maandag 22 oktober 2007

Laatste week van blok 4

Mama en Siel zijn weer in Leuven. Na een bloedcontrole mogen we starten, MTX. Om 14.30 u gestart, 24 u vooraleer die is doorgelopen. Daarna 72 u spoelen. Tot nu toe valt het misselijk zijn mee.
Hemoglobine: 10.7
Bloedplaatjes: 275000
witte bloedcellen: 4200
De laatste week van blok 4!
Er is ons vertelt dat we na 1 week herstel een beenmergpunctie moeten. Op 1 november, maar dat zal wel een andere dag worden.
Als Siel niet hervalt moet ze geen transplantatie, eindelijk! De chemo's zijn gemeen maar toch sterk genoeg. Hier zijn we wel héél blij om. Siel doet het dus héél goed.
De kamer die we deze keer toegewezen kregen heeft een goeie TV, goeie ijskast, bedden en een vreselijke geur. Ik kan niet denken wat het is maar het is verschrikkelijk. De raam zal de hele nacht moeten open blijven denk ik.
Er zijn wéér veel bekenden op de gang, Jonas, Jasmine, Brittje, Jana, Nette. Dat maakt veel goed, samen zitten op de gang. Eén grote familie.
Bednet is nog niet gelukt vandaag. Hopelijk lukt het deze week een keer. Contact met het thuisfront, spannend!
Siel heeft weer een goei weekend achter de rug. Maar ja, haar bloed stond ook goed.
We zijn eindelijk eens bij Joren en Liena op bezoek kunnen gaan. Dat deed nog eens goed. Siel mocht er frietjes eten. Zo'n klein detail en voor Siel is dat feest.
Er zijn poesjes bij ons aangekomen. Een grote poes die haar kleintjes bij ons heeft gelaten. We weten niet van wie die grote poes is. Siel mag ze niet pakken, en ze is zo'n poezenvriend.

Vandaag ga ik het laatste kaartje meegeven, dit is de winnaar geworden.
De kaart van KARLIJN ? (Ik denk een kleutertje aan het geschrift te zien, en geen achternaam wel een GSM nummer)
Gevonden door Karin Schmidt uit Hovborg Denemarken. PROFICIAT!!!!!
Je mag reageren als je denkt dat je het bent. In het weekend mag je je prijs in ontvangst komen nemen.

Siel is weer behoorlijk bang voor morgen, ruggenprik. "De groene dokters" zijn al geweest voor de gegevens. Wat ziet ze er tegenop!
Altijd zo ziek op dinsdag.
Siel moet ondergaan.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey,
Zou het Karlijn Helsen kunnen zijn? Ze was ook op de benefiet en ze zit op kleuterschool spelewei bij ons Dora in de klas. Als ik haar mama morgen zie, vraag ik het even.
Siel, we duimen voor jou morgen. Denk al maar aan de tijd dat het weer beter zal gaan en dat juist als het vakantie is. Vraag maar tijdig tegenmedicatie. Ik ben blij dat ik kan lezen dat de behandeling goed zijn werk doet. Of nog beter: dat JIJ het zo knap doet allemaal. Siel, je bent echt fantastisch!!!!
Een hele dikke knuffel van ons allemaal!
Groetjes,
Diane

Maria M zei

Dag Siel
Dag fAMILIE
Weer een drukke week voor jullie allemaal,maar ook wij blijven jullie steunen in alle moeilijke momenten !
Kaarsjes branden van morgen weer terug,wees daar maar zeker van,wij waren paar dagen weg ,daarom .

Anoniem zei

Dag Siel,
wij denken morgen aan jou! Spijtig dat we je vandaag niet gezien of gehoord hebben. We hebben zitten wachten. Hopelijk lukt het een volgende keer. Voor onze kinderen in de klas is het de laatste week voor de vakantie.
Eerst nog een rapport. Dat is een beeje spannend, ook voor jou!
Veel goede moed voor morgen, Siel!
Daag!
juf Gerd

Anoniem zei

Hoi Siel,

Oef, eidelijk, de laatste week van blok 4. Nog even doorbijten en dan ben je er vanaf! Dan kan je weer lekker thuis blijven. Ik ben blij dat de resultaten van de chemo zo goed zijn. Daar heb je weeral hard voor gewerkt en daar mag je ook wel fier op zijn! Proficiat!
Jij krijgt straks 2 rapporten; 1 van trap-op en 1 van gasthuisberg!
Spannend hoor!
Heet het zusje van Janik Swerts ook niet Karlijn? Janik ken je wel hé, die zat vorig jaar bij jullie Rune in de klas. Zij waren ook op de benefiet. Maar ja er waren zoveel mensen op de benefiet, misschien liepen er nog wel enkele Karlijntjes rond...

Siel, we duimen nog voor je en hopelijk zien we je in het weekend weeral met je fiets door de straat rijden.

Groetjes Ann

Aline-Janik-Karlijn zei

Hoi Siel,
Daarnet kwamen wij op school en men vertelde dan er een zekere Karlijn winnaar was van de ballonwedstrijd. Aline uit jou klas kwam ook direct af mama,mama karlijn kan gewonnen hebben. Daarom dat ik even reageer. Misschien is het wel de ballon van haar??????
ik weet dat zij haar naam erop had geschreven maar haar achternaam kan ze nog niet schrijven. Ik heb toen nog mijn gsm nr. erop gezet dat weet ik misschien heeft ze wel geluk.
Groetjes en nog veel succes he meisje!!!!