vrijdag 2 mei 2008

De strijd is gedaan

Hoi bloglezers,

Siel heeft de strijd verloren tegen haar vreselijke ziekte.
Gisteren 1 mei om 22 uur is ze van ons heengegaan. Talle en Rune waren er ook bij, kaat had ook nog een bezoekje gebracht dat moet Siel zeker gehoord en gevoeld hebben(bedankt Kaat) Ze is rustig ingeslapen zonder pijn.
Het is vreselijk je kind veeeeeel te vroeg moeten afgeven.
Dit is veeeeeeel zwaarder dan een ronde van frankrijk winnen, hier krijg je geen training of voorbereiding voor, hier wordt je in gegooid.
Ze nemen ons op de gevoeligste plaats, dat doet verschrikkelijk veel pijn.
Vorig jaar het communiefeest van Talle begonnen, nu de communie van Rune.
We krijgen het allemaal over ons heen wat hebben wij toch verkeerd gedaan wie heeft het recht ons zo hard te straffen. Is het dan zoveel gevraagd om gewoon gezond te zijn.
Mensen bloglezers jullie weten niet hoe rijk jullie wel zijn!!!
Siel ligt hier boven mij maar ze ademt niet meer. Kan je je inbeelden hoe ik mij moet voelen, hoe moeten wij dit ooit te boven komen???
Bloglezers, vrienden wij zullen jullie steun nog kunnen gebruiken Mar-10 zal ooit nog wel eens beginnen schrijven want dat kan ze veel te goed, dat hebben jullie het afgelopen jaar kunnen lezen, maar nu zal het wel even stil worden op de computer .
Dat wil niet zeggen dat het verhaal afgelopen is nu.

Siel jij mag nu rusten, eindelijk gaan ze je gerust laten. Mijn kampioen!!
Veel liefs van papa.

137 opmerkingen:

gemmeke zei

woorden schieten tekort bij dit zware verlies. Toch wil ik jullie laten weten dat wij aan jullie denken en bidden om sterkte.

oma van Liesje

Anoniem zei

waarom,er zijn geen woorden voor.
heel veel sterkte voor jullie allemaal.Een heel jaar met jullie mee geleefd op de blog.maar de pijn die jullie nu moeten dragen is onbegrijpelijk.

Anoniem zei

het is gewoon zo oneerlijk , waarom toch ???

Anoniem zei

Heel veel sterkte. Woorden schieten tekort. Het is gewoon niet eerlijk.

Fam. Vanherck uit Schoonbroek

Anoniem zei

Beste Martine, Dirk, Talle en Rune,

Hier schieten woorden echt te kort, ik kan niets anders dan jullie heel veel sterkte en moed wensen in deze zware periode.

Christel

Diane zei

Lieve Dirk, Martine, Talle en Rune en jullie familie en vrienden,

Toen vannacht rond middernacht mijn telefoon rinkelde wist ik dat dit maar een ding kon betekenen, Siel!! Het was mijn lieve naamgenoot Diane die vertelde dat Siel had opgegeven. Als een bom sloeg het in, zowel bij haar als bij mij. Zo snel.. het is zo oneerlijk! Dit hadden we nog niet verwacht. Zoveel moedige strijd die jullie knappe meisje gestreden heeft! Dit heeft ze zeker niet verdiend!! Voor jullie en haar zusjes een enorm verlies! Jullie gezin zal nooit meer compleet zijn en voelen! Dit valt inderdaad niet te vergelijken met welke wielerronde dan ook. Mochten wij ons als bloglezers gevoeld hebben als supporters, ik weet nu even mijn rol niet meer. Ik hoop dat alle medesupporters zich nu ook in grote getalen zullen laten horen om jullie de broodnodige steun te geven. We kunnen al zo weinig doen voor jullie, alleen jullie berichtjes lezen, reageren en er op deze manier voor jullie zijn. In de afgelopen maanden hebben we mogen zien hoe jullie als warm nest alle tegenslagen verwerkten en elkaar opvingen als het niet meer ging. Ik hoop dat jullie nu ook als gezin samen de kracht vinden om door te gaan om het verlies van jullie lieve Kanjer Siel zo goed en zo kwaad als het gaat een deel van jullie leven te laten worden.
Ik wens jullie, ook namens mijn gezin, alle kracht toe om dit enorm verlies van jullie meisje en zusje te dragen.

heel veel liefs vanuit Nederland,
Diane

Anoniem zei

Heel veel sterkte voor jullie allemaal. In gedachten zijn we bij jullie.
Fam. Van Hout

Anoniem zei

Vaarwel lieve Siel

Ergens ontastbaar ver
Schittert dierbaar
Een kleine lieve ster
Zij zal heel goed weten
Dat wij haar nooit
Zullen vergeten.
Schitter maar kleine ster
En straal maar zacht
Zoals een mooie ster
Behoort tot de nacht

Ik wens jullie veel sterkte

Elly S

Anoniem zei

Lieve mensen,

er zijn geen woorden voor ... Hoe moet een mens dit verwerken ... ?
Hopelijk kunnen jullie energie en kracht putten uit de vele lieve woorden die hier geschreven worden...
Veel sterkte gewenst bij dit GROTE verlies !!!

Petra en familie

Anoniem zei

Lieve mensen,

Hier worden we allemaal heel stil van, ook Peter en ik. Met al onze macht hebben we meegeleefd, meegevoeld en op onze eigen wijze (maar vooral jullie) meegestreden. Het is verschrikkelijk wat jullie doormaken. Aanvaarden is ver weg, maar weet dat jullie de steun en sympathie van velen hebben.

Wij denken aan jullie en aan Siel, die vanaf nu als een warme zonnestraal naar ons lacht.

Heel veel sterkte
Katelijne en Peter Linders
Kruisberg, Dessel.

Anoniem zei

Heel veel sterkte
we leven met jullie mee

Jef, Linda, Julie en Stef

anoniem zei

Beste mensen

jullie kennen me niet. Ik volg sinds 7 maanden dagelijks Siel's blog... ik heb echt met jullie meegeleefd. In oktober 2007 heb ik mijn broer verloren aan een moedige strijd tegen kanker... ik weet wat jullie voelen en doormaken en wil jullie heel veel sterkte en moed wensen... ik hoop dat jullie veel steun gaan vinden bij vrienden en familie... ik ben in gedachten bij jullie...

