zondag 2 december 2007

De sint is geweest

Vandaag is de Sint geweest het was heel leuk. Iets vroeger dan ander jaren maar morgen moet ik misschien terug naar Leuven.
Ik heb een digi makeover thuis en een papegaai (nep) bij moeke gekregen.
Met de digi makeover kun je jezelf veranderen op tv en dan kan ik mezelf terug haar geven. Dat stond me heel goed vond ik. Je moet met dat toestel een foto nemen van jezelf en dan kan je vanalles veranderen.
Ik heb voke ook eens veranderd en dat was echt heel grappig.
De papegaai kan ik woordjes aanleren en dan zegt hij me na, kei leuk.
Ik ga alles mee naar Leuven nemen dan kan ik de verpleegsters ook een ander kapsel geven. Dat wordt dolle pret denk ik.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag Siel,

Leuk zo'n makeover! Ik zou mezelf ook wel eens een ander kapsel willen geven en dan zien of het me staat. Had je jezelf terug je mooie blonde haren gegeven of heb je een ander kleurtje genomen?
Ik denk dat je met dat toestel zeker dolle pret gaat beleven. Dus verpleegsters en dokters daar in Leuven opgepast, want wie weet hoe jullie er de volgende dagen gaan uitzien!
Amuseer je en misschien kan je foto's nemen en op je blog zetten, dan kunnen wij ook genieten.

Succes met je nieuwe hobby!
Juf Nicole

Maria M zei

Dat moet leuk zijn ,ik ken het niet ,maar ik denk dat jij het al wel onder de knie hebt.
Mag ik ook eens langs komen voor een ander en leuker kapsel misschien Siel.
Dag!