zaterdag 1 maart 2008

Dag 13

Siel heeft weer een goeie dag gehad vandaag.
Ik ben altijd blij van ze te horen of te zien via webcam. Ze straalde weeral, aan haar stem te horen.
Bloedresultaat van de dag:
Hemoglobine: 11.9, blijft goed hoog, daar zal Talle der beenmerg wel voor iets tussen zitten.
Bloedplaatjes: 31000, deze beginnen serieus te zakken. Vanaf 20000 een transfusie.
Witte bloedcellen: < 100, was te verwachten en moet ook.

Siel's mond blijft voorlopig stabiel, achteraan zijn er duidelijk aften te zien.
Toch blijft Siel eten. Haar bestelling voor morgen heeft ze al geplaatst.
De extra voeding via de katheter is nog steeds niet gestart. Haar gewicht bleef vandaag op pijl.

Het gaat nog steeds prima met Siel. Beter dan verwacht!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag allemaal,

ik ben weer blij dit te lezen!
Doe zo voort, Siel! Papa Dirk, jij weet Siel wel te verstrooien met andere dingen dan origami.
Martine, vannacht gaat het niet meer zo stormen, dus ik hoop dat je goed rust!

Slaap lekker,
juf Gerd

Anoniem zei

Hallo allemaal,
Ik ben blij dat het de goede weg op gaat,ik zit al met spanning om het vervolg te lezen , doe zo verder en nog veel sterkte voor jullie allemaal.

Anoniem zei

Goed zo Siel!!!

liefs,
de buren op 66

Anoniem zei

Dag allemaal, Hoi Siel, Proficiat Eline,

Goed zo Siel. Dag 13, euh.. ik bedoel bocht "13" op de Mont Ventoux is geen gemakkelijke bocht, zeker niet als je gelooft in ongeluksgetallen. En je hebt hem blijkbaar met gemak genomen. Je hebt zelfs voor morgen al mondvoorraad besteld bij het Reties Restaurantje. (Misschien gaat Quick Step na vandaag daar binnenkort wel inlichtingen vragen). Hou je papa ginder in toom, zie dat hij niet te veel bokkensprongen uithaalt.

Proficiat Eline,

Je was eindelijk eerst. Ik denk dat ik je binnenkort de loef afsteek, en dan .... is het één - één.

Goedenacht.

Erik Dries.

Diane zei

Hoi Siel,

En weer is er een dag voorbij!! Gelukkig een dag waarop jij je weer best goed voelde. Het begint zo toch al mooi af te tellen.
Ik wens je alvast een mooie zondag toe die hopelijk weer net zo fijn voor jou verloopt!
Lekker slapen!
dikke kus,
Diane (nl)

Elly S zei

Ik ben blij te lezen dat het de voorbije dagen goed ging. Doe zo voort Siel!

Juf Magda zei

Dag allemaal,

Leuk om lezen:
- Een rustige dag vandaag.
- Siel verveelt zich nog niet.
- Vandaag is weer vlug voorbij
gegaan.
- Siel straalde weeral.
- De verveling is er nog niet.
- Siel blijft eten.
- Elke goede dag is mooi
meegenomen.
- Siel straalde weeral.
- De moraal zit goed.
Jullie beseffen toch goed hoe knap jullie allemaal bezig zijn.
Petje af, de bewondering voor jullie blijft nog steeds stijgen.
Doe zo verder!
Wij blijven alvast op post.

Heel veel groetjes,
Juf Magda

urbanie zei

Hallootjes,

Blij te lezen dat het allemaal in de goede richting gaat met Siel. En Talle ? Valt het ondertussen een beetje mee allemaal. Chapeau hoor ! Een dikke proficiat aan beide meisjes :jullie hebben dat prachtig gedaan. Wij blijven dik duimen voor de toekomst. Hou je sterk Siel je komt er !
Dikke knuffel van Sarah, Urbanie en Danny