Anoniem zei

IK vind het heel erg. Ik denk aan jullie.Ik ben heel verdrietig.
Eduard en familie

Anoniem zei

Beste familie Van Campfort,

Van op afstand heb ik Siels strijd kunnen volgen, maar zo snel had niemand dit verwacht! De verslagenheid was dan ook groot toen ik het nieuws vanochtend vernam: Siel had de strijd verloren...

Waarom? Het is een vraag waarop we wellicht nooit een antwoord zullen krijgen.

Veel sterkte, beste familie,in deze moeilijke periode.

Daniëlle
Secretariaat Dr. Givron

Anoniem zei

Dit verdiend niemand! Zo'n verlies, zo'n pijn,...
Waarom? Daar zal niemand een antwoord op kunnen geven!
Ik hoop dat jullie samen de kracht vinden om dit verschrikkelijke verlies een plaats te geven in jullie leven!
Heel veel sterkte!
Ingrid & Jef
Karolien & Jan- Jeroen

Anoniem zei

woorden schieten hiervoor tekort,
dit verlies is zo oneerlijk,
dit jonge leven moest nog veel verder kunnen gaan,
waarom toch ???

veel sterkte ! ! !

Anoniem zei

Heel veel sterkte met dit grote verlies

Ronny, Conny & Margot

Anoniem zei

Wij hebben hier geen woorden voor!
Heel veel sterkte in deze moeilijke periode voor jullie allemaal.

Fam Lemmens
Bart Katleen Luna en Mats

Anoniem zei

familie
woorden schieten me nu niet zo vlug te binnen .
want men hart bloeit en men tranen kan ik niet meer bedwingen.
heb het net aan ons chiara vertelt en is nu even alleen op haar kamer.
we verwerken het elk s op ons eigen manier en hebben ook hier weer kracht edn moed voor nodig.
die willen we jillie dan ook geven in deze moilijke tijd.
je hebt ons medeleven;
krob je verdriet niet op en laat tranen vloeien.het mag

sterkte chiara en cindy

Anoniem zei

Dan is plots een mens z'n woorden kwijt want wat moet je nu nog zeggen, het is allemaal zo oneerlijk en waarom, niemand zal ooit het antwoord kennen. Vind steun, liefde en moed bij elkaar en bij jullie familie en vrienden, dat wensen wij jullie oh zo veel toe.
Liefs van Chris en Martine.

Anoniem zei

Lieve Martine, Dirk, Talle en Rune,

Woorden schieten tekort bij dit verschrikkelijke verlies. Een gevoel van verslagenheid overvalt me en ik ken jullie niet eens persoonlijk. Hoe zwaar moet dat dan voor jullie zijn? Maar weet dat Siel in het hart van vele mensen zal verderleven en herinnerd worden als een leuke meid. Een sterke meid ook die jammer genoeg deze strijd verloren heeft. Ze is een voorbeeld voor vele mensen; nu een fonkelend sterretje aan de hemel. Ik wens jullie heel veel sterkte bij dit verlies en hoop dat jullie troost vinden bij elkaar en vele mensen. In gedachten ben ik bij jullie en zal voor Siel en jullie allemaal een kaarsje branden.

Ismelien

Anoniem zei

Maanden lees ik jullie blog mee .. doch deze ochtend stond ook mijn hart even stil .. "de strijd is gestreden"

Woorden zijn soms toch zo ontoereikend. Ik denk aan jullie.

Anoniem zei

Veel sterkte en moed gewenst! Het is oneerlijk. Maar weet dat de mensen die jullie blog hebben gevolgd, jullie familie, vrienden, klasgenoten, ... allemaal met jullie meeleven en jullie bewonderen om de kracht die in jullie schuilt. Hou vol!
x

Anoniem zei

Lieve Martine, Dirk, Rune en Talle,

Woorden schieten hier te kort...
Waarom? Hier weet niemand een antwoord op....dit afscheid komt veeeeeeeeeeeel te vroeg....het is onbegrijpelijk dat zoiets moet gebeuren in deze moderne wereld....en Dirk, niemand heeft het recht jullie zo te straffen.....NIEMAND!!!!!!!!

Weet dat wij aan jullie denken en jullie heel veel moed en sterkte wensen in de komende tijd!!!!
Els, Erik, Caro en Ynias

Anoniem zei

dirk, martine,talle,en rune,mag ik vanuit mijn hart jullie veel sterkte wensen, bij dit verlies van siel.
jullie hebben haar op handen gedragen,en nu afscheid moeten nemen.
wees sterk in deze moeilijke tijd,ik leef met jullie en je familie mee, want een kind verliezen,is je eigen vlees en bloed, dat ze van je wegnemen.wees sterk. anne-mie

Anoniem zei

AL MAANDEN VOLGENDEN WE DE BLOG,SAMEN HOOPTEN WE DAT ONS DAPPERE SIEL DIE AL ZOVEEL DOORSTAAN HAD HET TOCH ZOU HALEN!!!!
MAAR HET ONEERLIJKE NIEUWS SLOEG VANMORGEND IN ALS EEN BOM. WE HEBBEN JUIST EEN KAARS VAN SCHERPENHEUVEL LATEN BRANDEN VOOR SIEL EN GANS DE FAMILIE.
VEEEEEL STERKTE VAN
FAM VERKOEYEN- PIROTTE UIT DESSEL

Anoniem zei

Zonder woorden ........... met pijn in hart.

Fam.Leysen - Claessen (Schoonbroek)

Maria M zei

Geen woorden

Er zijn geen woorden
Nu jullie je kind hebben verloren
Het kind waar jullie alles voor over hadden
Dat uit jullie is geboren
Er zijn geen woorden die jullie kunnen troosten
Ik heb ze nog niet gehoord
die verbijstering,intense verslagenheid
Niemand krijgt dat verwoord ..

Anoniem zei

Dag Martine, Dirk, Rune en Talle

Toen ik vanmorgen het blog las sloeg dit nieuws in als een bom. Dat het zo snel zou gaan hadden wij niet verwacht. Veeeeeeel te vroeg hebben jullie je kind verloren. Een kind dat zoveeeeel vechtlust had en alles heeft gegeven om te kunnen genezen. Toch is het haar niet gelukt. Deze strijd is was zo oneerlijk. En nee Dirk, niemand heeft het recht om jullie zo te straffen!!!
Weet dat er heel veel mensen aan jullie denken en met jullie meeleven.

Heeeel veel sterkte!!!

Peter Rommes, Ilse, Wouter en Marthe uit Dessel

Anoniem zei

Siel, een heel jaar heb je zo gevochten, zo erg je best gedaan. Je hebt een heel oneerlijke strijd moeten strijden, dit heb je echt niet verdient. Je was een prachtmeid.
Dirk, Martine, Talle en Rune, nog heel veel sterkte.

