maandag 26 mei 2008

Deze mail hebbben we ontvangen van d'Hoogeschool.
Jelle en vriendin waren aanwezig in de afscheidsviering van Siel.

Groetjes Martine en co.


Geachte Mevrouw, Heer,



Dank zij U zitten we in de finale.

Nu willen wij nog een stapje verder gaan en vragen u ons massaal te willen steunen.



SMS “LEUVEN” naar 3274 (max 0,75 euro/per stem)

Of bel naar 0905-53002 (max 0,50 euro/per stem)



Wij hebben ervoor gekozen om een milieuvriendelijke campagne te voeren.

In beperkte mate hebben we affiches en flyers laten drukken.

Om de papierberg zo klein mogelijk te houden doen we deze oproep via mail.



Help ons heel Vlaanderen te bereiken door dit bericht door te sturen naar vrienden, familie en collega’s.



Maak deel uit van het winnende team!



Met dank en vriendelijke groeten van heel d’Hoogeschool-ploeg.



Micheline en Jelle



PS. Wegens overbelasting van onze mail zijn wij verplicht u dit bericht toe te sturen via een alternatief adres, voor de binnenkomende mails is er geen probleem gelieve dus enkel te reageren op ons adres dhoogeschool@hotmail.com

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Natuurlijk stemmen we voor d'Hoogeschool!!!
Groetjes, Diane

Anoniem zei

Onze stem hebben ze ook.

Fam Hermans Jens

Anoniem zei

Wij zullen ook stemmen voor d'Hoogeschool!!!
En waarschijnlijk nog héél veel andere.

Groetjes,Lucia.

Anoniem zei

Onze stem hebben ze zeker en vast.

Lieve groetjes, Ellen, Tom en Mats*

Anoniem zei

Ik kijk nooit naar mijn restaurant, maar begreep dat Siel er lekker gegeten heeft. Ik heb vertrouwen in Siel haar oordeel dus ik ga ook stemmen.
We denken hier veel aan Siel en aan jullie. Het was fijn jullie laatst te spreken en de koffie was goed. Ik kom graag nog eens of mogen we jullie eens trakteren op een ijsje van de ijsboer 's avonds na het eten op de fiets?
Gisteren was het bloed prikken op Branddonk, ik had weer knikkende knieën maar ik dacht; Siel zou zeggen:"niet zagen, doen".

Liefs,
buurvrouw Christel

Anoniem zei

Onze stem gaat zeker en vast naar Jelle en Micheline!

Groetjes Julie en co.

Anoniem zei

mijn stem hebben ze, en meer dan één ook zelfs, die mensen zijn in mijn ogen het meest gegroeid.

We denken nog vaak aan Siel en aan de hele familie.

Nog heel veel sterkte voor jullie allemaal.

Nancy