dinsdag 11 september 2007

Bednet

Na een goede en lange nachtrust is Siel klaar om de dag te starten. Ze heeft er deugd van gehad, haar eigen bedje. Er gaat toch niks boven hé.
Onder de middag pauze van school gaan we even op bezoek. Siel straalt en de klasgenootjes zijn blij om haar te zien. Siel mag even in de klas gaan kijken naar haar plaatsje. "Da's tof gedaan hé mama." was haar reactie.
In de namiddag komen ze bednet installeren. Na het plaatsen van de computer even testen of er een verbinding mogelijk is.
Waw, ongelooflijk we kunnen in de klas kijken van achter onze computer. We horen heel duidelijk wat er gezegd wordt. Op dit moment zitten er nog geen kinderen in de klas, dat gaan we morgen testen.
Morgen komt ook juf Joke les geven, een spannende dag voor beiden. Juf Joke komt zo'n 4 uren in de week.
Siel snakt naar leerstof, ze is bang dat ze achterop geraakt. Nu zal het nogal vooruit gaan.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Siel het was leuk dat je vandaag naar onze school kwam !

Wiesje

Lief zei

Lieve Siel

Les volgen via PC waaw , daar had ik nog nooit van gehoord.
Ik ben al blij als ik mijn mails uit mijn bakske krijg.
Ik wens je heel veel sucses met het nieuwe schooljaar Siel, wat dapper van je, om tog zoveel mogelijk van de lessen te volgen.
Fijn dat er nu tog weer een betere periode aan komt ,dat je weer een tijdje naar huis mag.
Een hele dikke proficiat voor je mama je papa je zusjes en vooral voor jou! in vind dat jullie samen het heel goed doen .

Lieve groet
Lief Van nonkel Frans

Elly M zei

Dag Siel,

wat een deugd om jou vandaag op onze school weer zo vrolijk tussen de groep te zien staan. We fleurden er allemaal van op. Iedereen was blij alleen maar omdat jij eventjes aanwezig kon zijn.
Bednet is toch wel een knappe uitvinding hoor. Ik wist niet goed hoe het allemaal ging lopen maar daarstraks stond ik even bij jou juf in de klas en voilà ... daar zat jij naast jou mama aan de computer. Het was net of je al helemaal in de klas zat. Knap dat zo iets kan.
Nu zal je wel moeten gaan werken denk ik, in 5A via bednet en dan ook nog thuis met juf Joke. Maar ik denk dat jij dat allemaal aankan zeker na wat je de voorbije weken allemaal hebt moeten dragen.
Siel, maar ook voor mama, papa, Talle en Rune: GENIET ERVAN OM THUIS TE ZIJN en kom een beetje op adem allemaal.
Nu kunnen jullie weer samen aan tafel zitten en samen in de zetel en .... alles samen. Zàlig.

Groetjes,
Elly M

Anoniem zei

hoi siel,ik vind het heel leuk dat je bij mij in de klas zit.ik was heel bij dat je vandaag kon komen.en ik vind de Betnetcomputer ook heel leuk.en ik ben blij dat je al wat beter bent.

groetjes
Fien!!!!!!!!!!!!!!!!!!

chris melis zei

Dag Siel,
Het is fijn dat ge terug met de school kunt beginnen.
En geniet maar van uw zusjes samen.
lieve groetjes .

Janne zei

hoi Siel,

Ik vind het niet zo leuk dat wij zo geen bednet in onze klas hebben.
want dan konden we je ook altijd zien!
Maar goed dat je nu een beetje beter bent!!
Nog veel plezier met je bednet!
janne