Anoniem zei

Lieve Martien, Dirk, Talle en Rune

toen ik woensdag bij jullie kwam zag ik een vrolijke, trotse Siel! Wel een beetje moe, maar ze vond de kracht om toch nog mee van de kabelbaan te gaan...Een doorzetter!

Het is dan ook moeilijk te geloven dat het zo snel is omgeslagen.
Het is niet eerlijk dat zo een lieve, spontane en slimme meid zo vroeg moet vertrekken, maar jullie hebben zeker alles gedaan wat jullie konden voor haar!
Heel veel moed en sterkte...

Ik zal haar missen!

Tinne (buurmeisje en leidster)

Anoniem zei

Ik ben met mijn hart en mijn gedachten bij jullie....

Liefs,

Patrice Givron

Anoniem zei

Lieve Martine,Dirk,Talle en Rune,

Wij zijn met ons hart bij jullie. Heel veel sterkte en Moed.

Lieve,lieve Siel,

Rust nu maar dappere meid.

Anoniem zei

Dit afscheid valt heel zwaar.
Het is moeilijk om de juiste woorden te vinden, maar weet dat er heel hard aan jullie gedacht wordt.

Langs deze weg wil ik jullie heel veel sterkte toe wensen!

Jasmien (chiroleidster)

Anoniem zei

Mega Siel,
rust jij maar zacht... Je hebt je strijd zo dapper gestreden...

Martine, Dirk, Talle en Rune,
in onze gedachten en ons hart zijn we bij jullie.

Liefs,
juf Gerd

Anoniem zei

Woorden zijn hier niet voor te vinden! We vinden het verschrikkelijk dat jullie dit moeten meemaken, hetgene waar wij allemaal bang voor hebben!
Wij wensen jullie veel sterkte en moed! Siel is nu een stralende ster aan de hemel die over jullie zal waken!
Dieter, Eline, Jens, Merel, Patrick en Katleen

ann zei

Hier zijn geen woorden voor en blijft de vraag waarom???????
Dit is zo oneerlijk,heel veel sterkte .



Marc,Brett,Ann en luca

Anoniem zei

Ik wens jullie veel sterkte

Anoniem zei

Beste familie,

ik wil jullie lang deze weg heel veel sterkte toewensen met het verlies van jullie sterke, fiere dochter/zus. Haar strijd is jammer genoeg (veel te vroeg) gestreden en daar zijn dan ook geen woorden voor!

Heel veel sterkte met dit grote verdriet.

Nathalie (kwiks-leidster)

Anoniem zei

Veel sterkte voor jullie allen met dit grote verlies van die lieve, lieve Siel.

Fam. Kokke - De Houwer
Schoonbroek

Anoniem zei

Heel veel sterkte met dit grote verlies. We leven met jullie mee.


van fam cuyvers-segers en niels

Unknown zei

Lieve familie, lieve Siel,
vorige week zagen we je nog op de dagzaal. Je had het zeker naar je zin met de clowns. Je zus Talle was er ook bij. We zijn heel blij dat we je lach en je gekke Reties zinnetje hebben kunnen horen. Siel, we zullen je missen meid! Het is gewoon onbeschrijflijk wat dit allemaal teweeg brengt bij ons allemaal. Jij hebt harten veroverd en zal voor eeuwig in het onze blijven wonen!
We zullen je missen, lieve meid!
Dikke knuffel,
Stijn-Joke-Nore-Nette

marc en linda zei

liefste allemaal,met geen woorden valt dit verlies te beschrijven,het is zo ONEERLIJK.
Siel was zo dapper en zo'n vechtertje nu is ze op een plaats gekomen waar ze nooit nog pijn zal voelen, ze zal altijd als een sterrertje over jullie waken .
Wij wensen jullie heel veel sterkte toe en zijn in gedachte bij jullie.
Veel te vroeg moeten jullie door zo'n zwaar verdriet heen,geen mens verdient zoiets
wij leven intens met jullie mee
marc en linda

Anoniem zei

Ik kan je pijn niet voelen
Ik kan je pijn niet dragen
Als dat kon zou ik het van je pakken
Om je een moment van rust te geven
zodat je je weer op kunt laden
Ik kan je alleen maar blijven steunen
Je een luisterend oor geven
Een moment van stilte
Om samen aan Haar te denken
Want Siel is ons te dierbaar om weg te denken

Diane Eddy

Anoniem zei

Het enige dat ik jullie kan toewensen is veel sterkte in deze moeilijke dagen. En weet dat er in gedachte veel mensen bij jullie zijn.

Leidster Jill

Anoniem zei

Woorden voor zoveel verdriet zijn er niet.Maar laat de vele woorden jullie sterkte geven,en dat jullie heel veel steun bij elkaar mogen vinden om dit verlies een plaats te geven in jullie verdere leven.
Wij kunnen alleen maar bidden en kaarsjes branden in de hoop dat jullie de kracht mogen vinden om dit allemaal te verwerken.

Gust en Chris
Verkuringen-Van Echelpoel

Anoniem zei

Ik kan je pijn niet voelen
Ik kan je pijn niet dragen
Als dat kon zou ik het van je pakken
Om je een moment van rust te geven
zodat je je weer op kunt laden
Ik kan je alleen maar blijven steunen
Je een luisterend oor geven
Een moment van stilte
Om samen aan Haar te denken
Want Siel is ons te dierbaar om weg te denken

Anoniem zei

Dag allemaal,
ik wens jullie heel veel sterkte!
En Siel blijft altijd in mijn hartje verder leven!

Julie

Anoniem zei

Wij zouden je willen troosten
Met dit overstelpende verdriet
Maar we kunnen alleen maar zeggen
Veel sterkte en medeleven
Wij vergeten jullie niet

Diane Eddy

Anoniem zei

ik wens jullie heeel veel sterkte en jullie moed gaat nooit kapot!

Diete

Juf Magda zei

Lieve, dappere Siel,

Altijd zo moedig geweest, zonder zeuren of morren gestreden.
Rust nu maar zacht, Siel.
Voor altijd in mijn hart geborgen.
Martine, Dirk, Talle en Rune,
Wij zijn heel dicht bij jullie.

Juf Magda

Anoniem zei

Lieve Siel, rust nu maar. Deze strijd was oneerlijk.

Lieve ouders, zussen en familie, onze gedachten zijn bij jullie. Te weten waar jullie nu door moeten is niet te beschrijven. We denken aan jullie.

