zondag 1 juli 2007

hodonk kermis

Oef ze heeft het gehaald! zondag waar ze zo naar uitkeek, met het straattekenen. Van de dokters moesten we haar goed beschermen tegen vuil en wondjes. Dus lange broek en handschoenen aan ook al was het heel warm. Na het tekenen handen goed ontsmetten, infectiegevaar.
Ze is doodmoe als ze thuis komt (1.5uur weggeweest) en wil alleen nog maar slapen. Haar mond doet vreselijk veel pijn (aften overal), maar toch wil ze thuis blijven tot morgen. We moeten aandringen om te eten. Ik bewonder haar, haar pijngrens wordt weeral verlegd voor de zoveelste keer. Met pijnstillers naar bed.
Morgen terug naar Leuven, wat staat er ons nu weer te wachten?
Bloed en bloedplaatjes al zeker, die zijn ook welkom want dan voelt ze zich direkt een stuk beter. Hopelijk stellen ze de volgende chemo even uit, want die verergeren haar mond met aften.
We gaan een bange nacht in, Siel voelt zich héééél slecht. Misschien toch nog deze nacht vertrekken.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey,
Even een testje vooraleer ik een reactie achterlaat.
Diane

Anoniem zei

Hey,
Wat een verrassing van Siel op Hodonk kermis te zien. Hoe knap van haar om mee te tekenen en te gaan schieten. Ik hoop dat ze ervan genoten heeft.
Ik hoop ook dat jullie morgen halen en niet midden in de nacht moeten vertrekken.
Hopelijk voelt Siel zich morgen snel weer wat beter.
En voor Siel: veel rusten en slapen. De behandeling slaat aan dus op naar het volgende. Doorzetten hoor! Ik verneem dat je dit heel goed doet. Knap dat je weer wat bent aangekomen. Een goed teken! Ik denk aan jullie de komende week. Dat jullie weer maar snel allemaal thuis zijn. Heel veel moed en sterkte! Fijn dat we nu altijd kunnen volgen hoe het gaat. Wat zal ik dikwijls gaan piepen.
Veel liefs,
Diane
Ook van Paul, Nette, Sil en Dora

Unknown zei

hey,

Voor mij was het geen verrassing dat Siel kwam. Want mijn zus was ook op CM-kamp vertrokken.
Maar ik vond het ook heel leuk dat Siel daar was. En ze kan ook heel mooi tekenen.


Groetjes,
Kaat Bevers