woensdag 17 oktober 2007

Nog altijd kaartjes.

Je houdt het niet voor mogelijk, er komen nog altijd kaartjes toe.
De kaart van Nette Huysmans.
Gevonden door Maurits Hugenaar uit Groessen.
De kaart van Kaat Bevers.
Gevonden door Harrie Aras uit Middelbeers.
De kaart van Chiara Baffa Sirocco.
Gevonden door Pina Dekker en Dorien Pastoors uit Wijster.
De kaart van Lieselot ?.
Gevonden door fam. Verstegen uit Schayk.
De kaart van Nel Vanhout.
Gevonden door Joop Driessen uit Bergharen.
De kaart van Lauren Brijs.
De vinder heeft zich niet bekend gemaakt, spijtig.
We dragen de vinders een warm hart toe. Dat ze het kaartje terug sturen blijft voor Siel plezant.
We zijn benieuwd naar morgen, wie zijn kaartje gaat er nog terug komen.

Maandag zijn we Rune van school gaan afhalen met de fiets. Siel kan sinds het weekend terug alleen op de fiets. Ze had nog altijd niet de kracht om zich af te duwen. Het geeft haar terug vertrouwen. Stilaan komen haar krachten terug. Alles op zijn tijd.
Siel rijdt dan samen met Kaatje en de rest van de Hodonk vriendjes. Meestal blijf ik vlak bij haar. Nu mocht ik niet meer:"Zeg mama laat me eens alleen rijden."
Ik moet haar terug een beetje loslaten. Haar niet teveel willen beschermen, moeilijk.

Gisteren had Siel weer een toets van frans 20/20 en de vorige 19.5/20. Goed zo Siel, blijven volhouden.
Siel doet het goed. De ene dag gaat het al wat beter dan de andere.

5 opmerkingen:

Janne zei

hoi siel,

Ik hoop dat mijn kaartje ook aankomt. er is maar een beetje kans dat mijn kaartje terugkomt.
En je hebt wel hèèl goeie toetsen!
en z'on goeie toesen maken hè!!
en kijk goed in de brievenbus misschien zit mijn kaartje er wel in!!
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
groetjes Janne

Anoniem zei

Dag Siel,

Het is voor de kinderen ongelooflijk plezant dat jullie de namen doorgeven van de kaartjes die terugkomen. Ik denk dat de weblog sindsdien nog veel meer gelezen wordt!
Je mag terecht fier zijn op zulke punten, Siel! Je doet dat heel goed hoor!! Ook dat is toch nog een positieve noot ondanks je ernstige ziekte.
Wanneer gaat deze 4de blok gedaan zijn, Siel? Soms ben ik ongeduldig, wat moet dat voor jullie dan wel niet zijn!

Groetjes,
van mevr. directeur

Anoniem zei

Hallo Siel,

Ik wil je nog een dikke knuffel en 1001 kusjes geven omdat je vorige woensdagavond de tijd een beetje vlugger hebt laten gaan! Ik vond het superleuk om met jou te spelen en ik vind je heel lief. Ik ben normaal gezien op 22/10 niet in het ziekenhuis. Dan ben ik normaal juist terug thuis. Ik start vandaag met de chemo, maar het is weeral uitgelopen. Normaal ga ik zaterdag naar huis, maar als het echt te laat wordt, zal het pas zondag zijn! Dus ben ik net weg als jij toekomt. Dat vind ik wel spijtig. Misschien kan je dan met Nette spelen. We hopen dat ze tegen dan weer beter is, want ze is heel erg ziek van die MTX, die krijg jij ook hè!

Hopelijk tot binnenkort!!!

Veel liefs van je kleine vriendinnetje,
NORA, xxx

Anoniem zei

hoi SIEL,

ik vond het echt super spijtig dat jij niet meevolgde!
Dan kon ik misschien nog eens zo gek doen: van mijn stoel vallen, een danswedstrijd, en wie het gekste was dat mocht jij beslissen.
En wat een goeie toetsen zeg!
Ik denk dat jij de beste bent van de klas!
Toen je maandag met de fiets meereed met Kaatje en de rest, was je wel heel blij zeker!
En wat goed van jou om alleen te fietsen!
Laat die mama maar op haar eigen tempo fietsen, terwijl jij met de anderen veel sneller fietst!
Ik vind het eigenlijk wel knap van je dat je genoeg krachten hebt om te fietsen!

Zp nu moet ik stoppen met te schrijven want ik moet nog oefenen met mijn gitaar! Want weet je dat ik mag meespelen in de Chiromis!
Leuk hé.

ps: wat waren jouw koekjes overheerlijk, Leen (van de braille)vond ze ook heel lekker!
DANKU WEL Hé SIEL!

Hopelijk tot morgen!

groetjes van Eline!

Anoniem zei

Hoi Siel,

Mijn kaartje is eindelijk aangekomen. Mama zegt dat het niet ver is maar dat is niet erg. Je hebt z'n goede toetsen, dat is leuk als je zo verder gaat doen ben je misschien wel de beste van de klas. Dat zou leuk zij hé.


Groetjes,
Kaat B

ps: Het waren heel lekkere koekjes bedankt.