woensdag 8 augustus 2007

Voor de eerste keer gaan spelen

Eindelijk ben ik bij iemand gaan spelen, de eerste keer sinds ik ziek ben. Ik was dolblij dat ik nog eens gevraagd werd om te komen spelen. Nu mijn witte zo hoog staan kan dat.
Het was bij Anneleen ik vond het kei leuk, we zijn naar centershop gegaan.We hebben daar dozen gekocht om te knutselen, een spaarpotvarken, een doos om fotokaders te maken en nog een doos om armbandjes te maken allemaal heel leuk. Bedankt Anneleen!
Toen ik van Anneleen thuis kwam hebben we frietjes gegeten,toen kwam talle thuis van het tenniskamp.
Deze avond is mijn nichtje Liena nog gekomen omdat mijn neef Joren moest trainen voor de voetbal. Ze wonen in Laakdal en de Joren is sinds deze zomer in Dessel komen trainen. Kei leuk dat we ze nu wat vaker kunnen zien.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Goeiemorgen Siel,

Ik heb tot nu toe alles wat rondom jou gebeurt heel aandachtig gevolgd. Ik ga binnen enkele dagen een poosje op vakantie en zal dan geen reacties kunnen plaatsen. Maar Siel's blog staat helemaal bovenaan in mijn favorieten (TOPFAVORIET !!!) en als ik terug ben beloof ik dat ik eerst ga lezen hoe het met je gaat. Als ik op vakantie ben zit ik 's avonds nogal eens buiten op een terrasje naar de sterrenhemel te kijken. Bij elke vallende ster die ik zie ben ik van plan een heel straffe wens te doen voor jou, voor je zusjes, voor je mama en papa en voor gans je familie. Ik weet dat jullie een sterk en goed team vormen. Het ga je goed Siel, en vast en zeker tot een volgende keer. Heel veel groetjes.

Erik Dries.

Janne zei

hoi siel,

ik hoop dat het een beetje leuk was bij anneleen!
maar dat zal wel!
nu is julie hierbij ons .
en we hebben net koekjes gebakken.
ik vindt ze niet zo lekker!!!
janne

erik zei

dag siel
nu is het al een tijd geleden maar de computer was kapot ,we zien dat je al een leuke periode hebt beleefd ,en ons liena zei dat je er heel goe uit zag en had er van genoten samen op de computer te spelen ,joren heeft ook een vriedje bij Daan die ken je ook he'
zo blijft iedereen goed op de hoogte
hou je sterk en veel nog veel groetjes van ons
pinky

mevr. directeur zei

Dag Siel,

Ik had het al van onze buurvrouw gehoord dat je bij hun was komen spelen. Anneleen was zelf zo fier als een gieter dat je bij haar mocht komen spelen. Ze hopen ook dat je zaterdag terug moogt komen, want het knutselstukje was nog niet helemaal af zeker? Geniet nog maar van deze dagen, en of het regent of niet, niemand moet er zeuren want niet KUNNEN spelen of eten is veeeeeeeel erger, is 't niet waar???

Groetjes van mevr. directeur

julie g zei

hoi
dat zal wel leuk geweest zijn zo voor de eerste keer!
wij zijn zijn net terug van vakantie, wij zijn met een boot gaan varen!

allez ik doe groeten van iedereen thuis! en dada julie g

julie g zei

hoi siel
dat zal wel leuk zijn zo voor de eerste keer bij iemand gaaan spelen!
ik ben juist een paar dagen terug van vakantie, we zijn met een boot gaan varen!

allee ik doe de groeten van iedereen thuis he dada julie g

Kleine Peeters zei

ik vond het zelf ook heel leuk,
vooral de smurie die we maakte met de gips en het busje lijm dat was open geploeft!! dit is de eerste keer dat ik iets stuur want ik heb het blogger adres zonet nog gekregen, van juffrouw Elly, dus bedankt!!!!!!