zondag 17 februari 2008

Beste ouders van Mats,

Ellen en Tom, ikzelf volg al een tijdje jullie blog.(Mats leukemie)
Wat ik de laatste dagen lees is waar wij, als ouders van lotgenoten, allemaal voor vrezen. Dit zou niet mogen.
Het prille geluk van een baby krijgen, werd bij jullie verstoord door een obstakel, wat voor ieder van ons moeilijk te plaatsen is.
Ik weet dat jullie de blog van Siel lezen, (Nu misschien niet meer.)en wist niet hoe ik jullie anders kon bereiken.
De natuur heeft grillige beslissingen genomen. De wetenschap is nog niet ver genoeg om die grillen in iets positiefs om te zetten. Dit aanvaarden is ondraaglijk. Je wil dit niet aanvaarden.
Woorden van steun en troost zijn moeilijk te vinden. We kunnen enkel naast jullie staan en stil wezen.
Weet dat ook wij met jullie meeleven.
Mats is geboren om lief te hebben, en dat doen jullie schitterend!!!!
Veel sterkte en blijf elkaar steunen en troosten.
Ik wil al onze bloglezers vragen om een extra kaarsje voor Mats en zijn ouders te branden. Ze hebben het héél hard nodig.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Martine,
Wat fijn dat jij midden jullie eigen grote zorgen ook nog andere mensen moed wil en kan inpraten. Natuurlijk kan niemand de anderen (in dezelfde situatie) zo goed begrijpen dan jullie, lotgenoten. Ik denk dat jullie in alle pijn, zorgen en verdriet ongelooflijk veel aan elkaar hebben daar in Leuven.

Martine en Dirk, ik wens jullie allemaal, in het bijzonder natuurlijk Siel en Talle, heel veel moed toe. Samen gaan jullie ervoor meiden, er gaat iets unieks gebeuren tussen jullie beiden. En Talle zal zeker een deel van haar krachten meegeven met het beenmerg! Maar eerst...in afzondering... dat moeten de voetballers soms ook voor een grote wedstrijd Siel!
Ik duim heel erg hard voor jullie.

Groetjes,
mevr. directeur

Anoniem zei

Ik heb de blog van Mats gelezen en werd er helemaal stil van.
Wat is het leven toch onrechtvaardig, het is zo oneerlijk. Nog zo klein en al zo erg ziek.

We branden ook voor Mats en zijn ouders een kaarsjen.

Ook heel veel sterkte aan zijn ouders.

Fam Hermans