maandag 7 juni 2010

13 jaar vandaag!!
Dikke knuffel van ons allen!!

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Gelukkige verjaardag'. Iets wat we nooit zullen vergeten. We houden van je en missen je,Siel. (L)

Anoniem zei

Dag,

Vandaag verjaart Siel...

Doorheen de dag heb ik deze gedachte meegenomen; Siel,ik ben je verjaardag niet vergeten.
Martine, ik heb aan jou gevraagd Siel een zoen te sturen.
Martine, Dirk en zusjes,Ik zou jullie nog zoveel willen zeggen...
Ik doe het zonder woorden, dat lukt me beter misschien...
Siel, ik wens je, als 't nog even mag, "een fijne verjaardag"!...

Liefs,

Hilde

Anoniem zei

7 juni,
Siels verjaardag..
13 jaar..

Ik zet één van haar lievelingsnummers op!!
Zou ze het horen??

Een fijne verjaardag Siel!!

Greet V.

Unknown zei

Lieve Siel,

We waren je verjaardag niet vergeten. We sturen je dikke verjaardagszoenen en hopen dat je gisteren extra dicht bij je familie was.
Vele groeten uit Geel

Anoniem zei

Een kaars,
een nieuwe bloem bij je foto.
Jouw 13de verjaardag.
Dikke zoen!

Magda

Maria M zei

Kaarsje brand weer voor "SIEL" 13 jaar.
Groetjes aan de familie ook uit Mol!

Anoniem zei

Nora zat zeker bij aan tafel gisteren om de kaarsjes uit te blazen... Deze leuke meiden zouden nog bij jullie moeten zijn...! Sterkte, ik blijf aan jullie denken, elke dag!
Groetjes uit Retie

Anoniem zei

Gelukkige Verjaardag Siel,
ik wens het je uit mijn hart en ziel!
Misschien zeg ik het je maar laat
maar ik had het al op het andere geschreven,
Jij blijft in mijn hart voort leven (ll')
ik kan echt niet zonder jou,
weet dat ik van je hou x

xChelsea

Anoniem zei

Dag Siel,

je was er weer, héél dichtbij, met je stralende glimlach en die mooie ogen.

Dankjewel!

Martine, Dirk, Talle, Rune,
nog even doorbijten met de laatste school- en werkdagen.
Doen wat je kan en genieten wanneer je je goed voelt.

Van harte,
Gerd V.

Anoniem zei

Als tranen een trap vormden,
en verdriet een brug,
Dan klom ik naar de hemel,
& haalde ik je terug (ll)

Siel ik mis je ;$
xChelsa

Anoniem zei

Dag Martine, Dirk en zusjes,

Ik vond een mooi gedicht voor thuisblijvers die toch op reis gaan



Van hier naar hier


Waar het stil is
ga daar rustig zitten

sluit je ogen
neem een atlas
tussen je oren

laat je gedachten
kalmpjes door spannende
landen bladeren

tot ze ergens komen
waar het stil is

daar waar je
rustig ging zitten
om wat van
de wereld te zien

Johanna Kruit

Siel*, jij zou het vast gesnapt hebben. Ik zie je er zo bij glimlachen...

Liefs,
Gerd V