zaterdag 8 september 2007

Veel bezoek

"Goed geslapen?" Vraag ik elke dag aan Siel als ik thuis slaap. 's Morgens het eerste wat we doen, Leuven bellen. "Ja, heel goed" is haar antwoord. Onze dag kan beginnen.
De menu heeft ze al aan moeke doorgegeven. Zij rijden tegen de middag Siel bezoeken. Moeke is altijd content als Siel goed kan eten van haar kookkunst.
In de namiddag is het zoete inval in Leuven. Katrijn en Lotte, Charlotte en Emilie en tegen de avond Erwin en Karin. De dag vliegt voorbij.
Siel kan terug genieten van de bezoekjes.
"Nog 2 keer slapen en komt dan Siel naar huis mama?" Rune zit vol ongeduld te wachten. De zussen vinden het erg als er 1 van de 2 in Leuven moet blijven en het blijft wat lang duren. Ze missen het gewone gezinsleven. Onze gezinsband is er veel sterker op geworden.

3 opmerkingen:

kleine peeters zei

Siel, Fijn dat je weer wat beter bent en dat je zoveel bezoek krijgt. Laat maar iets weten als ik ook eens kan langskomen. Of misschien ben je binnenkort zoveel beter dat je nog eens kan komen spelen want dat vond ik ook leuk. Met al die smurrie die we maakte. Ik moet nu stoppen want ik moet mijn eerste volleybal wedstrijd gaan winnen. Groetjes van je vriendinnetje Anneleen

Katrien (ma-ma Daphne) zei

Oef, bijna terug in je eigen bedje slapen. Wat zal dat deugd doen voor héél de familie. Geniet ervan super-meid !!!
Groetjes

Anoniem zei

Siel ik volg jou al enige tijd,het is prettig te vernemen dat het nu beter gaat.Ik wens je een fijne thuiskomst,hopelijk schijn dan een heerlijk najaars zonnetje en kan je samen met je zusjes,mama,papa en de grootouders energie opdoen voor de volgende reeks.
Groetjes Chris