donderdag 28 februari 2008

Dag 11


De cliniclowns in actie. Niet te missen hier!!!!!
Siel zat erop te wachten.









Samen liedjes zingen en muziek maken.





























Een drukke dag vandaag.
Vandaag is weer vlug voorbij gegaan. Deze morgen lang geslapen en direkt in bad, genieten.
Bednet opgezet en gelukt. We zijn echt héél blij dat bednet hier werkt. Siel luistert mee, meevolgen is moeilijk en vermoeiend voor Siel. Ze doet haar best.

In de namiddag zie je aan de foto's dat het plezant was.
Siel stelt het nog altijd goed. Ze kan nog altijd eten.
Haar mond begint pijn te doen, wordt opgevolgd.
Gisteren nog chemo gehad, MTX, veel minder erg als de MTX die ze voordien al gekregen heeft. MTX gaat ze in totaal 4X krijgen met telkens een dag ertussen. Krijgt ze nog om de laatste T-cellen die aanwezig zouden kunnen zijn weg te krijgen. Morgen 2de MTX.

De moraal zit goed. De verveling is er nog niet.
Elke goede dag is mooi meegenomen.

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Tof dat je er daarstraks even bij was in de klas! Kom maar zo vaak als je kan, ook al is het maar om stilletjes te luisteren. Leren doe je later nog wel. Tot morgen?
juf Ann

Anoniem zei

Hoi Siel,

Ik schrijf nu even snel, dat ik toch nog eerst kan zijn!
De Cliniclowns zeker niet te missen hoor!
Zijn die eigenlijk grappig?
Natuurlijk!

Siel, we zitten al aan dag 11!
Wat is dat al ver!
Ik volg elke dag mee op de blog of het goed of slecht is met jou!
Ik hoop wel altijd op goed nieuws, ik denk iedereen!
Maar ik vond het echt heel leuk dat je op bednet was op school!
Alleen de klas was wat onrustig, vond je niet!!??

Maar Siel!
Stopt het nu nog altijd niet die chemo!?
Word je het niet moe?!

Nu even een grapje uit de grappenpot trekken!:

HOE MAAK JE EEN HOLLANDER GEK?


STEEK HEM IN EEN RONDE KAMER EN ZEG DAT IN ELK HOEKJE EEN STUKJE KAAS LIGT!!!!!!!!!!!!

HIHIHIHI, HAHAHAHA!!!!!

Groetjes


Eline

ps: mooie foto's hoor!!

Anoniem zei

Wat zie je er goed uit op de foto's Siel! Je kunt weeral fijn meedoen en genieten.
Wat tof dat die cliniclowns ook op het 6de kunnen komen!
Ik ben zelf ook heel erg blij dat bednet werkt op jouw kamer. Je hoeft nu niet mee te werken Siel, kijk en luister maar wat juf An of juf Gerd te vertellen hebben, wat je medeleerlingen zeggen en doen.. of hoe ze zingen.. Ik hoop dat het af en toe wat grappig is! (Maar dat denk ik wel)

mevr. directeur

Anoniem zei

hoi Siel,

Het is tof om te kunnen lezen dat je een leuke namiddag hebt gehad.
De cliniclowns doen jou wel een plezier, hé. Trouwens jou niet alleen ook de andere kinderen in het ziekenhuis. We branden elke dag een kaarsje voor jou hier thuis. Nog veel sterkte allemaal.

groetjes Liesse

Maria M zei

Dag Siel
Wat een drukke dag weer voor je,met de cliniclowns kun jij goed opschieten,het zien er ook heel leuke uit.
En de foto's spreken voor zich!
Het ga je goed de volgende dagen!

Anoniem zei

Hey Siel, Martine, Talle, Dirk, Rune,

Merci hé Siel en Martine voor weer een mooi verhaal. Ja, dat was wat ik graag wilde lezen. Het gaat goed zo, doe zo maar rustig verder.
En als de verveling zou opduiken... ik ben redelijk creatief, misschien kan ik mee iets bedenken.

Dikke knuffel,
Diane

Anoniem zei

Hoi Siel,

Ik heb vandaag uit goede bron vernomen dat jou papa een verre afstammeling is van de bokkenrijders. Je hebt er misschien al van gehoord, een beruchte roversbende die in de 18e eeuw onze streken onveilig maakte. Hun grote eigenschap was dat ze zich enorm snel van de ene plaats naar de andere konden verplaatsen. Naar het schijnt reden ze op bokken door de lucht.

Je papa mag dan wel geen bokkenrijder zijn, ik heb me laten vertellen dat hij een echte BEDDENRIJDER is. Hij kan zich, net zoals de bokkenrijders, blijkbaar ook zeer snel verplaatsen binnen de muren van Gasthuisberg, van de ene dienst naar de andere. Hij heeft het absoluut niet begrepen op nutteloze wachttijden op afdelingen waar jij niet meer thuishoort. Neen, als een volleerde BEDDENRIJDER lapt hij de plaatselijke regels aan zijn laars en rijdt hij "zijn Siel" zo snel mogelijk naar de afdeling waar zij thuishoort en waar ze het best kan verzorgd worden. Ondertussen kent hij alle gangen, alle deuren, en zelfs de omleidingen binnen die grote kliniek Gasthuisberg. Chapeau, zou ik zeggen. Je treft het met zo'n papa ginder Siel.

Trouwens, leuke foto's vandaag op het blog.

Groetjes,

Erik Dries en familie.

Anoniem zei

Dag Siel en familie,

Het is fijn om te zien hoe je je toch een beetje kan amuseren daar in GHB.
Die cliniclowns is een leuke afwisseling.
Wat zie je er goed uit op de foto's, hopelijk blijft dit zo en kan je vlug je plaatsje in Retie weer gaan opeisen.
Hopelijk is met Talle ook alles in orde en kan ze haar dagelijkse leven weer terug opnemen.
De groetjes aan iedereen

Christel

Anoniem zei

Hoi iedereen,

Leuk dat het zo goed gaat!!! Je ziet er goed uit op de foto's. We kijken bijna elke dag op den blog. We willen echt wel weten hoe het met je gaat. Waren de cliniclowns grappig? Heb je hard moeten lachen?
Nog heel veel sterkte!!

Talle, We hopen echt dat je maandag terug komt!!!! We missen je héél erg. Je krijgt van iedereen de groetjes terug. Van Anne-lou krijg je de groeten ook.

Daaaag,

Van Laura en LaurienXxX

Anoniem zei

Hoi,

Liefste Talle,
we missen je hééééél hard!!!
hopelijk is het snel weer maandag en zien we jou weer.

Liefste Siel,
hopelijk was het hééééééééél leuk met de cliniclowns en heb je heel hard gelachen!!!!

We wensen jullie hééééééééééééél vééééééééééééééél beterschap!!!!

Groetjes,
Sien en Ellen XXXXXXX

(ps: het zijn mooie foto's :p )

Anoniem zei

hallo talle en siel,
ik stuur weer eens een berichtje naar jullie.

talle,die plaats naast mij is nog altijd leeg,ik zou liever hebben dat die plaats gevuld zou zijn ik mis jou zo hard.

siel,wat jij deze tijd meemaakt is heel erg maar ik steun jullie en ik zeg u het komt allemaal wel goed!