donderdag 24 januari 2008

SIEL GAAT NAAR INTENSIEVE ZORGEN!!!!!!

Straks meer misschien

25 opmerkingen:

ELS zei

Siel, Martine en Dirk,

Ik zit hier verslagen op mijn stoel...heb juist een telefoontje gekregen van Dirk....kon ik jullie maar helpen....ik zal Rune straks wel opvangen...en voor de rest zal ik duimen, duimen, duimen...
Héééééééééééééééééél véééééééééééééééééél sterkte!!!
ELS

ELS zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Martine,


We staan hier allemaal samen op het werk, zonder woorden, klein en bang....
We bidden elk op onze manier...


Je bent niet alleen, ook al voelt het zo..

Tot straks


Hilde én collega's

Anoniem zei

Martine,

Ik wou dat ik jullie kon helpen maar buiten duimen en kaarsjes branden kunnen we spijtig genoeg niet veel doen.

We blijven aan jullie denken, heel veel sterkte !!

fam. Hermans (Jens)

Anoniem zei

Probeer jezelf ervan te overtuigen dat jullie dit zeker niet alleen moeten doorstaan.
Jullie vinden veel steun, ook op plaatsen waar je het niet zou verwachten.

hééééééééél vééééééél sterkte!

Anoniem zei

Siel, Martine, Dirk, Talle en Rune,

Niemand kan een antwoord geven op al die vragen ?
Niemand kan jullie helpen.
Enkel een luisterend oor, helpende handen, brandende kaarsjes, ... zijn jullie steunpilaren.
Hier zijn gewoon geen woorden voor!

Ook al is het niet gemakkelijk; blijf samen sterk, blijf samen vechten, blijf samen praten, blijf samen ...

Héél véél sterkte,
Kathleen, Tom, Eddy en Maud.

Anoniem zei

Met heel ons hart hopen en bidden we dat Siel ook dit gevecht wint.
Lieve sterke Siel, blijf ons alstublieft verbazen.

heel veel sterkte,

Christel en familie

Anoniem zei

Lieve Siel,
Komaan, volhouden meid!!! Vecht met alle krachten die je nog in je reeds uitgeputte lijfje kan vinden!
dikke, stevige knuffel van je kleine vriendinnetje Nora

Janne zei

De kaars brandt en onze gedachten zijn bij jullie. Voor de rest zijn geen woorden...
Krista

Katrien zei

Lieve Siel en familie,

Konden we maar iets voor jullie doen. Iedereen voelt onmacht. Omring Siel met al jullie warmte en liefde. Ze is een fantastische meid.

Geert - Katrien - Daphne

ann zei

Hoi allemaal,

Dit kan niet meer!!
We blijven de kaarsjes branden en wensen jullie veel sterkte toe!!

groetjes Ann, Marc.

Anoniem zei

Beste Siel, mama en pama,

Nadat ik dit bericht gelezen heb,ben ik met mijn dochter onmiddellijk op zoek gegaan naar de grootste en mooiste kaars die we hadden. Die steken we heel speciaal voor jullie aan. We denken aan jullie allemaal en wensen je ongelooflijk veel sterkte toe.

Anoniem zei

Dag allemaal,
Hier zijn we stil van geworden, konden we maar iets doen, wij hopen dat Siel vlug weer beter wordt. Blijven volhouden hé Siel je hebt het al zo goed gedaan.
Héél véél sterkte.
Fam.Maes

Juf Anja zei

Siel,

Waarom, waarom, waarom?
Elke dag stel ik mij die vraag.
-Waarom moet zo'n lieve meid dit overkomen?
-Waarom moet ze zo hard afzien?
-Waarom wordt het niet snel beter?
-Waarom kunnen we niet allemaal een deel van de pijn overnemen?
-Waarom, waarom, waarom?

Veel vragen, maar geen antwoorden.
Het enige wat we kunnen doen is moed inspreken, je in gedachten bij ons houden en alle kaarsjes laten branden.

Lieve Siel, veel sterkte!
Natuurlijk ook voor de rest van de familie, want de zorg waarmee jullie Siel omringen is geweldig.

Groetjes van juf Anja

Anoniem zei

Siel,
Blijven vechten hé !
Dat was onze afspraak.
We zijn er hier héél stil van geworden en de kaarsjes branden ook hier.
Niet opgeven zenne.
Britt en Co.

