vrijdag 5 oktober 2007

Poesjes Charlotte



Ik heb een foto van de poesjes van Charlotte gekregen. Die mocht ik een naam geven. Eerst dacht ik aan Mimi en Jefke.
Ik ga ze een naam van lieve verpleegsters van Leuven geven, Vicky en Bianca. Mijn 2 favorieten uit een lange rij lieve verpleegsters. Ik hoop dat de rest van de verpleegsters niet teleurgesteld zijn.
Er blijven kaartjes komen, we zitten al aan 38, leuk hé.
Ik volg nog elke dag les via bednet, kei plezant. Vooral de speeltijd want dan mogen 2 kindjes in de klas blijven en met mij praten. Ze kunnen soms héél gek doen, grappig.
Vandaag krijg ik een toets van frans bij juf Joke. Hopelijk ga ik het kunnen maar ik denk het wel want ik heb veel geoefend.
Daaaaaag groetjes van Siel.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi SIEL

Je hebt echt leuke namen verzonnen!
Ik hoop dat VICKY en BIANCA nog leuke verpleegters voor jou zullen zijn! En natuurlijk ook de POESJES van CHARLOTTE!
En van die kaartjes, 38 is een mooi getal! Hopelijk krijg je nog veel meer kaartjes aan! Misschien nog wel eentje uit...?
Zelf weet ik het niet maar ik hoop echt wel dat je er eentje uit een nog verder land komen als uit DENEMARKEN!
En van BEDNET in de klas, ik hoop dat ik onder de speeltijd nog eens bij jou mag blijven!
Ik ben nog nooit bij jou mogen blijven!

HEEL VEEL GROETJES VAN
ELINE!

Anoniem zei

Dag Siel,

Vicky en Bianca, goed gekozen, vind ik. Je verpleegsters zullen wel heel blij zijn met je keuze. Raar maar waar, weet je dat er een heuse website bestaat (www.poezennamen.nl) ivm poezennamen en dat Vicky en Bianca daar in vermeld staan. Misschien lijken je lievelingsverpleegsters in Leuven wel op poesjes. Onze Zwieber heeft zich vanavond van zijn slechtere kant laten zien. Hij heeft een muis gevangen en heeft er een soort volleybalmatch mee gespeeld. Het arme diertje is vlug aan zijn verwondingen bezweken. Nu ligt hij in zijn nest te maffen en doet alsof er niets gebeurd is. Ik ben ervan overtuigd dat de Franse toets zal meegevallen zijn. Deel de punten meer eens mee, je mag er best trots op zijn. Het is niet voor iedereen weggelegd om tussen de opnames in Leuven en de minder goed periodes nog zoveel ijver aan de dag te leggen. Ik wens je verder nog heel veel succes en tot kijk. Ik heb deze week veel aan je gedacht en zal volgende week nog extra aan je denken.

Groetjes aan iedereen thuis.

Erik Dries.

Anoniem zei

DAG SIEL
ZO TE LEZEN KRIJGEN WE NU TOCH WEL WAT BETER NIEUWS,DAT DOET DEUGD ,
WANT JE HEBT AL ZOVEEL MEEGEMAAKT
JE MOET BINNENKORT MAAR EENS AFKOMEN ALS joren wat beter is en mama tot binnenkort
groetjes uit Laakdal

Anoniem zei

Dag Siel,
wat een mooie poesjes,zeg!!! De keuze van de namen vind ik ook geweldig en... begrijpelijk! En ik weet zeker dat de niet-verkozen verpleegsters dat best wel aankunnen hoor!
Ik hoop dat jij gisteren en vandaag flink genoten hebt van het mooie herfstweer zodat je er morgen weer tegenaan kan.
Groetjes,
juf Gerd