zondag 12 augustus 2007

De laatste dag thuis

Gisteren ben ik bij Anneleen verder gaan knutselen aan mijn spaarvarken. Het is heel mooi geworden.
's Avonds was het Talle's feestje, ze gingen GoIV doen.
Ik mocht de presentatrice zijn, het waren hele leuke opdrachten.
Na het feestje waren Marc en Ingeborg nog even gekomen.

Vandaag zijn Talle en ik naar de film ratatouille gaan kijken, het was heel grappig.
Rune is ondertussen naar de kermis van Turnhout gegaan. Ze had een knuffelbeer en knikkers gewonnen.
Na de film zijn Talle en ik ook nog even naar de kermis geweest.
Ik had een heel schattig muisje gewonnen en nog lichtgevende smilies voor op je t-shirt te doen.
En toen we thuis waren hebben we steengrill gedaan, kei kei kei kei kei lekker.
Mijn plannen die ik wou doen zijn klaar.
Morgen terug naar Leuven.

4 opmerkingen:

Juf Joke zei

Dag Siel!

Blij dat je je plannetjes allemaal hebt kunnen uitvoeren! Bedenk tijdens de moeilijkere momenten die gaan komen maar veel nieuwe plannen voor je volgende lange periode thuis! Ik hou het kort vandaag: ik wilde gewoon even zeggen 'toi-toi-toi'! Ik duim voor je!

Juf Joke

Juf Magda zei

Hey Siel,

Zoveel plannen gemaakt en nog uitgekomen ook. Waarom zou het nu niet lukken? Tuurlijk wel! Met zoveel mensen in Retie, Witgoor, Dessel,..... die aan je denken en met je meeleven.Ik ben eens benieuwd welke plannen je weeral aan het smeden bent. Laat ze in Leuven weer maar eens zien met wie ze te doen hebben. Wij duimen voor je!
Tot de volgende!

Groetje,
Juf Magda

Elly S zei

Hoi Siel,

Duim duim duim, mijn 2 duimen staan recht omhoog voor jou. Hou je sterk daar in Leuven en laat ze maar eens zien hoe moedig jij bent!

Elly S (nichtje van Krista, de mama van van Janne en Laurin)

mevr. directeur zei

Dag Siel,

De eerste dag van deze 3de blok zit er bijna op. Het begin is weer gemaakt.
Ik denk aan jullie en ik duim heel hard voor jou, Siel, dat je toch het zonnetje blijft zien tijdens de zware dagen die gaan komen.

Groetjes,
van mevr. directeur