Veel sterkte, Ellen, Tom en kleine Mats*

Anoniem zei

Heel veel sterkte voor jullie allemaal!

Fam Keersmaekers

liesbeth zei

Dag Martine en Dirk,
Ik ben een nicht van ver weg en mede wegens het leeftijdsverschil kennen we mekaar niet zo goed. Maar ik zag het verdriet van onze va, van nonkel Gust, van ons Lief… als ze over jullie vertelden. Elke avond keek ik naar de blog. Onvoorstelbaar wat jullie doormaken.
Kinderen mogen niet voor hun ouders vertrekken. Daarvoor zijn mensen niet gemaakt.
Het verhaal gaat verder zoals Dirk zegt op de blog. Ik zal het blijven volgen maar het lijkt een taak boven mensenmaat om dit verhaal verder te zetten. Maar jullie hebben geen keuze. Samen proberen te overleven om misschien ooit weer te leven, want dat zou Siel willen.
Konden we maar helpen maar tegen zo’n verdriet staan we zo onnoemelijk machteloos.

Lisette Van Campfort
Heel veel medeleven in naam van de familie van Frans Van Campfort / Vandereyt

Anoniem zei

Dag lieve Siel,

Je bent zo ontzettend moedig, je bent een voorbeeld voor ons allen. Je papa heeft gelijk, je bent een echte kampioen. Echte kampioenen worden nooit vergeten en geven door de manier waarop ze omgaan met moeilijke dingen andere mensen een levensles mee. Lieve Siel, we kunnen niet anders, we zullen je voor altijd in ons hart en in onze gedachten meedragen.

Martine, Dirk, Talle en Rune,

Jullie hebben meer gedaan dan mogelijk was. Het is zo onrechtvaardig. Tot het laatste moment hebben jullie het beste van jezelf gegeven voor Siel. Ik ben er zeker van dat ze daar ontzettend dankbaar voor is. Niemand verdient zoiets en jullie zeker niet. Als we iets kunnen doen om de pijn te verzachten, laat het ons zeker weten.

Via deze weg bieden we ook alle andere familieleden onze oprechte deelneming aan.

Erik, Carina, Koen en Dorien.

Anoniem zei

lieve buren,

Wij willen jullie heel veel sterkte wensen in deze onmenselijk moeilijke periode. Dit is zo oneerlijk. We hopen dat jullie met elkaar de kracht zullen vinden om dit een plaats te geven.
Wij hebben heel veel geleerd van Siel en zullen haar nooit vergeten. Siel we zijn trots dat je ons buurmeisje was. Nu is er voor jou geen pijn meer.

liefs,
de buren op 66

Anoniem zei

Veel sterkte in deze moeilijke periode..

x
Tinne (chiroleidster)

Anoniem zei

Siel,

De laatste keer dat ik je zag
was op den Boem van de meisjeschiro.
Je lag bij je mama op de schoot
te genieten, te lachen,
te dromen...
van jezelf op de planken.

Ik herinner me momenten op kamp
dat ze voor jou aan het knutselen waren,
een kaartje klaar maakten,...
In je afdelingslokaal zie ik het bord
waarop jouw naam “groots” stond te blinken.

Zoveel mensen die je met je meeleefden
leidsters, leden...
Je bent en blijft voor ons een echte kwik!
Je bent en blijft een chiromeid,
die haar plekje bij de kwiks zal blijven houden.

Talle, Rune, Martine en Dirk,
veel sterkte,
Gert (volwassen begeleider chiromeisjes)

Anoniem zei

Wij wensen jullie veel sterkte in deze moeilijke periode.

Vanwege Familie Verwaest
Brand

Anoniem zei

Lieve Talle, Rune, Martine en Dirk

Wij wensen jullie heel veel sterkte en moed tijdens deze zeer zware dagen ...
Wij leven met jullie mee.

Anoniem zei

Ik wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke periode.

Inne (Kwiksleidster)

Anoniem zei

Waarom toch zo'n onschuldig, lief, jong meisje ? Het is zo oneerlijk. We leven met jullie mee in deze ontzettend zware periode en wensen jullie heel veel sterkte !

Nancy, Guy, Liesse en Xanthe

Anoniem zei

Gevochten als een tijger,
sterk als een beer.
Je kwam er bovenop telkens weer.
Maar het werd een oneerlijke strijd.
Je hebt er voor geknokt.
We zijn trots op je meid !

Martine, Dirk, Talle en Rune
woorden schieten tekort, maar wij willen je laten weten dat we in gedachten bij jullie zijn.
Heel veel sterkte, ook aan de ganse familie.

Jonas, Jens, Eric en Ann

Anoniem zei

Veel sterkte wensen we jullie, maar ook veel steun.  Ongeloof en de vraag waarom zijn de gevoelens die nu boven komen, maar weet dat jullie sterke dochters hebben (alle drie)... 

Anoniem zei

veel sterkte in deze moeilijke periode... Siel zal in vele hartjes blijven verderleven!

Anoniem zei

lieve Siel,

Zo lief
Zo bijzonder
Zo dierbaar
Als een bloem zo kwetsbaar
Een afscheid zo zwaar
Ik zal je nooit vergeten.

Ik wens jullie veel sterkte toe!

chiroleidster LORE VH

Anoniem zei

In gedachten bij jullie, vol medeleven en troost.

Gerd Rombouts

Anoniem zei

Een lege plek, een groot gemis..

Een fijne herinnering, is al wat er nog is.

Waar ben je nu, vraag ik mij af..

Jou te kennen, vond ik zo fijn. Je los te laten, doet zo'n pijn!

SIEL, ik zal je missen in dit leven!


Ookal ben je er niet meer, je zult voor altijd verder blijven leven in ons hart!!

Rust in vrede lieve meid!!

Veel sterkte!!

Lindsey!

Anoniem zei

Dit was weerom een ongelijke strijd.
Daar zijn geen woorden voor.
Het leven is zeer oneerlijk.Dit verdient niemand, en zeker jullie niet.
Veel sterkte in deze moeilijke dagen. Wij zijn in gedachten bij jullie.

Fam.Donders

Anoniem zei

heel veel sterkte in deze moeilijke dagen we denken aan jullie

Danny mazoet van detraco en famillie

Anoniem zei

De rouwklokken luidden daarnet... waarschijnlijk voor Siel... Ze klonken luider en dieper dan anders, alsof ze het grote verdriet vertolkten van de familie, en bij uitbreiding een groot deel van de Retiese bevolking. Het is niet eerlijk, ze had er nog moeten zijn, ze had nu in die kabelbaan moeten zitten! Veel sterkte voor jullie allen.

