maandag 11 februari 2008

SURPRISE!

Ik heb vandaag een leuke dag gehad.
Ik ben met papa naar Leuven geweest. Ik kan niet zo goed meer zien en de oogarts moest mijn ogen nakijken. Ik heb druppeltjes gekregen.
Deze middag waren we al terug.
Eindelijk kon ik bednet nog eens opzetten. Ik heb een toets gehad van dictee.
Toen was het speeltijd. Ik vind dat altijd het leukste want dan blijven er kindjes in de klas. Lachen en plezier maken.
Nu hadden zij een verrassing voor mij.
Juf Gerd vond het veel te goei weer om in de klas te zitten. Ze zijn stiekem naar hier gekomen met de fiets. Alle kinderen van het 5de leerjaar zijn mij komen bezoeken.
Kei plezant om iedereen nog eens in't echt te zien. Het mocht nog veel langer duren.
Ik ben héél blij met deze verrassing.
Dank u leerlingen van het vijfde leerjaar.


PS.Hebben jullie de surprise van Talle haar school al gezien. Mama heeft het hiernaast in de balk gezet. Klik erop en geluid opzetten. Tof hé!

13 opmerkingen:

Elly S zei

Ik ben zo blij Siel dat je een leuke dag gehad hebt. Een geweldige verrassing lijkt me dat als ineens de hele klas voor de deur staat.

Anoniem zei

Hoi Siel,

SURPRISE!
Was dat fijn!?
Als ik thuis kwam keek ik direct op deze Blog!
Daarna een kleinigheidje gegeten en dan terug achter de computer!
Berichtje komt eraan!

Ik vond het HEEEL ERG JAMMER dat we terug naar school moesten.
Terwijl de anderen nu volop aan het leren zijn (trouwens dat moet ik ook nog doen) typ ik even een berichtje op Siel's blog, want jij gaat altijd voor SIEL!!!

Misschien kom ik nog wel eens bij jou een kijkje nemen!
MISSCHIEN, MISSCHIEN!!??
Maar alleen als de goede fee in werking komt is het zeker!!

En van jou dictee CHAPO zeg!
Ja, echt waar! Heb je onze juf niet gehoord!
Op het eerste zicht weinig fouten!
En daarvoor dikke chapo!

Nu moet ik dringend weg Siel!

Doe de groetjes aan papa Dirk
en mama martine en de zusjes!

Eline!

Tot MISSCHIEN!

Anoniem zei

hoi Siel,

ik vond het kei tof dat het 5de leerjaar naar jouw mochten komen!!!
En wat een toffe boomhutof eh... paalhut!!! Een supercole kabelbaan .



Ik vond het spijtig dat we turug naar school moesten.Meschien zie ik je nog wel eens he.En die berichtjes op het digctafoontje vond ik ook heel cool.


ik moet nu afronden maar ik schrijf nog wel eens op de blog

groetjes wiesje
daaaaaaaaaaaag

Juf Magda zei

Hallo allemaal,

Ja Siel, van een verrassing gesproken. Dat was er ééntje!
Gisteren hoorde ik van de leidsters van de chiro dat ze zo blij waren jou te zien. Jij had hen blijkbaar ook aangenaam verrast toen je Rune op de chiro kwam halen.
Zeg Siel, die klas van Talle: het lijkt mij echt een toffe bende!

Talle, als ik dit zie, geloof ik zeker wel dat jij je in je klas heel goed voelt.

Voor straks: lekker slapen!
Heel veel groetjes en tot de volgende!

Juf Magda

Anoniem zei

Dag allemaal,

vandaag scheen de zon!! Maar ik weet niet goed welk de meeste warmte gaf! Die in de blauwe lucht of die op Siels gezicht! Ik weet wel dat ik straks met het beeld van de laatste zon in mijn hoofd ga slapen! Zàààlig!
Dit hadden alle Siel-supporters moeten zien!
Hééél graag gedaan!!

Juf Gerd

Anoniem zei

Hoi Siel,

Wat een leuk bericht! Dat is me nogal eens een verrassing hé, wat had ik graag jouw reactie gezien. Aan stralende gezichtjes echter geen gebrek bij de terugkomst van de vijfdeklassers! Met veel enthousiasme hebben ze verteld over het bezoek aan die dappere Siel. Echt plezant!

Siel meisje, doe zo verder en veel warme groetjes,
juf Els

Anoniem zei

Hey Siel,

Hebben jullie vandaag nog een beetje kunnen genieten van het prachtige weer? Ik was zo al aan het denken in het weekend. Zo'n stralend zonnetje bij zo'n zalige temperaturen is heel uitzonderlijk voor de tijd van het jaar. Dat moet heel speciaal voor jou en je familie zijn. Dat kan niet anders.

Heel dikke knuffel,
Diane

Anoniem zei

Dag Siel,
Wij kennen je niet persoonlijk, maar hoorden veel over jou vertellen. Zo ben ik ook naar deze site gaan kijken, en nu volg ik hem al een tijdje elke dag. I
Wij leven zo hard met je mee, zonder dat je het weet...
Siel, ik kan je alleen maar zeggen, blijf vechten meid, de moed niet opgeven...jelieve mama,je lieve papa en je lieve zussen en zovele mensen suporteren voor jou..Wij dragen je ons hart, en elke dag brand er een kaarsje voor jou... Siel, je bent een vechter, een doorzetter en dat moet je blijven doen !!!
Wij duimen voor jou, ik zou je zo graag eens een dikke knuffel geven,voila met deze heb je die dan ook gehad. Het zijn de kleine dingen di het doen !!!
Siel nog veel moed en draagkracht,en een stevige knipoog van iemand die je niet kent , maar toch in haar hart draagt.

Anoniem zei

Waw Siel, wat een fijne verrassing .. ineens heel je klas voor je neus! Dat zal wel genieten geweest zijn.
En dan zo'n goed dictee gedaan via Bednet. Proficiat hoor! Ik doe mijn hoed af voor jou.

veel lieve groeten,
Lisbeth

Anoniem zei

HET WAS HEEL LEUK NIET ALLEEN VOOR SIEL MAAR OOK VOOR ONS

cool

PS het film)pje is kei leuk

Maria M zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Maria M zei

Dag siel!
Hier komt een dikke valentin knuffel,
opgelet!
SMAK,SMAK,SMAK!!!

Anoniem zei

Hoi Siel,

Ik wil je alleen maar effe laten weten dat ik hoop dat je dit weekend wat kan genieten van je vrijheid. Het grote moment komt stillekes aan dichterbij!

Dikke knuffel,
Nora,xxx