maandag 7 januari 2008

De voorlaatste chemo's

Papa is gisteren bij Siel blijven slapen. De tegenmedicatie doet zijn werk deze keer, de andere aanpak lukt, eindelijk. Siel heeft heel de nacht kunnen doorslapen. Als mama toekomt vandaag ziet ze de verandering. Gisteren een ellendige Siel achtergelaten, vandaag een Siel die veel beter is. Papa zegt dat zijn positieve invloed er ook voor iets tussen zit. Goed zo papa!!!
Morgen de laatste chemodag.
Als Siel goed blijft mogen we woensdag naar huis.
Zijn jullie al gaan kijken naar de site van trapop? (www.trapop.be) leuke foto's. Bedankt 5A!!!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Siel,

Een superleuke klas heb jij. De eerste schooldag in het nieuwe jaar wordt er eerst aan jou gedacht. Dat is heel tof.Ik heb al de foto's aandachtig bekeken. Ik hoop dat jij ze in Leuven ook kan zien. Als het een beetje meezit, ben je woensdag al terug thuis. Doe morgen nog maar eens je uiterste best. Tot kijk.

Erik Dries.

Anoniem zei

Hoi Siel,

Ik hoop dat je je snel weer beter voelt. Ik heb je in een flits al even op de gang gezien. Ik hoop dat ik je nog eens kan zien vooraleer je weer naar huis gaat.

Dikke knuffel van je kleine vriendinnetje Nora, xxx

Maria M zei

Hopelijk kan je vandaag weer terug naar je warme nestje thuis.
Dag SIEL!

chris melis zei

Dag Siel en familie.

Ik ben blij dat je woensdag misschien naar huis mag komen ,dat is altijd leuker dan in het ziekenhuis he!!
Geniet er dan maar van samen met je zusjes .

Dag Siel .

kleine peeters zei

hoi,
ik vind het heel leuk dat alles goed gaat!!!!!
dus 2008 is al goed begonnen!
groetjes van anneleen