woensdag 22 augustus 2007

Regenachtige knutseldag

Ik had vandaag een heel goede dag.
Vandaag heb ik niet veel gedaan, ik heb naar een film gekeken.
Ik heb een tasje geknutseld van een oude jeansbroek en het is kei mooi.
Nu moet ik ze nog versieren, ik ga er bloemetjes op plakken denk ik want ik heb nog mooie stof gevonden.
Morgen gaan we de voorlaatste chemo van blok drie halen.
Ik vind het al veel minder erg om naar Leuven te gaan. Want het zou hierna veel minder zwaar worden, ik hoop het. Het is al erg genoeg geweest. Ik wil het niet meer opnieuw doen.
Er zijn kinderen die denken dat het leuk is om ziek te zijn, dan moeten ze niet naar school.
Ik vind dat geen voordeel aan deze ziekte, ik zou graag terug naar school gaan.
Groetjes Siel

6 opmerkingen:

erik zei

dag siel
siel was je maar een week verder dan kan je weer leuke dingen doen
na regen komt zonneschijn en de regen hebben we vandaag al gehad
het weer is voor volgende zomer dan kun je ook genieten van het zwembad .
p.S.mijn schoonmoeder wordt morgen om 10 uur geopereerd in leuven
groetjes van joren liena papa en mama

Anoniem zei

Lieve Siel,
Ik ga nog eens proberen. Het lukt me tegenwoordig weer niet om een reactie achter te laten. Heel raar, soms lukt het vanzelf en soms dan weer helemaal niet.
Hey, goed dat je op het eind van je derde blok toch nog een hele goede dag hebt. Bijna blok 3 afgehandeld. Ik tel KEIHARD mee af.
Je doet dat zo ongelooflijk goed meisje.
Weeral geknutseld en het lijkt heel mooi en heel origineel. Je kan bijna een winkeltje openen. Laat weten als het zover is, dan ben ik je eerste klant.
Ik duim voor je morgen. En ook dat je snel weer naar school kan. Ziek zijn is helemaal niet leuk. Wie denkt van wel? Wel fijn dat je binnenkort alles kan volgen wat er in je klas wordt verteld en nog zelf kan reageren ook.
Een hele dikke knuffel voor jou!
Diane en co
Groetjes, Diane

Anoniem zei

Zie je wel dat het niet helemaal is gelukt. Het lukt me enkel als ik anoniem blijf. Dan maar anoniem (Diane)

Anoniem zei

Dag Siel, ouders en zusjes,
ik las dat jullie een goed gevoel hadden bij ons bezoek aan jullie. Wel, dat is dan wederzijds! Wij hebben kunnen ondervinden in wat voor een warm nestje met héél lieve mensen Siel kan vechten tegen deze oneerlijke ziekte.
Siel, ik heb tegen onze kindjes thuis verteld wat een prachtige giraf jij geschilderd hebt. Je hebt echt talent hoor.
Ondertussen (ik heb vandaag al de hele dag geprobeerd te reageren maar het lukte maar niet) lees ik dat je je vandaag heel wat beter voelde dan eergisteren. Oef zeg!
Groetjes aan iedereen,
juf. Gerd

ingeborg zei

hoi Siel,
als het na deze blok niet meer zo zwaar wordt kan je toch al een heel klein beetje beginnen aftellen.
onze Glenn is maandag voor 1 dagje naar het ziekenhuis moeten gaan voor een kleine operatie. Die vond dat zo erg, maar toen heb ik nog eens laten horen wat jij allemaal wel moet doorstaan. zijn reactie was "amai dat is dan toch wel een keiharde en nog zo jong, CHAPEAU !!! voor Siel".
groetjes Ingeborg

Anoniem zei

Dag Siel, Martine en de rest van de familie
Ik heb pas de site van jullie gevonden. Wij vroegen ons dikwijks af hoe het met jullie ging.
Dat we dat zo dagelijks kunnen volgen is een zeer goed idee.
wij wensen jullie ongelooflijk veel sterkte en moed
groetjes
monique,luc pieter en de rest van de familie