vrijdag 3 augustus 2007

Siel schrijft

Ik had vandaag weer een goede dag.
Janne is komen spelen en we hebben buiten gespeeld, flessen omgooien, kei leuk.
Daarna zijn we gaan kleien.
Laurien was er ook bij voor talle. Zij had een slakje gemaakt want we hadden nog schelpen, het was heel goed gelukt.
We hebben ook nog pizza gemaakt. Kaatje is ook nog komen helpen. Ik denk dat iedereen het wel lekker vond.
Nu mag ik de blog invullen. Ik vind het best wel leuk en ik vind het nog leuker om daarna de reacties te lezen.
daag

8 opmerkingen:

Martine zei

Hoi Siel,

Ik heb gelezen dat je een goede dag had. Maar ik weet het zo eigenlijk al want ik ben je zus.
En je had echt een goeie dag.
Profiteer er nog maar van want binnen kort begint de derde blok.
Je zult je nu zeker niet vervelen.
Wie ga je de volgende keer uitnodigen? Zo dit was het dan daaaaag. Tot de volgede. Groetjes je zus Talle.

Elly M zei

Hoi Siel,

prettig te lezen na een weekje vakantie dat het goed gaat met jou. Het was wel even wennen dat we niet elke dag konden lezen hoe het met jou ging.
Eigenlijk heb jij nu ook een beetje vakantie tussen je twee blokken door. Geniet er maar van met volle teugen. Zo met een tent in de tuin lijkt het net echt.
Geniet er maar volop van.

Groetjes,
Kaat, Sien, Eric en Elly

Lief zei

Lieve Siel
Je zal mij wel niet kennen.
Ik ben een nichtje van je vader,en je mama ken ik ook heel goed.
Vroeger hebben we nog samen gewert.
Ik ben heel blij dat deze Siel s Blog bestaat.
We zijn allemaal bezorcht om jullie
Nu kunnen we alles een beetje volgen.
Ik vind dat jullie; je Papa je Mama en vooral Jij het heel goed doen hoor meisje .
Volhouden hoor! Er zijn heel veel mensen ,ook van op afstand die met je mee leven
Het is fijn om te lezen dat je nu weer een beetje beter bent en thuis gewoon eens met je zusjes en vrienden kan spelen
Heel veel sterke Siel
Lieve groetjes
Lief Van Campfort

Juf Magda zei

Hey Siel,

Bijna bedtijd voor mij. Maar eerst nog tanden poetsen en natuurlijk het blog van Siel lezen voor ik ga slapen. Ja Siel, dat is niet te doen met jou. Zo bewonderenswaardig als ik dit alles weer lees. Wij kunnen nog veel van je leren. Verder blijven doen zoals je bezig bent want je doet het oooh zo goed.

Groetjes,
juf Magda

Anoniem zei

Hallo Siel,

Fijn dat je een leuke dag had. Tijdens het weekend gaat het nog prettiger worden want het gaat echt zomeren. Ik denk dat ze hierboven gewacht hebben met het zonnetje tot jij er ook van kon genieten, en dat vind ik maar goed zo. Ik ben er zeker van dat je je de volgende dagen nog keigoed gaat amuseren. Tot ziens.

Groetjes,

Erik Dries.

Juf Joke zei

Hey Siel,

Er gaat zelden een dag voorbij zonder dat ik je blog gelezen heb. Momenteel is het een plezier om te lezen. Het lijkt daar bij jullie wel elke dag feest door alle dingen die je organiseert! Fijn dat je zo geniet van elk moment! Je doet dat echt fantastisch: na zo'n zware periode de draad weer oppikken en niks dan leuke dingen doen. Ik word er gewoonweg goedgezind van!

Blijf je amuseren!
Groetjes aan Rune en de rest van je gezin!
Juf Joke

ELS zei

Hey Siel,

Tof dat je zelf je blog kan schrijven. Geniet er nog maar met volle teugen van...ik denk dat de zon dit weekend speciaal zo hard schijnt voor jou...je hebt het in ieder geval verdiend....

Wij gaan dinsdag met vakantie en moeten je blog dan even missen maar zullen zeker alles lezen zodra we weer thuis zijn...
Hopelijk vooral goed nieuws en goede dagen voor jou! Alvast veel sterkte bij het volgende blok!!!
Els, Erik, Ynias en Caro

Maria M zei

Hallo Siel,

Sinds een paar dagen volgen wij "jou" op de voet ! Fijn te lezen dat het goed gaat. Geniet nog van jouw vacantie en dan er tegenaan voor de 3de blok !
Groetjes van Maria, Elly & Willy