Anoniem zei

Dirk en Martine

woorden schieten tekort. Waarom ? Zo jong nog. Jullie hebben samen met Siel en de rest van de familie een heel jaar lang gevochten, het beste van jezelf gegeven voor Siel, zoveel leuke dingen met haar ondernomen, zoveel pijn en verdriet gedeeld met elkaar. Helaas heeft Siel het niet gehaald. We leven met jullie mee.

Lieve Talle en Rune,

tot op het laatste moment zijn jullie een ontzettend grote steun geweest voor Siel. Jullie probeerden er te zijn voor haar, elk op een eigen manier. Jullie steunden haar, elke keer opnieuw en waar het maar kon. Siel zit voor altijd in jullie hartjes en al de herinneringen die jullie hebben, kan niemand je afnemen. Praat over haar als je er behoefte aan hebt, met elkaar, met je ouders en grootouders, met je juf of met iemand anders.

Lieve grootouders en de rest van de familie.

Ook voor jullie moet het verlies ondraaglijk zijn. Ook jullie hebben het beste van jezelf gegeven om het voor Siel zo aangenaam mogelijk te maken.

Hopelijk kunnen jullie allemaal steun vinden bij elkaar.

Lieve Siel, kampioene die je bent.

Speciaal voor jou het volgende :
Het is voorbij
je hebt je strijd gestreden
het is voorbij
je hebt al teveel pijn geleden.

Iedereen denkt terug aan die mooie tijd
maar ook aan je leed, je liefde en je kracht
Je hebt zoveel moois gegeven
dat we oprecht kunnen zeggen
Lieve Siel, rust zacht.

Nancy

Anoniem zei

heel veel sterkte in deze tijd en de tijd die nog moet komen. siel blijft altijd in ons hart.groeten van de fam. cuypers-vandael

Anoniem zei

Vreselijk, als je zoiets hoort.
Het kan en mag niet gebeuren !
Wat je dan moet doormaken kunnen we ons niet voorstellen !
Probeer toch zeker alle mooie herinneringen met je twee handen vast te houden. Herinneringen aan Siel, mooie momenten die je samen hebt beleefd, waar jullie samen van hebben kunnen genieten.
Zorg goed voor elkaar !
Wij denken aan jullie !

Annemie - Frank - Mien - Floor

Anoniem zei

Heel veel sterkte voor jullie allemaal. Onze oprechte deelneming aan de ganse familie.

Fam. Luc Peeters - Staes Lucia en kinderen Sofie en Nick.

Anoniem zei

Lieve Martine, Dirk, Talle en Rune,

Woorden schieten tekort , maar wat is de wereld oneerlijk!!!

Siel had nog een heel leven voor zich, ze heeft er zo hard voor gevochten en toch heeft het niet mogen zijn!

Ons Emma heeft mij beloofd dat ze Rune veel knuffels en lieve woordjes gaat geven als ze haar ziet op school,tennis of chiro!!

Heel veel sterkte in deze moeilijke periode!

Kristien - Dirk - Emma - Pauline

Anoniem zei

Lieve mama en papa van Siel,
Ik kan bijna niet geloven dat dit kan en mag gebeuren. Wij wensen jullie en je gezin ongelooflijk veel sterkte.
Fam De Man Jan
Nancy Tom Laure en Jan

chris melis zei

Martine Dirk Talle en Rune en moeke's en vake's
Heel veel sterkte met het verlies van jullie prachtige dochter en kleindochter.
Het is niet eerlijk dat Siel haar strijd voor niets geweest is .

Wij zullen een kaarsje voor jullie branden .

C Melis

Anoniem zei

Liefste Siel,

Waarom moest jou dit overkomen?
Waarom was de strijd zo hard, zo oneerlijk?
Een jaar lang heb je gevochten tegen die vreselijke ziekte.
Rust nu maar zacht.

Slaap zacht lieve Siel.


Martine, Dirk, Talle en Rune,

Jullie hebben al het mogelijke gedaan het voorbije jaar voor Siel, ondanks haar ziekte heeft ze dankzij jullie nog vele mooie momenten mogen beleven.

Heel veel sterkte...

Fam Hermans

Anoniem zei

het is echt oneerlijk !
jullie zien ze niet meer maar ze is pas egt weg als jullie ze zijn vergeten dit zal zeker nooit zijn dat weet ik zekerr !
ik ken jullie niet maar tog héél véél sterkte voor de hele famillie !
xxxxxxx Dorien xxxxxxx

Anoniem zei

Iedereen die naar woorden zoekt van troost, steun,...

Zoveel mensen die aan jullie denken...

Ik hoop dat jullie er een beetje kracht uit kunnen halen om dit te plaatsen.

Veel sterkte,

Fam. Hermans

Anoniem zei

lieve familie en vrienden van Siel

Woorden kunnen niet genoeg vertellen wat het is om een prachtige, onschuldige meid als Siel te zien in een strijd die bijna onmogelijk te winnen is.
Wat ze wel kunnen vertellen is de manier waarop...
Jullie kleine meid heeft dapper gestreden, zeer goed geweten dat ze niet alleen stond! Ze heeft een vaste plaats in het hart van velen veroverd. Daar zal ze ook verder blijven leven, ergens, een beetje in ieder van ons.
Jullie hebben haar alles gegeven waar een jong meisje maar van kan dromen.
Haar leven is veel te kort maar wel heel intens geweest en ik ben er zeker van dat ze trots is op haar familie en vrienden die haar zo nabij gestaan hebben.

Ik kan het me niet voorstellen wat het is om je kleine meid zo te moeten verliezen.
Het is een ondragelijk zwaar gevoel.
Maar je hoeft dit niet alleen te dragen, wij dragen allemaal een stukje met jullie mee...
Zorg goed voor jezelf en voor elkaar,... wij denken aan jullie!
veel sterkte,
Inge

Dirk en Greet Vlemincx - Peeters zei

Beste Martine, Dirk, Talle, Rune en de ganse familie.

Maandenlang volgden wij de moedige strijd vanop de achtergrond, met enorm veel bewondering voor jullie kracht en doorzettingsvermogen.

Het spreekwoord zegt; gedeelde smart is halve smart.
Onmogelijk natuurlijk, maar laat het toch een héél klein beetje de pijn verzachten om te zien dat er zoveel mensen met jullie meeleven, wijzelf incluis.

