woensdag 11 juli 2007

Kookles

Siel heeft vandaag slasoep leren maken. In de knutselruimte gingen ze aan de slag met de ingrediënten. Heel de gang kreeg de soepgeur en lokte ook heel wat ouders om te proeven.
MMMMM lekker!!!
Het gewicht stijgt nog altijd.
Papa had een vriendinnetje van het thuisfront meegebracht, Julie G. Altijd plezant om Siel haar "2de thuis" te tonen. Samen knutselen en rondkuieren in het ziekenhuis en buiten bij de vijver vissen en eendjes voeren. Na 2 maanden daar vertoeven durven we het onze "2de thuis" te noemen.
De dokters hebben bevestigd dat we morgen zeker terug kunnen starten met chemo. Haar bloed herstelt goed. Toch is het hoesten nog steeds niet minder. Hopelijk verteert ze het goed.
We hebben genoten van de laatste dag zonder chemo.

3 opmerkingen:

erik zei

dag siel
de mama is nu thuis aan de blog te zien de papa kent dat niet zo goe hè
blij te horen dat jullie een goede week achter de rug hebben
hopelijk wordt ze niet te ziek van de chemo morgen
het eten van de bompa en bomma valt wel in de smaak precies
gelukkig hebben jullie daar ook veel steun aan
talle en rune als jullie nog eens graag komen ,laat een sms
nog vele groetjes van ons

ingeborg zei

Hoi Siel,
Spijtig dat wij er ook niet waren om van de slasoep te proeven. Maar als je het recept goed onthoud of opschrijft kan je, als alles achter de rug is voor ons misschien ook een potje slasoep maken.
Goed dat je vandaag terug met chemo kan starten. Dat is weeral een stapje verder.
Doe de groetjes aan mama en papa en natuurlijk ook de zusjes.
Ingborg

Juf Joke zei

Hey Siel!
Ik kwam daarstraks Rune, je mama en je bomma (denk ik) tegen op Dessel markt. Ik had toevallig nog net aan je gedacht, toen ik naast jullie huis fietste. Ik was erg benieuwd hoe het nu met je gaat, maar nu het vakantie is, kom ik dat niet zo gemakkelijk te weten. Gelukkig kwam ik je mama tegen, die vertelde me over je blog. Heel goed idee! Er zijn blijkbaar zo veel mensen die met je meeleven en graag willen weten hoe het met je gaat. Zijn ze in één keer allemaal op de hoogte. Goed gezien!
Ik hoorde dat je je de voorbije dagen best goed gevoeld hebt. Ik hoop dat de chemo zal meevallen en vlug voorbij zal zijn.
Ik merk dat ze er ginder in Leuven alles aan doen om het leven daar zo prettig mogelijk te maken. Ik hoop dat je er de volgende dagen toch ook nog wat van kan genieten.
Groetjes aan die lieve Rune!
En natuurlijk ook aan Talle, je mama en je papa!
Juf Joke