dinsdag 11 december 2007

Naar Mol

Zoals afgesproken 2X per week naar Mol, op dinsdag en donderdag. Siel is goed vroeg, we zijn eerst dus geen volle wachtzaal.
Vol spanning wachten we op het bloedresultaat.
Hemoglobine:9.7 is nog goed.
Bloedplaatjes:88000, aan de lage kant, vanaf 20000 bijkrijgen.
Witte bloedcellen:200, héél laag, infectiegevaar zéér hoog.
We moeten niet naar Leuven om bij te tanken.
Zoals verwacht zakken de witte. Zondag is Siel uit Leuven vertrokken met nog 2200 witte. We zijn weer super voorzichtig, alles wordt grondig ontsmet. Onze handen houden we zo steriel mogelijk. Bezoek moet héél voorzichtig zijn. We zijn héél bang voor infecties.
Siel heeft samen met de zussen de kerstboom gezet. Ze had in Leuven, in het bloemenwinkeltje, vlinders gekocht. Volgens haar kei mooi, haar vlinders die de kerstboom opvrolijken. Ze heeft nog gelijk ook.
De moraal van Siel zit goed, dat proberen we zo te houden. Hier lukt dat beter dan in Leuven.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi siel,leuk dat je vandaag op school was!! Spijtig dat de
computer soms uitvalt.
Hopelijk word je snel beter!!
We missen je wel als je niet op betnet bent .


veel beterschapgroeten van Wiesje.

Anoniem zei

Hallo allemaal,

De weg is lang, veel te lang. Soms zie je een klein lichtje aan het einde van de tunnel, maar dat lichtje kan weer snel verdwijnen.
Maar weet dat héél véél mensen samen met jullie deze lange weg bewandelen; weet dat er evenveel mensen met jullie meeleven. Profiteer van ieder goed moment en probeer de mindere momenten te bedekken met het ophalen van al die mooie herinneringen op de leuke dagen.

Siel is alvast de grote ster, het grootste lichtpunt met naast haar vier andere grote sterren.

Alvast nog héél véél moed, doorzetting, ...
Jullie doen het goed, jullie doen het héél goed.

Kathleen, Tom, Eddy en Maud.

Anoniem zei

Hallo

Weer goed nieuws! Da's leuk!
Dat zal wel een mooie kerstboom zijn met vlindertjes! Wat een origineel idee Siel!
Onze kleuters hebben een mooi knutselwerkje voor je gemaakt. Maar ik heb een lichte verkoudheid, dus laat ik het nog even op de vensterbank staan. Rara??? Ik breng het als de verkoudheid over is.
Hopelijk blijft bednet het doen zoals het hoort! Dan kan je kijken naar je klasgenootjes die hun toetsen maken!

Groetjes

Juf Ingrid kleuterschool Spelewei

Maria M zei

Siel let op de vlinders in jullie kerstboom want het zou zonde zijn dat ze gaan vliegen,zeker omdat jij ze zo kei leuk vind.
Lieve groetjes.

Anoniem zei

Hallo allemaal,

Wat ontzettend fijn om te lezen dat het weer wat beter gaat. Ik heb de blog even niet kunnen lezen omdat ik in Las Vegas ben. Siel je zou eens moeten zien hoeveel lichtjes er hier branden. In mijn gedachte branden deze lichtjes allemaal voor jou!
Het trof me heel erg diep wat Eric Dries laast schreef, hij brengt het zo mooi onder woorden. Ik heb heel veel bewondering voor jullie en ook ik probeer intenser te leven en niet alles als vanzelfsprekend te zien. Dat is wat jullie ons leren door de blog.
Alle lieve reakties van jullie dierbaren bezorgen me telkens kippenvel, jullie hebben echt prachtige vrienden achter jullie staan en ik hoop en geloof dat dat het verschil kan, moet en zal maken.
Ik wens jullie een fijne en wel verdiende vakantie in Villa Pardoes. Ik weet dat de winterefteling echt fantastisch is.
Ik ga nog een weekje heel veel lichtjes in Las Vegas bekijken en ben in gedachte bij jullie.

dag allemaal,
dag sterke Siel,

groetjes van Christel, Johan, Lisse, Jiri en Kieran
(de buren van nr. 66)