dinsdag 25 september 2007

Ruggenprik

Deze morgen 1ste in rij voor ruggenprik (chemo rechtstreeks in ruggenvocht). Daarin had ze geluk. Om 11.30 u terug op de kamer.
Mama had ze lekker eten beloofd maar bij het binnenkomen van de kamer trof ik een zéér zieke Siel. De nevenwerkingen, braken en diaree, maken dat ze weer goed ziek is. Siel valt uiteindelijk terug in slaap en wordt pas om 16.00 u terug wakker, misselijk, geen zin in eten. Tegenmedicatie brengt daar verandering in. Siel is heel moe maar daar zal de zondag ook wel voor iets tussen zitten denk ik.

Deze middag nadat Siel in slaap was gevallen, samen met papa, ben ik Tess en Roos gaan bewonderen. De volksmachtcollega's weten wie ik bedoel. Twee kleine schattige meisjes die hier vorige week geboren zijn. 2 maand tevroeg maar ze doen het blijkbaar al goed. Toch een positieve noot vandaag.

Siel moet enkel nog spoelen tot donderdag en dan mag ze naar huis.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Siel,
Oei, dit lees ik weer niet graag. Ik had nu een beeld van een blije, vrolijke, vinnige, genietende Siel voor me. En nu weer ziek in je bed. Vraag maar tijdig tegenmedicatie (of mag dat niet teveel?). Hopelijk voel je je snel weer beter.
Ik wou dat ik je nu kon helpen, dat ik je meteen weer beter kon maken.
Ik denk vaak aan jullie en hoop heel erg met jullie mee dat het heel snel weer beter gaat.
Dikke knuffel,
Diane

Anoniem zei

Bonjour Siel,
Nu het even niet zo goed gaat zullen we het frans maar even laten voor wat het is... frans.

Ik heb nieuws dat je misschien toch wat opmonterd. Gisterenavond was Emilie nog wat aan't buitenspelen toen onze rosse poes ineens met iets kwam aangewandeld. Eerst dacht ze aan een muis, maar het was een klein katje. En daarna vonden we in de bosjes nog eentje. Ze moeten al iets meer dan een week zijn, want de oogjes waren al open. We zullen snel wat foto's nemen en aan jouw bezorgen. Ze zijn echt wel schattig. Misschien kan jij wel een naam uitkiezen?

Nu aftellen om terug gezellig naar huis te komen. Dikke zoenen!!!
Sandra en co

Ann Peeters zei

Hoi Siel, Martine, Dirk en de zussen,
Wat erg Siel dat ik moet lezen dat je weer zo ziek bent. Hopelijk kan je véél moed en steun halen uit die geweldige benefiet van zondag. Aan al die mensen die dit hebben klaargespeeld een dikke proficiat!Wij hebben met z'n allen kunnen zien hoe jij genoten hebt van deze dag 'speciaal' voor jou Siel.
Martine, Tess en Roos zijn ook voor mij geen onbekenden. Het zijn de 2 dochtertjes van Tom (een neef van Eric).
Siel hopelijk ben je vlug weer beter en gaat het weer de goede kant op met jou.
Ik denk elke dag aan jullie en Siel : met de steun van mama, papa, en die 2 lieve zussen van jou kom je er wel!
Hou vol meisje...
Groetjes Ann

Maria M zei

Dag Siel,probeer maar goed uit te rusten na je zware behandeling,zodat je snel naar de poesjes kunt gaan kijken,misschien is het wel een poesje dat je veel plezier en geluk gaat brengen,laat maar snel de naam weten langs je blog.
Knuffel,knuffel!