zondag 23 september 2007

middernacht

Hoi iedereen

Den blog invullen heb ik nog maar 1 keer gedaan maar dat was toch bij niemand opgevallen.
Mar-10 weet hier niets van dus ik kan mijn gangen eens gaan.
Het is 4 uur en slapen lukt toch niet meer.
Het is nog echt stil in huis tijd om na te denken.

Hoe kunnen we die mensen toch ooit BEDANKEN!!!!
Maak zoiets mee in je leven zeg, hoe moet je je daar tegenover zetten?
Dit schrijven lucht mij precies op dus ge moogt het van mij part allemaal lezen.
't is allemaal zo geweldig wat jullie voor Siel en voor ons al gedaan hebben en nog doen.
Ik vind het bewonderenswaardig er zijn gewoon geen woorden voor. DANK U!!!!!!!

PS. Siel je kan niet anders dan genezen! Zoveel mensen die achter u staan!
Er zijn gewoon geen woorden voor. (nog maar eens )
Die kankercellen moeten eraan Siel daar maar zeker van.
Ooit zal de wind weer met uw lange haren kunnen spelen,
wees maar niet bang meisje!
VAN DE PAPA
Ik ben benieuwd naar de reactie van Mar-10 deze ochtend.

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Siel, Dirk, Martine, Talle en Rune

Dirk ik heb zojuist je brief gelezen, ik kan best aannemen dat je niet meer kon slapen. Het is altijd leuk te ondervinden dat zoveel mensen achter jullie staan, dat is zeker een echte steun. Vandaag zal het voor jullie best een emotionele dag zijn.
Wij komen straks ook langs.
Siel, Dirk, Martine,Tallen en Rune veel plezier vandaag en "geniet" ervan.

Ludo en Ria

Katrien (ma-ma Daphne) zei

Hoi,
Mooie brief pa-pa!
Als jullie dit lezen zal 't grote feest achter de rug zijn. Spijtig! (maar dan valt ook die extra stress-factor weg voor de familie). We duimen dat vandaag alles goed zal verlopen (vooral met Siel). De weer-goeden werken alvast goed mee. :) Tot straks Super-Siel (en familie)

Anoniem zei

Hoi,

Heel veel mensen staan achter jullie, heel veel mensen leven met jullie mee ! De woorden ' DANK U ' zou je willen uitschreeuwen. Iedereen weet dat, dus, ... pluk de dag zoals hij komt, geniet van alle momenten, ook al is het niet altijd even gemakkelijk. Eén ding is zeker : " Jullie doen het goed, héél goed !" " Jullie verdienen allemaal een dikke pluim !"

Een mama !

Anoniem zei

hoi Siel,Dirk,Martine en de zussen,
hier nog eens een berichtje om jullie op te beuren want ik weet uit ervaring hoe belangrijk het is als mensen aan je denken en met je meeleven. Vandaag was een indrukwekkende dag met soms een traan maar ook met héél veel gelach en plezier, we hebben je zien zingen,dansen,lopen, springen en...het was enorm goed alles zat toch ook eens mee.
Veel succes morgen met de verderzetting van je genezing kop op je doet het goed ook de rest van jullie gezinnetje
toi toi toi voor jullie allemaal

mama van Jens Hermans zei

Hey,

Het was een fantastisch feest vandaag, een dag die Siel niet snel zal vergeten, het is zo fijn haar te zien lachen en zingen en spelen .. even alle ellende vergeten.

En Siel, het is zoals je papa zegt ... iedereen leeft met je mee en je zal die kankercellen overwinnen... we denken aan jou en duimen voor jou en het zal je wel lukken.

Veel sterkte morgen ...

marjolein zei

Hoi,

Een geweldig feest vandaag!!!
Het was mooi, spannend en ook heel ontroerend.
Siel, heel veel sterkte morgen, wij duimen voor jou. Jij bent super!!!

liefs
Dirk, Marjolein, Fien, Nore en Maud.

