donderdag 20 september 2007

Siel schrijft

Ik had vandaag een kei leuke dag. Ik heb heel de dag school kunnen volgen. Ik heb ook een toets gehad van taal. Ik was dan na de school niet moe. Na school ben ik mijn frans gaan leren en toen ging papa dat ook doen.
Ik heb echt zin in zondag want mama en papa zeggen dat het heel leuk wordt en dat hoop ik ook. Ik kan bijna niet meer wachten.
Maandag moet ik terug naar Leuven, dan krijg ik weer chemo. Hopelijk word ik niet te misselijk.
Nu ga ik slapen.
Daaaaaag

10 opmerkingen:

Juf Anja zei

Hoi Siel,

Op school kijken we allemaal samen met jou uit naar de benefiet.
Ik luisterde daarstraks naar het weerbericht en ik moest meteen aan jou denken, want zelfs het zonnetje wil zondag van de partij zijn.
Ze spreken zelfs van 23°, dus volgens mij wordt het een prachtige dag om nooit meer te vergeten.

Tot zondag, groetjes van juf Anja

Anoniem zei

Dag straffe Siel,
jij bent een supermeid!!!
Lisbeth van Bednet zal nogal opkijken dat jij zo ijverig gebruik maakt van jouw "elektronische school".
Doe zo voort! En... lukt het Frans een beetje voor... papa?
Help hem maar als hij iets niet weet, dan oefen jij extra.
Heel veel groetjes,
juf Gerd

Anoniem zei

Waw, Siel, dat jij een hele dag naar school geweest bent met de computer .. en zelfs niet moe bent! Dat vind ik wel een hele prestatie!
Hopelijk wordt het zondag een hele leuke dag voor jou. Het zonnetje zal er zeker bij zijn, én al je vrienden en vriendinnetjes. Geniet ervan!
veel groetjes
Lisbeth

Anoniem zei

Dag Siel,
Je kent mij niet maar ik ben de titularis van Talle.
Ik zal zondag ook van de partij zijn want dat wordt wel een leuk festijn denk ik.
Ik hoop dat er ook wat leerlingen van Talle haar klas zullen zijn..
Het zal een zonnige dag worden . Geniet er maar van meid.

Anoniem zei

Dag Siel,

Ik ben heel blij dat je zelf nog eens een woordje schrijft. Ik plaats maar af en toe een reactie, maar ik ben wel een trouwe dagelijkse bezoeker van Siel's blog. Je doet het blijkbaar supergoed. Dit weekend ga ik naar Scherpenheuvel. Mijn papa is dit jaar 80 jaar geworden en we gaan met de ganse familie op uitstap naar Scherpenheuvel, Zichem en Averbode. Vroeger, toen ik nog een brave misdienaar was, zag ik dat mensen in de basiliek van Scherpenheuvel kaarsjes aanstaken om allerlei wensen te doen. Je raad dus al wat ik van plan ben. Ik ben wel geen brave misdienaar meer, maar ik ga zeker en vast een serieus uit de kluiten gewassen supermegakaars uitkiezen en deze zonder mijn vingers te verbranden voor jou aansteken. Deze kaars gaat zeker enkele dagen blijven branden. En de wens die erachter steekt kan je wel raden. Een prachtige dag zondag( maar dat zal wel geen probleem zijn) en een goede start maandag voor de verdere behandeling en ditmaal zonder al te veel nevenwerkingen. Ik ben ervan overtuigd dat dit moet lukken. Ik wens je nog een fijn weekend toe. De zon zal zondag van de partij zijn (hoe kan het anders, voor Siel § co steekt het weer een extra tandje bij). Tot kijk.

Heel veel groetjes.

Erik Dries.

Anoniem zei

Hoi Siel,

Heb je de krant al gezien van vandaag vrijdag 21.09.2007 op pag. 47. Een heel artikel over jou met foto en al. Zeker kijken, en tot zondag.
Groetjes,
Joke

ingeborg zei

Hoi BV (bekende vlaming)

want dat ben je ondertussen toch al wel een beetje. Weeral in de krant vandaag.
Jou frans zal wel zeer goed zijn maar vorderd papa ook zo goed als jij?
Ik ben benieuwd voor zondag of we je daar wel kunnen vinden tussen al die mensen, want volgens mij gaat er kei veel volk komen.
Geniet er zondag maar goed van Siel, dan kan je maandag vol moed aan je volgende blok beginnen.

tot zondag
grtjs Ingeborg

Maria M zei

Goed dat je al een ganse dag les hebt kunnen volgen. En zo te zien doe je die franse les heel graag!
Doe zo verder Siel.

Anoniem zei

Dag Siel,
wat fijn voor jou dat je niet moe was na een hele dag school. Je doet flink je best en je mama en papa mogen trots op jou zijn. Ik kijk er ook naar uit naar wat er zondag allemaal te gebeuren staat, ik kom zeker langs. Succes voor maandag en ik hoop ook dat je niet te misselijk wordt. Tot zondag, Lucia Staes

Anoniem zei

Hallo Siel,

Wij "De Planken" kijken er al heel lang naaruit om Zondag op jou dag te komen optreden !!
We gaan er vast en zeker een kei-leuk optreden van te maken !

Hou je haaks en tot Zondag.
Muzikale groetjes van alle planken