Heel veel sterkte.
Greet, Dirk, Pieter en Wouter.

Anoniem zei

heel veel sterkte met dit zwaar verlies,wij denken aan jullie.

shane en nadia.

Anoniem zei

Zo jong nog,
zoveel plezier in haar leven.

WAAROM???

Niemand kan ons het antwoord geven.


Heel veel sterkte.


Riet VC

hermans geert zei

heel veel sterkte in deze moeilijke dagen, we denken aan jullie gezin en naaste familie.
onze oprechte deelneming.

fam hermans-van gestel
geert wendy daan neel

Anoniem zei

Wat voel ik mij klein en waardeloos tegenover deze kampioen en dit gezin!

Zorg goed voor elkaar! Ik hoop dat wij ons steentje hiertoe kunnen bijdragen.

Greet Verwaest (mevr. directeur)

Anoniem zei

Siel, het was een heel oneerlijke strijd, je hebt heel erg je best gedaan. Rust nu maar zacht, je zal nooit vergeten worden.
Dirk, Martine, Talle en Rune, heel veel sterkte.
Danny en Rina

Anoniem zei

We leven heel erg met jullie mee.
We hebben ook al die tijd de blog gevolgd. Heel veel sterkte in deze moeilijke periode. Woorden schieten hier te kort. Het is niet eerlijk.

Fam.Clijmans-Van Herck
Carine, Jan, Yentl en Kevin

Anoniem zei

Lieve Siel,

Elke week moest ik op de blog kunnen lezen hoe het met jou ging.
Jij was een sterkte meid, een echte levensgenieter!
Je hebt je strijd verloren, rust nu maar uit lieve Siel, je hebt het verdiend!

Lieve ouders en zussen van Siel,

Veel sterkte en moed!
Zorg goed voor elkaar!

Jullie zullen in onze gedachte zijn!

Anoniem zei

Innige deelneming en veel sterkte voor de ganse familie.

Anoniem zei

Lieve mensen,

Vorig jaar zijn mijn man en ik met onze drie dochters een pintje komen drinken op de benefiet-dag van Siel. Sindsdien volg ik Siel's blog met veel intresse.
We kennen elkaar niet, maar ik wil toch even laten weten dat we oprecht met julie meeleven.
Veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Anoniem zei

Martine, Dirk, Talle, Rune, grootouders,…

Een bloem verwelkt op het mooist van de bloei
Maar wat achterblijft is de herinnering aan de kleurenpracht

We wensen jullie heel veel sterkte en laat de donkere momenten oplichten door de mooie herinneringen.

Koen, Christine, Elia en Luka

Peggy zei

Beste Dirk Martine Talle Rune , veel sterkte in deze moeilijke periode . We leven met jullie mee .

Peggy Yves Celine Thomas

Anoniem zei

Lieve Siel,
Lieve Martine, Dirk, Talle, Rune

Wat schrok ik als ik de voorbije nacht een sms’je kreeg. Ik kon het écht niet geloven en ik heb het er nog moeilijk mee. Ik ben de ganse nacht (in gedachten) bij jullie geweest. Wel moeilijk om dit te verwerken en te verbergen op een Duitse hotelkamer, moeite doen onze meisjes niet te wekken. Voor ons Nette is dat niet gelukt. We hebben samen gehuild en geknuffeld. Heel moeilijk voor mij maar wat moet dit dan voor jullie zijn, bedenk ik dan.
Dit is oneerlijk, dit hebben jullie NERGENS verdiend. Ik heb nog nooit zo’n prachtfamilie als jullie ontmoet. Wat hebben jullie het Siel naar haar zin gemaakt. En wat is Siel een super, prachtmeid, echt niet te geloven. Ze zal voor altijd mijn grote voorbeeld zijn en jullie hebben voor altijd een plaats in mijn hart. Siel heeft zich tot de laatste minuut als Mega-Super-Siel gedragen en dat zal ze voor altijd blijven. Ze verdient de wereldbeker voor kracht, moed en volharding.
Jullie hebben ook mijn leven veranderd. Jullie, en vooral Siel, hebben mij doen inzien waar het echt om draait.
Martine en Dirk, jullie zijn de knapste en warmste ouders die ik ooit heb gezien. Alles, echt alles, hebben jullie voor Siel gedaan. Zo ongelooflijk knap dat ik er vaak een heel warm gevoel van kreeg.
Dankjewel ook om mij steeds op de hoogte te houden.
Ik wens jullie heel veel sterkte, kracht, moed, warmte en liefde om verder te gaan. Vooral ook voor Siel want zij heeft dit echt verdiend. Ook niet te vergeten die knappe Talle en Rune. Nu moeten jullie verder leven met al die vele mooie herinneringen aan jullie prachtdochter.
Ik wil al hééééél lang ook eens langskomen maar ik was altijd bang ongelegen te komen. Ik wil er altijd voor jullie zijn.
Heel veel liefs en een hele dikke knuffel!
En Siel, voor jou een hele dikke zoen!
Die dikke knuffel, die ik je zo graag eens had gegeven, zal voor later zijn. Ooit zullen we allemaal weer samen zijn.
X

Diane

Anoniem zei

Lieve Martine, Dirk, Talle en Rune

Zo hard gestreden, zo hard gevochten. Zoveel gegeven...
Wat is dit toch een oneerlijke strijd geweest.
Ons kaarsje blijft branden voor Siel en voor jullie.

Siel, we zullen je nooit vergeten!

Ward, Lien, Ann en Paul.

Juf Joke zei

Lieve, moedige Siel,

Dit is zo oneerlijk. Geen mens kan dit begrijpen.
Rust nu maar zacht. Geen pijn meer, geen gevecht meer, alleen maar rust.
Siel, jij hebt ongelooflijk veel harten veroverd. We zullen je nooit vergeten...

Lieve Martine, Dirk, Rune, Talle en familie,

Ook jullie hebben vele harten beroerd. Door jullie moed, sterkte en onvoorwaardelijke liefde en steun voor Siel en voor elkaar. Siel heeft heel erg mooie momenten kunnen beleven. Jullie hebben haar alles gegeven wat in jullie mogelijkheden lag.
Ik krijg altijd een warm gevoel als ik aan jullie gezinnetje denk. Ik weet dat jullie heel veel steun zullen vinden bij elkaar.
En dan zijn er die vele mensen die de hele tijd met jullie hebben meegeleefd en dat nog steeds doen. We kunnen jullie pijn niet verzachten. Maar weet dat we met heel velen zijn.

