vrijdag 10 augustus 2007

Een leuke dag

Vandaag was het Rune's verjaardagsfeestje.
Zelf ben ik bij Kaat.B gaan spelen het was heel leuk. We hebben met raamverf gewerkt. Ik heb drie figuurtjes gemaakt en Kaat ook.
Daarna zijn we boven gaan spelen, dan nog even met de raamverf verder doen toen gingen we weer boven spelen en dan eten :frietjes met mosselen het was heel lekker.
Toen ik thuis kwam was Talle bezig met haar feestje voorbereiden dat morgen is.
Dus ik heb vandaag een heel leuke dag gehad.

2 opmerkingen:

Kaat B zei

Hoi Siel,

ik ben blij dat je het vandaag zo leuk vond bij mij. Ikzelf vond het ook kei-leuk. Ik zal morgen de knutselwerkjes meebrengen als we Sien naar Talle haar feestje brengen.
Hopelijk kunnen we dit nog een keertje doen, maar nu ga ik stoppen.

Groetjes,
Kaat

Anoniem zei

Dag Siel,

De sterrenhemel zal wel meevallen, er gaan heel veel vallende sterren naar beneden vallen, daar ben ik zeker van. Dus ook veel straffe wensen. Ik ga mijn uiterste best doen om U, en iedereen het allerbeste toe te wensen. Aleen, ... ik heb een beetje vliegangst, dus ik hoop dat ik niet naar beneden ga vallen.

Getekend,

De vliegende angsthaas (die waarschijnlijk te pletter gaat vallen).

Erik Dries, die U een kaartje gaat sturen.