vrijdag 27 juli 2007

Geschikte donor gevonden

7.00 u, Siel en papa vertrekken naar Leuven, bloedcontrole.
-hemoglobine = 8.2 gezakt t.o.v. woensdag, toch nog geen bloed bijkrijgen.
-bloedplaatjes = 105000, gestegen
-witte bloedcellen = 800 gestegen, is ook de bedoeling vanaf nu.
We hebben vandaag vernomen dat Talle, de grote zus, in aanmerking komt voor de beenmergtransplantatie. Talle en Siel hebben hetzelfde beenmerg. Moest de chemo niet voldoende werken of Siel hervalt dan moet er een beenmergtransplantatie gebeuren. De zoektocht naar de geschikte donor valt weg, een zorg minder. We hopen dat we die niet zullen nodig hebben, maar toch is het een geruststelling.

Als Siel thuis komt staat er haar een groot kado te wachten. Direct getest en goedgekeurd.
Siel is in de wolken.
Bedankt aan de schenkers!!!

Kaat schrijft:
In de namiddag was ik hier want siel was weer heel goed.
We hebben heel veel plezante dingen gedaan zoals:knutselen,computer en een leuke film.
We hebben ons plat gelachen nie te doen zo hard hebben we gelachen.
Groetjes Kaat DP

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Siel,

Met veel interesse heb ik alles gelezen. Ik heb al heel veel aan jou gedacht sinds je ziek werd. Af en toe vernam ik van jou papa wel eens hoe je het stelde, maar nu ben ik vastbesloten via deze weg alles goed op te volgen. Ik ga jou blogspot zeer zeker in mijn favorieten zetten, en af en toe zal ik wel eens een reactie plaatsen. Ik vind dat je het tot nu toe heel moedig hebt gedaan, petje af daarvoor. Ik ben blij te lezen dat je ondanks alles ook al veel plezier gemaakt hebt en gelachen hebt. Tot ziens.