Veel sterkte,
juf Joke (2c)

Anoniem zei

Lieve familie,
Maanden heb ik de moedige strijd van Siel gevolgd.Al die tijd heb ik jullie moed bewonderd.Ik leef erg met jullie mee en wens jullie veel sterkte bij het verwerken van dit grote verlies.

R.M

Anoniem zei

Ongelooflijk knap wat jullie voor Siel gedaan hebben.
Met ons hart zijn we bij jullie.
Sterkte.

fam Meulemans

Anoniem zei

Dag Martine,
het is echt NIET eerlijk!!
Dit heeft ze echt NIET verdiendt!!

Julie

Anoniem zei

Beste familie van Siel,
Ook al kennen we niet echt we hebben je door mama martine een beetje leren kennen.Het is niet te geloven wat een strijd jullie Siel heeft gestreden samen met jullie.Ik heb ook geregeld de blog gelezen en sta vol bewondering voor de moed en de kracht dat mama altijd alles heeft verwoord.Het is niet voor te stellen wat jullie nu door maken,mama, papa, de zusjes , en ook de moeke's en de voke's.We hebben oprecht mee geleeft en gehoopt dat Siel samen met Talle het ging halen.We zijn in gedachten bij jullie en wensen je veel sterkte.Zorg goed voor elkaar, maar dat kan niet anders met zo'n gezin.Jullie hebben Siel ook prachtige dagen bezorgd waar je nog dikwijls zult over vertellen.Kampioen Siel met een grote hooftletter! rust nu maar,we zullen je ook nooit vergeten.Moeke van eline en fam.

Unknown zei

Ik weet echt niet wat te zeggen,
dit zou niet mogen gebeuren,
ik heb mijn kleinzoontje verloren en elke dag opnieuw vraag ik me af: waarom?
Siel zal nooit vergeten worden,
ze zal steeds bij jullie zijn!
mijn oprechte deelneming
Jacqueline

Anoniem zei

We hebben veel te weinig met je kunnen spelen
SIEL
maar we zijn je nog lang niet vergeten
Je blijft in ons hart zitten

GROETJES
chelsea xx

Anoniem zei

Iedereen zal je missen we zullen je niet vergeten zo een vechtertje dat je was ik zal je heel erg missen
groetjes Candy x

Anoniem zei

Veel sterkte met het verlies van zo'n MEGA dochter.
Woorden schieten te kort, maar weet dat we met velen aan jullie denken.
Rust zacht Siel!

Anoniem zei

Veel sterkte in deze moeilijke periode!

veel liefs
Elise V (chiroleidster)
x

Anoniem zei

Beste Martine, Dirk,Talle en Rune

Al die maanden hebben we met jullie meegeleefd, kaarsjes gebrand,...
Heel veel sterkte voor jullie allen.
We zullen de glimlach en moed van jullie sterke Siel nooit vergeten.

Nancy Gillis

Unknown zei

in gedachten bij jullie, veel sterkte gewenst.
Paul, Erna, Hanne en Lise-Marie

Anoniem zei

Dirk, Martine, Talle en Rune

Wij leven allen heel erg met jullie mee bij het heengaan van jullie dochter en zus.

Heel veel sterkte in deze donkere tijd!

Michel Claes (Kembo) en familie

Anoniem zei

We hebben zo veel woorden tot onze beschikking, en toch schieten we hier tekort .... Heel veel sterkte samen, Cees, Elaine en Daniel van Dongen

Anoniem zei

Dag lieve Siel,

we zullen je nooit vergeten, dit heb je niet verdient.
Je zal altijd in mijn hoofd en hartje blijven, en als ik 's avonds naar de hemel kijk dan ben jij het mooiste sterretje

We zullen je heel erg missen

Lieselot
en
Joris, Inge, Elien en Lore

Anoniem zei

lieve ouders en zusjes van siel.
WE WENSEN JULLIE VEEL STEUN TOE IN DEZE HEEL MOEILIJKE PERIODE.
DE HEMEL HEEFT ER EEN HEEL MOOI STERRETJE BIJ GEKREGEN.
FAM.BOONS MOELANS

Anoniem zei

Heel veel sterkte met dit verlies.
We denken aan jullie

Lief zei

Lieve Dirk en Martine

Wat een ondraaglijk gevoel dat onze Siel niet meer in ons midden is !
Zelfs na het bange vemoeden,komt deze mededeling hart aan !
We hebben Siel leren kennen als en vechter een doorzetter.
Dit zware verlies maakt lidtekens op je hartje, die er de rest van je leven zullen blijven !
Iets van Siel zal overleven in alle mensen die haar liefhebben .
Dirk en Martine julie zijn heel Lieve fijne ouders.
Ik wens julie samen met julie meisjes heel veel sterke en doorzettings vermogen
In deze onmoemlijke zware tijd

Een diepbedroefde
Lief Van Campfort

Anoniem zei

beste ouders en zusjes.
het leven is zo oneerlijk,
waarom moet zo lief meisje zo vroeg heen gaan.maar haal troos uit de gedachten dat sieltje en haar zusjes de liefste mama en papa van de wereld hebben.

een verdrietige lezer van blog.

Anoniem zei

Dite Michelbrink

je ging lieve Siel
als een wolkje op de wind
mee naar het onbekende
wij bleven en keken
sprakeloos
we hebben het niet begrepen
het verdriet, lieve Siel
ooit zal het slijten
maar we zullen altijd
naar jouw wolkje blijven kijken

heel veel sterkte dite

ingrid zei

tranen van verdriet vullen onze
ogen
we kunnen het nog steeds niet
geloven
lieve siel zoteer
wat doet dit afscheid nemen
zeer
wat blijft is de herinnering
maar zeker weten we een ding
jij zal voort leven in ons hart
op een plekje heel apart

veel sterkte aan de ouders en zussen silke

carine zei

ik leef met jullie mee. zo een verlies te dragen moet verschrikkelijk zijn.
veel sterkte en ook de groeten van werner sips

Liesl zei

Zo'n 13 jaar geleden verloor ik m'n grootvader aan kanker. Geen gelijkenis met het verlies van je eigen kind, maar de gelijkenis hier ligt niet in de mate van het verdriet, maar de dag. Mijn zus deed haar eerste communie, op OHH... en toen heeft hij ons verlaten, 's avonds. Hij is ten hemel opgenomen, als een goede ziel. Ik ben er zeker van dat Siel het zelfde lot heeft gevolgd. Ze is nu een engel, zonder pijn, en ze volgt jullie waar en wanneer dan ook en waakt over jullie zoals niemand dat kan.

