vrijdag 12 oktober 2007

Een mindere dag

Siel heeft vandaag een mindere dag achter de rug. Hoofdpijn en misselijkheid spelen haar parten. Het bed of de zetel zijn de enige plaatsen die ze opzoekt.
Hopelijk morgen beter, het duurt altijd 3 à 4 dagen vooraleer de nevenwerkingen echt achterwege blijven. Dan kan ze weer echt genieten.

Toch nog een paar kaartjes meegeven.
De kaart van Joke Maes
Gevonden door P. Kalisvaart uit Horssen.
De kaart van Rommes Diet.
Gevonden door Theo van Kaathoven uit Heesch.
De kaart van Annelou Meeus.
Gevonden door Mark vd Braak uit Berlicum.
De kaart van Joppe Engelen.
Gevonden door G.v Dijk uit Uden.
De kaart van Dennis Cools.
Gevonden door Ben vd Wijgert uit Heesch.
De kaart van Dorien Damen.
Gevonden door Yolanda Buuts uit Schijndel
De kaart van Slegers Maud.
Gevonden door Harm van Grinsven uit Berlicum.
De kaart van Verstraelen Emiel.
Gevonden door Paula Poos uit Weurt.
De winnaar mag nog even wachten, er komen nog altijd kaartjes binnen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Siel,

Ik lees juist dat er een ballon van Slegers Maud in Berlicum is gevonden. Er waren twee personen op de benefiet die de naam Slegers Maud dragen. Kleine Maud van het Horzelend en grote Maud van den Boesdijk. (Kleine Maud weet wel waarom we elkaar zo noemen !)

Eén ding is zeker, jij bent een grote vechter. Blijf zeker zo voort doen, ook tijdens de moeilijke momenten. Samen met je mama, papa, zusjes, ... komen jullie er wel.

Hou jullie sterk,
Groetjes van
Kathleen, Tom, Eddy en (grote) Maud uit den Boesdijk.

Anoniem zei

hoi Siel,

Het is wel spijtig dat je je niet goed voeld, maar dat ben je mechien al gewend.
Ik ga vandaag bij julie slapen.
Het gaat meschien nog even duren voor jou dat er iemand mag komen slapen. Als ik zo ziek was keek ik er wel naar uit. Jij meschien ook wel denk ik. Nu ga ik stoppen.
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

Groetjes,
Kaat B

Anoniem zei

Dag Siel,

Het is inmiddels al zondagmiddag en ik hoop dat ge U nu wat beter voelt. Vandaag en morgen wordt het stralend weer, misschien kan je er wel een beetje van genieten, want dat heb je zeker en vast verdiend. Ook in Nederland zullen ze Siel nu wel kennen. De ballonwedstrijd was een prachtig initiatief. Ik ben benieuwd naar het uiteindelijk resultaat. Tot ziens, Siel en familie, we blijven hier alle dagen voor jullie duimen.

Erik Dries.