dinsdag 20 november 2007

Bloedcontrole

Hallo allemaal,
Ik ben vandaag voor de eerste keer op bloedcontrole geweest in Mol in het ziekenhuis.
En ze doen het er heel anders dan in Leuven maar dat is logisch want in Mol moeten ze in mijn vingers prikken en in Leuven doen ze dat niet. Mijn bloed was nog goed dus moesten we niet naar Leuven om iets bij te krijgen.
Toen we terug thuis kwamen heb ik bednet opgezet maar de kinderen in de klas waren er niet. Spijtig want ik voelde mij heel goed. Morgen nog eens proberen maar juf Joke komt om 10.00 u.
De kinderen van het 5de hebben een mooi knutselwerk gemaakt. Het hangt in de gang, als ik dan de trap af kom kan ik alle kinderen zien.

Ik vind het erg dat ik getransplanteerd moet worden, ik ben vooral bang eigenlijk.
Eigenlijk ben ik nog nooit zo bang geweest als nu, maar mama zegt dat dat normaal is dus dat zal wel zeker.
Groetjes Siel.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Hé Siel,
tof dat jij zelf nog eens een berichtje schrijft. Ik vind het zo spijtig dat we deze namiddag elkaar gemist hebben via bednet. (De vijfdeklassers moesten de feestzaal voor het grootouders-feest klaarzetten.)Na de speeltijd heb ik je nog wel 5 maal (telefonisch) opgebeld, maar ik kreeg telkens de bezettoon.
Wat ben ik blij dat je je vandaag nog eens heel goed voelde!
We hebben in de klas weer veel over jou gepraat en inderdaad, Siel, ik denk dat alle andere kinderen even bang zouden zijn als jij.
Hopelijk tot morgen want de klas zit te popelen om je nog eens te zien!!
Heel veel groetjes ook aan mama, papa en de zusjes!

juf Gerd

Elly S zei

Dag Siel,
Ik ben blij om nog eens een berichtje van jou te lezen en nog meer omdat je je goed voelde gisteren. Hopelijk is dat vandaag ook zo.

Ik ben er zeker van dat andere kinderen ook bang zouden zijn voor de transplantatie, zelfs grote mensen. Dat is heel normaal. Misschien helpt het een klein beetje als je denkt aan al de mensen en kinderen die heel erg met je meeleven en veel aan je denken.

Knuffeltje,
Elly S

Anoniem zei

Hoi Siel,

leuk om nog eens iets van jou te horen, maar het nieuws deze keer is niet zo goed. Ik was wel een beetje geschrokken toen ik dat las.

Ik zou ook bang zijn in jou plaats. Leuk is het niet wat je nu moet laten doen.

Hopelijk kan ik je nog eens een keertje zien, zoals toen we naar de film gingen. De kinderen van de andere klas zien je nog via bednet, maar in onze klas hebben we dat niet. Spijtig!
Maar, ik zal je altijd blijven steunen. Nu ga ik stoppen.

Daaaaaaaaaaaaaag.
Groetjes,
Kaat B

Anoniem zei

hoi Siel,

Ik vind het leuk dat je af en toe zelf eens een briefje typt.
Dan denk ik altijd dat je je heel goed voelt. Wat ik ook leuk vind is dat je onze slinger ook leuk vind. Jammer van die transplantatie ik zou ook bang zijn. Maar ik zal je altijd blijven steunen. Hopelijk kan ik je gauw nog een keer zien .

vele steunende groetjes van Liesse

Anoniem zei

Dag Siel,

Ik vind het altijd leuk als je zelf een berichtje schrijft. Dat wil zeggen dat het goed met je gaat. En dat je bang bent voor wat gaat volgen is volgens mij heel normaal. Ik zou minstens even bang zijn. Toch moet je er nu nog niet te veel aan denken. Geniet nog maar zoveel mogelijk van de laatste weken van het jaar. Ik ken iemand die enkele jaren geleden ook een heel zware chemokuur heeft moeten doorstaan op een gesloten afdeling en zich er al bij al toch heel goed heeft doorgeworsteld. En die persoon was ook heel bang. Trouwens, jij hebt nu wel bewezen dat je uit het goede hout gesneden bent, na alles wat je al zo flink hebt doorstaan. Ik ben er zeker van dat je dit tot een goed einde gaat brengen. Zoveel doorzettingsvermogen verdient een grote pluim. Nog heel veel groetjes.

Erik Dries.

Anoniem zei

Hoi lieve Siel,

Da zal wel veel sneller geweest zijn, even bloedcontrole in Mol ipv ellenlange files naar Leuven.
Wij zijn weer terug in Leuven en vandaag mogen we starten met de chemo. Morgen mag ik alweer naar huis. Nu maar hopen dat de stamcel collectie wel gaat lukken.
En ik ga héél héél erg voor je duimen! Probeer vandaag te genieten en probeer nog ni te denken aan morgen. Zo lukt het bij mij het best.
Ik hoop snel nog eens met je te kunnen spelen.

Dikke knuffel en vele kusjes van
je kleine vriendinnetje Nora, xxx

Anoniem zei

hoi siel
op onze school is er iets nieuw.
om de 2 dagen (denk ik toch)
kun je boven over juf Annie gaan lezen!
voor de refter en na de refter onder de speeltijd.
en als det een succes is doen ze dat de hele winter!
tof he!
Vanavond is het gaga-party!
maar kaat is ziek en zij kan dus niet komen!
en waarschijnlijk ook niet mee op weekend met de chiro daarna.
maar misschien komt ze wel ik weet het niet!
nog heel veel sterkte van mij!
XXX
groetekes julie

Maria M zei

Het allerbeste voor het weekend,probeer samen toch van het zonnetje te genieten.
Warme groetjes voor jullie allemaal!