Veel sterkte!

Anoniem zei

waarom, er zijn hier vast en zeker geen woorden voor. niemand zal dit ooit begrijpen.sieltje de strijd is voorbij, hopelijk heb je nu de rust gevonden.de pijn is voorgoed voorbij.
ouders en zusjes van siel,veel moet in deze zeer moeilijke dagen en weken.

Anoniem zei

Beste familie,

Het mooiste aan zo'n kleine dorpen (onze 3 kinderen hebben school gedaan/zitten nog in dezelfde school als Siel) is dat meestal alles gedeeld kan worden zoals in de grote hechte families, zo ook de meest spannende of irrelevante verhalen maar zoals nu ook de meest aangrijpende verhalen voor ieder individu die daarvan deel uitmaakt. Wij moeten toegeven dat wij jullie lijdensweg van dichtbij maar ook van heel ver hebben meegevolgd, want uiteindelijk hoop je toch nog altijd op een goede afloop, zeker als je dit zelf ook van dichtbij hebt meegemaakt. Wij kunnen vandaag vooral jullie verdriet en machteloosheid begrijpen en een plaats geven en jullie zeker bedanken om dit verhaal te willen delen met andere.
Heel veel sterkte allemaal bij het verwerken van dit verlies.

Anoniem zei

Er zijn gewoon geen woorden voor,het is zo oneerlijk , en zo erg lieve siel ,je hebt zoveel moeten doorstaan en zo hard gevochten ,een heel jaar lang en waarom ? zo oneerlijk .
Zo erg dat dit moest gebeuren ,niet te begrijpen ???
Veel sterkte

Anoniem zei

Lieve Siel, rust nu maar.

Lieve ouders, familie, vrienden van Siel, wij wensen jullie heel veel sterkte met dit zware verlies. Wat een oneerlijke strijd.

Fam. Barteling

Eef zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Eef zei

Lieve familie van Siel

Toen een vriendin van mij me in november het filmpje liet zien dat de leerlingen uit haar klas voor Siel in elkaar gestoken hadden, was ik erg ontroerd. Af en toe nam ik nog eens een kijkje op de blog om telkens weer vol van verwondering en bewondering te zien hoe moedig jullie Siel is. Jullie hebben samen met haar heel hard gevochten, dat heeft me allerminst onberoerd gelaten. Ik wens jullie een glimlach om alle mooie herinneringen, en een knipoog naar dat plaatsje in jullie hart waar Siel de strijd gewonnen heeft.

Liefs

Eef uit Mol

Anoniem zei

waarom toch, nog zo jong wij kunnen het nog altijd niet geloven maar het is toch!!!!!!!!!!!! siel blijft altijd in ons hart voorlevan !!!!!!!!!!!!!!!!! wij wensen jullie nog veel sterkte!!


vele groetjes van eva,corien,kamiel en iriena!!!!!

anoniem zei

vind heel jammer wat er gebeurd is,het is niet eerlijk...
heel veel sterkte aan de familie!
denk aan jullie!

babette zei

liefste Siel,
Toen we het nieuws hoorden van je ziekte hoorden vonden we het heel spijtig. We zijn allemaal heel verdrietig. Ik zal nooit vergeten dat je bij mij in de kleuterschool zat. Ik ga nog veel aan je denken.


Groetjes Babette

Anoniem zei

Hartverscheurend verlies, er zijn geen woorden, veel sterkte en liefde in deze moeilijke tijd.
Ook in ons hart rollen tranen voor Siel en haar familie.

Anoniem zei

geachte,

Ik ben de vriendin van Jelle (van het restaurant, waar jullie onlangs nog met Siel zijn langsgeweest).
Nadat Jelle mij over Siel vertelde ben ik deze blog beginnen lezen, en ik heb al ontzettend veel moeten huilen. Ik vind het zo jammer voor jullie allemaal. Ik bewonder ook hoe Siel altijd zo moedig is blijven vechten. En hoe jullie alles alles alles hebben geprobeerd wat in jullie mogelijkheden lag.

Ikzelf heb mijn mama een tijdje geleden verloren, nadat ook zij een heel moedige strijd heeft geleverd... Dat is natuurlijk niet hetzelfde, maar ik kan me toch wel een beetje voorstellen hoe het is om iemand te verliezen die je zo ontzettend graag ziet en zal blijven graag zien...

Jullie verhaal heeft me heel erg aangegrepen en ik zou jullie graag mijn medeleven willen betuigen. De warmte en liefde in jullie gezin is zo heel tastbaar aanwezig en ik hoop dat jullie hieruit veel steun kunnen halen.

Jelle heeft me gevraagd om jullie in naam van iedereen van het restaurant onze deelneming te wensen. We vinden het zo ontzettend aangrijpend wat jullie meegemaakt hebben en wensen jullie enorm veel sterkte voor de komende dagen.

Anoniem zei

Woorden zijn er niet ... heel veel sterkte in deze moeilijke tijden!

fam Slegers uit Retie

Anoniem zei

Het is niet te begrijpen dat je je kind moet afgeven.
Kinderen zijn de lach van morgen.
Heel veel sterkte met dit grote verlies en Siel, je bent/was echt mega!


Fam. de Visscher-Bols, Turnhout

Alien_x_ zei

Siel..
We missen je erg,
we zien je wel niet
maar je bent er nog
dat is belangrijk
ook dat je van je lijden verlost bent,
die stomme ziekte,
die jou het leven afnam,
zo on fair!
waarom moest het nu net bij jou zijn?
je had dit niet verdiend!
maar ook al was die er, je bleef optimistisch en bleef lachen en vechten,
we vergete je nooit en je blijft altijd in ons hart,!

groetjes , Alien

Alien_x_ zei

Siel..
We missen je erg,
we zien je wel niet
maar je bent er nog
dat is belangrijk
ook dat je van je lijden verlost bent,
die stomme ziekte,
die jou het leven afnam,
zo on fair!
waarom moest het nu net bij jou zijn?
je had dit niet verdiend!
maar ook al was die er, je bleef optimistisch en bleef lachen en vechten,
we vergete je nooit en je blijft altijd in ons hart,!

groetjes Alien

Anoniem zei

veel sterkte voor de ganse familie


grtz

frans simonne van herck zei

heel veel sterkte en kracht voor het dragen van dit onmenselijk verdriet.

frans simonne van herck

Anoniem zei

ik mis je nog steeds siel :( xChelsea