zaterdag 4 augustus 2007

Logeren bij moeke en voke

Hallo allemaal, ik had vandaag weer een goede dag.
Vandaag zijn Kaat.B, Sien en Annelou komen spelen en het was kei leuk en kei tof.
We hebben in het zwembad gezeten en ik in een boot en ik vond het kei leuk. De boot zijn we vandaag nog gaan kopen, anders kon ik niet in het zwembad. De andere mochten niet spetsen met water, anders werd ik nat.
Daarna zijn Kaat en ik gaan knutselen het was een fotokader kei tof en mooi.
En toen Kaat, Sien en Annelou naar huis waren, hebben we aan de vijver gegeten,
het was kei lekker, en dat kwam omdat het uit het Reties restaurantje kwam.
Sebiet,de eerste keer sinds ik ziek ben, ga ik bij moeke en voke slapen samen met mijn zussen.
En daar gaan we morgen waarschijnlijk weer koekjes of wafels bakken kei lekker.
Ik zeg het nog maar een keer ik vind het kei , super, mega, vet, cool en leuk als jullie een reactie achterlaten.
groetjes Siel en Talle.

6 opmerkingen:

Danny en Rina zei

Hopelijk lukt het deze keer, met het aanmelden loopt nogal eens iets fout.
Leuk te horen dat het zo goed met je gaat Siel, en dat je zo geniet van het eten en het spelen. Zo zie je maar, ook al ben je nog zo ziek (spijtig dat ze je zo ziek moeten maken om nadien beter te kunnen worden), nadien ben je weer veel beter, misschien iets om je aan op te trekken als het even minder gaat. Maar daar moet je je nog geen zorgen over maken he, je doet het keigoed,iedereen vind je een hele flinke meid hoor! Geniet nog maar van het reties restaurantje en zeker van je nieuwe boot, het is er nu het perfecte weer voor.
Tot een volgende keer,
Danny en Rina

Anoniem zei

Hey,
Als jullie dan zoooo graag reacties hebben, doe ik nog eens een poging. Veel plezier hé meisjes bij moeke en voke! Dat zal wel weer keileuk en megacool worden.
Hoe leuk zo dobberen op het water in een bootje Siel? Is er nog plaats in dat bootje want morgen wordt het weer warm? Geniet maar extra van al die leuke dingen en al dat lekker eten!!!!
Veel liefs,
Diane

Janne zei

Hoi Siel,

Ik ben blij dat ik mocht komen spelen.
Het was kei kei lekkere pizza!!!!
Tot een volgende keer!!
groetjes

janne

ingeborg zei

Hoi Siel,
Het is een tijdje geleden dat ik je blog nog eens gelezen heb want we zijn juist terug uit vakantie.
Het doet me echt goed dat ik zoveel leuke dingen over je kan lezen. Het is echt keitof dat je je nog eens goed voelt en dat je je nog eens goed kunt amuseren met de zussen en de vriendinnetjes. Zo'n boot om toch van het zwembad te kunnen genieten was echt een goed idee toch zeker met dit mooie weer.
Zo te lezen ben jij als nieuwe kok aangenomen in het retiese restaurantje (of is het pizzeriatje).
Na zo'n lange tijd nog eens bij moeke en voke blijven slapen zal wel heel plezant geweest zijn.
En zoals een spreekwoord zegt: na regen komt zonneschijn. ook voor jou zie je wel. Ook al zal je nog veel "regenbuien" moeten doorstaan, je moet altijd maar denken daarna schijnt de zon weer.
En geniet er nog maar met volle teugen van dan ben je goed aangesterkt.
groetjes van Ingeborg, Marc, Glenn en Silke

Anoniem zei

Dag Siel en Talle en Rune,

Ik heb mij vandaag heel goed geamuseerd. En jullie blijkbaar ook, aan de woordjes te horen die jullie schrijven : super, mega, vet en leuk. Ik denk dat de wafels of koekjes morgen wel gaan smaken, als we de woordjes aan mekaar maken. Ik denk dat het supermegavetteleukewafels (25 letters) gaan zijn of supermegavetteleuke koekjes (26 letters). Dat zijn lange woorden, even lang als paternosterbollekensmakerij (26 letters). Als de wafels of de koekjes goed in de smaak vallen vinden jullie misschien wel een langer woord.

Heel veel groetjes.

Erik Dries.

Lore zei

Hallo siel,
ik vind het heel spijtig dat je zo ziek bent , maar zoals ik lees gaat het toch goed met je ! daar ben ik blij om , ik lees elke dag hoe het met je gaat ! ik vind dat je heel moedig bent! hou dat zo!! je bent een flinke meid siel !
groetjes Lore de dochter van annick x