dinsdag 10 juli 2007

De ruil

Vandaag kwamen moeke en voke op bezoek met de ruil. Weten jullie nog? Een knutselwerk voor een paar kousen. Wie het gelukkigste was weet ik niet. Ze straalden alle 2.
Met z'n allen lekker gegeten op de kamer.
Kaat B is ook op bezoek geweest. Samen met Siel knutselen en wandelen rond de vijver.
Even geheimpjes delen, korte denk ik want ze waren beiden zwijgzaam. Gewoon genieten van elkaar.
"De groene dokters"(anesthesist) zijn deze avond langs geweest. Waarschijnlijk donderdag terug chemo starten. Goed nieuws.

2 opmerkingen:

sandra & co zei

Dag Martien en Siel,
Rune is terug veilig thuis. Ik denk dat ze zich goed heeft geamuseerd. Na ons bezoek gisteren, waar mijn twee grieten waanzinnig van genoten hebben had ik toch geen zin meer om te koken. Dus zijn we gestopt bij MacDo. Vanmorgen hebben ze goed uitgeslapen tot 8.15u. en dan zijn ze beginnen knutselen voor Siel, ze hebben er hard aan gewerkt. De rest van de dag zal Rune wel vertellen. Vanavond heeft ze ook goed gegeten. Worst met wortelstoemp. Siel, ik vond dat je er gisteren goed uitzag en ook je mama glunderde. Hou vooral de moed erin en niet vergeten ... in augustus zijn we weg naar de efteling, begin al maar af te tellen. Kusjes Sandra & Co.

ingeborg en marc zei

Dag Martien en Siel,
Ik heb juist met Uw papa getelefoneerd.Hij heeft me het adres van de blogspot doorgegeven. Hij heeft me ook verteld dat je weer een zwaardere periode hebt doorgemaakt maar dat het nu alweer wat beter gaat.Er komen veel vriendinnetjes op bezoek heb ik gehoord, dat is toch wel heel plezant.
De blogspot is wel iets goed,zo kunnen we alles een beetje volgen.
Papa heeft gezegd dat hij thuis eten maakt voor jou en dat dan meebrengt naar het ziekenhuis. Dat is toch wel een superkok zeker? of is het ziekenhuiseten toch niet zo lekker?

Veel sterkte,
groetjes Ingeborg en Marc