Anoniem zei

Martine,Dirk,Talle,Rune en Siel
Ik zit ook verslagen op mijn stoel.Ik blijf duimen. Veel sterkte allemaal
Mariet Adriaensen

Anoniem zei

Siel,
Martine en Dirk,
Talle en Rune,

wij duimen allemaal heel hard!! Wij worden hier heel stil van, maar zijn in gedachten heel dicht bij jullie.

Elly M

Anoniem zei

Siel, Martine, Dirk, Talle en Rune,

Konden we maar iets doen! Konden we jullie maar helpen!
Dit is geheel onterecht.
Blijf samen vechten, blijf samen sterk!! Iedereen denkt aan jullie!
Véééél sterkte!

Peter, Ilse, Wouter en Marthe

Unknown zei

Hey Siel,

voorlopig weten we nog niet meer. Onze kaars brandt hier al de hele avond speciaal voor jou! Ook al ben ik nog zo klein, je hebt een speciale plaats in mijn hartje!

dikke knuffel van Nette

(en ook van mama, papa en Nore)

Anoniem zei

veel steun krijgen jullie
uit alle onverwachte hoeken
toch zal het zo in Leuven niet aanvoelen
terwijl jullie daar vechten tegen al dit onrecht dat jullie aangedaan wordt.

blijf alsjeblieft vechten
Siel moet zich hierdoor heen slaan
ze heeft jullie hiervoor nodig

veeel sterkte

Anoniem zei

Laat a.u.b. dat hele kleine vlammetje van hoop niet uitgaan, laat het zachtjes branden om stilletjes terug op krachten te komen. Wij hopen dat het jullie zal lukken en zijn in gedachten bij jullie.

Marc, Carine, Inka en Jorne

ingeborg zei

Siel,Martine,Dirk,Talle en Rune,

Ik ben al een paar keer beginnen te schrijven maar ik vind geen woorden die kunnen uitdrukken hoe verslagen ik me voel na het smsje van jullie.
Er telt nu maar een ding en dat is 'blijven vechten'.
Heel veel sterkte !!!

Ingeborg

Anoniem zei

Lieve, lieve, allerliefste Siel,

Ik zit hier achter mijn computer te dromen, voor me uit te staren, stil, verdrietig, teleurgesteld, ja zelfs boos ben ik.
Een gewoon simpel, gezond leventje, is dat dan zoveel gevraagd?
Moet je daar zo onmenselijk voor afzien?
(En je bent niet alleen, ik heb vandaag nog slecht nieuws gekregen.)
Ik vind dit niet eerlijk, dit zou niet mogen bestaan.
Ik kan momenteel niet fuctioneren zoals het moet, ik heb me nog nooit zo gevoeld, lijkt het. Of ben ik het gewoon vergeten? Ik heb hoofdpijn van het denken en eigenlijk zou ik nog wat moeten werken.
Ik hoop, hoop echt, dat we allemaal morgen wakker worden en denken: “Wat had ik vannacht een enge droom.” Dat we dan thuis vertrekken en jou tegenkomen op je fiets. Je lacht en je zwaait, je ziet er heel gelukkig uit! Dat is toch heel gewoon, dat is toch echt niet teveel gevraagd.
Tranen rollen over mijn wangen, ik ben bang (ik ben voor heel veel dingen bang).
Ik ben constant met mijn gedachten bij jullie!
Ik wil gewoon maar even zeggen dat ik enorm met jullie meeleef en jullie alleen maar het allerbeste wens.
Dat weten jullie nu wel, toch?

Heel veel liefs, warmte, moed, doorzettingsvermogen!
Dikke knuffel!
Diane

Anoniem zei

allerliefste sieltje ken je me nog chiara van de kleuterklas.
we waren de beste vriendjes samen speelden we en lachten we..
maar nu heb je dit een rotte ziekte.
daarom heb ik over jou een spreekbeurd gehouden in mijn klas.
iedreen leefd er nu in mee en zoveel vragen komt het nog goed en zo toen kreeg ik het al moeilijk.
ik zei dat weet ik niet ik heb ze daarom de site doorgegoven.
o jawe gingen sparen voor 2000 centjes voor een goed doel sparen wel jij bent ons goede doel ja die sentjes komen naar jou beloof ik je groetjes je kamaraadje chiara.

Anoniem zei

HOI SIEL TALLE RUNE MARTINE EN DIRK

WIJ WENSEN JULLIE VEEL STERKTE . VAST EN ZEKER . WIJ WISTEN HET VAN ANDEREN DAT SIEL OP DE INTENSIEVE LIGT . EN NOG HEEEEEEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL STERKTE .


GROETJES VAN EVA CORIEN IERINA EN KAMIEL .