Anoniem zei

Siel, en heel de familie

ik heb in Retie nog nooit zoveel mensen samen gezien, ik hoop dat dit toch een steun kan zijn voor morgen en de volgende dagen.
Ook voor mama en papa zal het wel een ruggesteuntje zijn om te weten dat er zoveel mensen met jullie meeleven.
Ik heb het al dikwijls kunnen lezen maar vandaag met eigen ogen kunnen zijn.
Siel, je hebt geweldige ouders, zusjes, familie vrienden, buren,...
Het was heel tof vandaag, jou zo zien genieten van deze dag maakt me zo gelukkig en ik ben blij dat we voor u ook een steentje konden bijdragan.

dag Siel je bent een sterke en toffe meid, en geef die stoute beestjes geen kans, vechten is de boodschap.

Veel groetjes
Greet

Anoniem zei

Helaba Siel & familie,

Woorden schieten te kort voor wat ik vandaag gezien en zelf meegemaakt heb.
Wat een solidariteit. Zelf heb ik ook een kaartje "medewerker" op men t-shirt mogen hangen. Hoewel ik jullie eigenlijk niet persoonlijk ken. Maar als vader van 5 kids is dit niet belangrijk.
Het was gewoon men plicht om samen met de vele anderen het werk licht te maken. Ook ik, tesamen met m'n gezin die natuurlijk langs geweest zijn, heb genoten van als dit 'moois'.
Nu is het weer aan de kleine meid zelf om terug te vechten!
We blijven duimen... HOU JE STERK tesamen met mama, papa en de 2 andere kids.

Anoniem zei

Hoi Siel en familie ,

Zo zie je maar dat er nog veel solidariteit is onder de mensen he ,ik vond het een prachtige dag vandaag en hoop dat Siel er van genoten heeft ,zelfs de weergoden deden hun best vandaag ,in ieder geval wens ik jullie het allerbeste toe ,hou jullie sterk !!!
Dikke proficiat aan al degene die hieraan meegewerkt hebben ,het was af !

mama van 3 kinderen

Anoniem zei

Hallo Siel,
Wat was dat gisteren allemaal !!! Nog nooit gezien, zoveel mensen die jou het beste wensen en je steunen met mama en papa en de familie. Wij doen dat ook hoor Siel, we willen dat je er voor gaat en gezult wel zien dat alles in de plooi komt.
Veel goede moed en we duimen
voor je.
André en Chris

Anoniem zei

hoi Siel Martine Dirk Talle en Rune

Wat een geweldig feest was dat gister. Wat zal je ervan genoten hebben. Hopelijk gaat het deze keer in Leuven ook een beetje meevallen. We zullen met zijn allen aan je denken en voor je duimen. Ik ben blij dat ik je gisteren zo heb zien stralen.
Dag lieve Siel. Doe de groetjes aan papa mama Talle en Rune. Voor allemaal een dikke KUS

Groetjes Familie Van Hout

Anoniem zei

hoi Siel Martine Dirk Talle en Rune

Wat een geweldig feest was dat gister. Wat zal je ervan genoten hebben. Hopelijk gaat het deze keer in Leuven ook een beetje meevallen. We zullen met zijn allen aan je denken en voor je duimen. Ik ben blij dat ik je gisteren zo heb zien stralen.
Dag lieve Siel. Doe de groetjes aan papa mama Talle en Rune. Voor allemaal een dikke KUS

Groetjes Familie Van Hout

maarten zei

Beste,

Ik wil jullie heel veel succes wensen en veel geluk. Katja (kabouter kwebbel) en ik (in auto rond gereden) hebben met heel veel plezier meegedaan aan de benefite.
Ze zeggen: " je krijgt wat je verdient" als je het weer zag vorige week zondag dan weet je dat jullie het geluk verdienen en ook zullen krijgen.