zondag 5 augustus 2007

Zwembaddag

We hebben goed geslapen bij moeke. En toen zijn wij begonnen met koekjes te bakken. Elk zijn eigen figuur. Het waren hele lekkere. Toen we thuis waren zijn Mirthe en Max hier komen zwemmen. Dat was ook heel leuk. Siel in haar bootje rond dobberend in het water. En wij in het zwembad maar we spetsten niet. We zaten met het hele gezin in het zwembad. Op het menu vandaag BBQ. Lang geleden en lekker.
Het was vandaag een supermegacoolvettewarmeleukezwembaddag in totaal 38 letters.
Dit is wel een heel lang woord. Als iemand een langer woord kan maken mag hij het proberen.
Nu zullen we het kort houden het was een leuke dag.
Daaag Groetjes Talle en Siel
Slaapwel

4 opmerkingen:

juf Ingrid kleuterschool Spelewei zei

Dag Siel

Leuk hé, zo'n mooi weer, zeker als je een zwembad hebt!
Geniet er van Siel!
Even op internet gekeken naar lange woorden en heb een heel lang woord gevonden! Als het te warm wordt kan je eens tellen hoeveel letters!
Negenhonderdnegenennegentigmiljardnegenhonderdnegennegentigmiljoennegenhorderdnegenennegentigduizendnegenhonderdnegenennegentig
Palindromen zijn ook leuk. Dat zijn woorden die je gewoon kan lezen, maar ook van achter naar voor zoals kok, kajak, lel, lepel, lol·
Langerepalindromen: droomoord,
meetsysteem, racecar, taartstraat.
Zeer lange palindromen: koortsmeetsysteemstrook.
Misschien kunnen jullie er nog vinden! Maar da's niets voor als het goed weer is!

Groetjes

Ingrid

juf Ingrid kleuterschool Spelewei zei

Dag Siel

Het woord is zo lang dat het er niet helemaal opstaat. daarom heb ik er een paar streepjes tussen gezet. Hopelijk kan je het nu helemaal lezen.
Negenhonderdnegenennegentigmiljard-negenhonderdnegennegentigmiljoen-negenhorderdnegenennegentigduizend-negenhonderdnegenennegentig zoenen voor jullie!

Groetjes

Ingrid

Janne zei

hoi siel,

ik weet geen langer woord dan dat van jou!
en wij hebben ook BBQ gegeten!
bij vrienden van ons en het was heel lekker!!!
nu ga ik stoppen.
nog veel plezier in je bootje!!
groetjes janne

sielvancampfort zei

hoi Siel,

Ik ben 2 weken geleden beginnen trainen. Ik heb jou neef Joren leren kennen. Als we niet op de computer kijken vraag ik soms aan hem hoe het met jou gaat. Je hebt een heel toffe neef. Hij vroeg of ik dan meegezongen had aan dat liedje dat voor jou was gemaakt. Ik ga stoppen want moet nog weg.

Groetjes,
Daan Boeckx