donderdag 26 juli 2007

Siel schrijft

Ik had vandaag een goede dag.
Ik heb rudje geknutselt van krimppapier, daarna kwamen de leidsters. Ze hadden een postkoe voor me bij ik heb al de brieven al gelezen die er in zaten. Ondertussen, toen de leidsters er waren, heb ik een melkkannetje gemaakt van klei.
Daarna kwam Conny ik heb van haar een koffer met kei mooie parels gekregen.
Gisteren is mevrouw directeur gekomen. Ze had cakjes bij, heel lekker. Ze had ook dat krimppapier bij en die klei er zat ook nog glimpapier bij voor visjes te maken en ook nog een soort van ijzer om figuurtjes in te maken.
Ik ben ook nog naar de bib geweest en ik heb leuke boeken gekozen vind ik. We hebben nog frietjes gegeten.
Morgen moeten we terug naar leuven, ik denk dat ik bloedplaatjes moet bijkrijgen.
Als we terug zijn mag Kaatje komen.
Nu ga ik slapen daag.

1 opmerking:

Juf Magda zei

Hey Siel,

Rudje geknutseld, met klei gewerkt,glimpapier gekregen, ijzeren figuurtjes maken,.... amaai Siel wat een heleboel leuke dingen. Ik zal eens moeten komen kijken,denk ik, wat jij daar allemaal mee gemaakt hebt.
Leuk eh Siel dat je zelf zo'n briefjes kan typen. Het deed me echt deugd om van jou zelf iets te horen.
Tot de volgende.
Groetjes
Juf Magda