dinsdag 6 november 2007

De zee.

Hallo allemaal,
Spijtig dat we al terug zijn van de zee want het was er heel leuk.
En daar wil ik nog even over vertellen.
Toen we aankwamen zijn Talle, Rune en ik al direkt naar het strand gegaan, schelpjes rapen.
De volgende dag zijn we met een tandem naar de luchthaven van Oostende geweest. Daar hebben we een vliegtuig zien landen.
De dag daarna zijn we weer gaan fietsen met een tandem, maar toen gingen we naar een monster, dat van op de foto, en het was heel eng want we zaten vast in de hartkamer. Rune was echt heel bang.
Toen we verder fietsten kwamen we langs een vismarkt en het stonk daar, BAH!
De dag erna zijn we weer schelpen gaan rapen, maar toen hebben we geen gewone schelpen gevonden maar "zeeappels" (heb ik opgezocht in mijn strandboek) en die waren nog niet dood. Eentje bleef in mijn emmertje vasthangen. Mama vond ze heel vies!
We hebben ook nog een heel groot zandkasteel gebouwd dat ook op een foto staat.
's Avonds konden we héél goed slapen, met 3 op 1 kamer. Kei plezant!
De dagen waren vlug om aan zee. Hopelijk gaan we nog eens terug want het is er kei leuk.
Groetjes Siel

4 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi SIEL

ik heb gelezen dat je met een tandem hebt gereden dat is leuk hé!
ik vind het in iedergeval super tof! jij ook?
heb je mooie schelpen gevonden?
hopelijk zit er een hele speciale bij!
en wat heb jij geluk gehad!
want je hebt een vliegtuig zien landen!
en weet je dat daar dicht in de buirt iemand woont die ik ken?
het is een vriendje!
hij woont achter de luchthaven.
zijn ouders hebben een hoeve boerderij daar kun je ook op vakantie gaan!
als ik daar eens op vakantie ben geweest heb ik ook een vliegtuig gezien maar wel een paar meer!
en het zandkasteel op de foto is ook heel mooi hoor!
trouwens alle foto's zijn prima gelukt! je bent een echt fotomodel!

DAG SIEL!
nu moet ik verder voor school gaan werken en straks moet ik nog naar de dictie (dat is om mooi te leren spreken) dus DOEI, DOEI, DOEI!

tot morgen!

vele groetjes van
ELINE!

Anoniem zei

Hey Siel,
Ik kan geloven dat jullie het leuk hebben gehad aan zee. Ik vind de zee ook altijd tof. Ik wil er ook minstens 1 week per jaar verblijven. Maar meer krijg ik hier echt niet geregeld. Onze papa vindt er niet zoveel aan.
Jullie foto's zijn echt SUPER!!!!!
Héél knap, wat straalde je Siel! De zeelucht heeft je duidelijk goed gedaan.
Ik zou al maar snel een verlanglijstje voor de volgende vakantie maken. Dan zijn ze allemaal al op de hoogte.
Vele groetjes van ons allemaal,
Diane

Anoniem zei

Dag Siel,

Ik merk dat je ontzettend hebt genoten van deze vakantie. Je zussen, mama en papa beslist ook wel! De foto's zijn echt heel mooi! Jullie staan er stralend op. En jullie zullen nooit meer vergeten wanneer die genomen zijn! Deze vakantiedagen zijn jullie echt wel gegund, want in de grote vakantie hadden jullie niet veel fijne dagen hé. Wat fijn ook dat Karin en Erwin nu weer aan hun vrienden hebben gedacht.
Je had ook een heel goed rapport! Dat heb je zeker dubbel en dik verdiend, proficiat hoor Siel. Dankzij juf Joke, de juffen van de klas, Bednet en de juf van het ziekenhuis wordt je weinig met rust gelaten. Dus.. als het op een dag wat te veel wordt zeg je maar eens dat je het niet snapt en zet je de computer maar vlug uit...
Een goed ideetje??

Daag Siel,

Groetjes van
mevr. directeur

Anoniem zei

Hallo Siel,

Met het nalezen van mijn berichtje zie ik toch wel een grote DT-fout staan zeker!! En dat voor een juf.. schandalig.
Jij zult het vast wel gezien hebben! Echt heel dom van mij!
Ik vind het heel vervelend, maar als ik dan aan jou denk wat jij allemaal meemaakt, is dit maar een detail.
Ik hoop dat het vandaag in het ziekenhuis allemaal een beetje meevalt! Is Bednet er al geïnstalleerd?
Morgen komt juf Joke ook weer langs vertelde ze me.

Groetjes,
mevr. directeur