dinsdag 4 maart 2008

Dag 16

Ik had vandaag een goede dag.
Ik heb lang mogen slapen van mama. Mijn GSM liep af en toen werd ik wakker.
Voke kwam met eten maar ik heb niet zo veel kunnen eten. Mijn mond doet te veel pijn.
Juf Gerd en juf Magda zijn op bezoek geweest. Ik moest van juf Gerd hier iets vertellen.
De ziekenhuisjuf is geweest en ik heb wiskunde gehad.
De dag gaat vlug voorbij.


Siel had inderdaad een goeie dag.
Sinds deze avond zijn ze gestart met continu pijnstiller voor de aften in de keel. Ze wil echt blijven eten, en nu lukt het haar terug. Het gewicht is gestegen, goed voor Siel.
Bloedwaarden van de dag.
Hemoglobine: 9.2
Bloedplaatjes: 38000
Witte bloedcellen: < 100
Al bij al, een zonnige dag op onze berg.

Ik ben benieuwd naar de verslaggevers van vandaag.

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Siel,

Wat leuk dat je zelf iets schrijft echt tof!!!!!!!
We hadden vandaag juf An op school, ja natuurlijk want anders kon juf Gerd niet komen!
Als zij dan zou gaan, zou ik kei graag meewillen!
Vandaag op school een gewone dag.
Alleen we misten jouw vrolijk en glanzend gezicht op bednet!
En wiskunde met de ziekenhuisjuf zeker leuk hé!
Ik hoop dat je morgen misschien op bednet kan komen (als je niet te moe bent)!
Ik kijk er alvast naar uit!
Jij ook?

Misschien tot morgen dan!!

Doei!

Eline

Anoniem zei

Niet de zon op de berg doet je goed maar wel de bergen zon op je gezicht!

En het was goed in GHB!

Anoniem zei

Hoi Siel,

Iedereen fris gewassen? Is het modderbad van gisteren helemaal weggespoeld? OK dan, dan kunnen de bloggers er weer flink tegenaan gaan.

Wel Siel, echt leuk dat je zelf nog eens een berichtje schrijft. Ik hoop dat je niet te veel pijn gaat hebben van je aften. De volgende dagen zal ik veel minder achter de computer zitten, we gaan hier namelijk de rest van de week andere dingen doen dan we gewoon zijn. Maar Siel's blog zal uiteraard alle dagen heel trouw bekeken worden. En misschien plaats ik nog wel eens een berichtje.

Hoe is het met je zusjes? Hopelijk is Talle nu bijna volledig hersteld.

Ik geef het niet graag toe, maar ik geef me gewonnen. 3-0 is niet meer te overbruggen. Bij deze bombardeer ik Elientje tot de enige en echte KAMPIOEN onder de SUPERSNELLEBERICHTENPLAATSERS op Siel's blog. Proficiat Eline.

Heel veel groetjes.

Erik Dries en familie.

Anoniem zei

Hey, hey allemaal,

Ik weet eigenlijk niets te vertellen maar ik zie graag een mooi aantal voor het woordje "reacties". Met 3 ben ik niet content, dus ik doe er nog snel eentje bij.

Morgen alweer een halve week voorbij, het gaat echt goed zo en ik lees weer positieve dingen. "goede dag", "lang geslapen", "de dag gaat vlug voorbij", "gewicht is gestegen".

Jullie hadden een goede dag en ik kan mijn dag ook weer mooi afsluiten, nu ik weer een positief verhaal heb gelezen op Siel's blog.

Doe zo verder! Siel, je beklimt die Mont Ventoux zonder al te veel moeite precies. Schitterend!!!!

Voor nu of voor straks, lekker slapen allemaal!

Veel liefs,
Diane

(proficiat Eline met je 3-0)

Juf Magda zei

Dag Siel,

Zelf nog eens een berichtje geschreven! Juf Gerd zal blij zijn.
Is die lieve verpleegster met de spaghetti tot bij jou geraakt? Heeft het gesmaakt? Dat doen ze toch ook niet voor iedereen,hé Siel.
Toch ook nog even zeggen dat je wel heel veel geluk hebt met zo'n moeke en voke die elke dag naar Leuven komen met vers eten, hé Siel.
Even had ik zin om aan jouw smyrnatapijt verder te doen maar je kent mij,hé Siel, volhouden is wat anders. Nee nee, jij kan dat veel beter dan ik.
Ik vond het echt heel leuk om bij jou op bezoek te mogen komen.

Mama, laat Siel morgen maar weer lang slapen, dan is de dag vlugger voorbij.
Heel veel groetjes en tot de volgende!
Juf Magda

Martine, hier Phil Bosmans:
Wie de wereld wil verwarmen, moet een groot vuur in zich dragen.

robert en jeanine van woensel zei

Dag Siel,

Wij volgen al enkele maanden het wel en wee van Siel.
Er komt stilletjes aan goed nieuws, dat is prima voor Siel en haar familie.
Siel je bent een bijzonder dapper meisje, en je zus Talle ook.
Hou er de moed in, het komt goed, met zo'n super mama en papa kan het niet anders!!
Dikke knuffels

Familie Robert en Jeanine
Van Woensel-Sybens

Elly S zei

Hey Siel,

Fantastisch dat je de ene na de andere dag een goede dag hebt, dat je ondertussen ook nog blijft studeren, dat je alle moeite van de wereld doet om te blijven eten wat heel belangrijk is voor je kracht en weerstand, dat je zelf hier iets kunt schrijven, kortom dat het goed gaar daar in GHB. Ik ben altijd blij en opgelucht als ik dat lees. Ik hoop dat de pijnstillers goed helpen tegen de aften.

En weet je wie ik naast jullie gezinnetje nog zo geweldig vind... de juffen uit Retie, zoals die jou steunen en komen bezoeken en er samen met de ziekenhuisjuf voor zorgen dat je de stof op school kan blijven volgen, dat is echt super.

Nog even doorbijten meisje!
Groetjes

Anoniem zei

Hoi Siel,

We zullen het aantal berichtjes nog een beetje doen stijgen.
Veel valt er niet te vertellen, maar zoals ze zeggen geen nieuws, goed nieuws.
Het is fijn om te horen dat alles goed met je gaat.
Iedere goede dag is een stapje dichter bij de top.
Doe zo verder Siel, hopelijk mag je vlug naar huis.

Groeten aan iedereen
Christel

Maria M zei

Een zonnige dag op onze berg!

Wat een sterke uitspraak,maar wel eentje met een gouden randje.
Zelfs wij krijgen er meer energie door.
Wat die pijn in de mond betreft,hopen wij dat ze het snel onder controle hebben,want eten dat doet juffertje graag he ,zeker dat van jullie moeke.
Nog een warme knuffel voor allemaal!

Anoniem zei

Hallo Siel
Wat fijn dat je alweer een goede dag hebt gehad. Er zullen er nog veel volgen voor jou.We blijven voor je duimen. Leuk dat je af en toe zelf ook iets schrijft.

Martine, we wensen jullie nog heeeeeeeeeeeeeel veel zonnige dagen op jullie berg. Hou je goed.
Heel veel groetjes voor jullie allemaal.
Han

Anoniem zei

Hoj Siel, blij dat je zelf nog eens op de blog komt,wat goed dat het nu al een stuk beter gaat met jou,ik ben ook maar een anoniem persoon die jou(jullie) blog volgt .
Kan de tandarts niet nog eens langs komen voor jou aften,sieltje,verder niks als goed nieuws ,doe zo voort ,en zeg wat heb jij toch een toffe familie,en met je grote zus Talle alles terug in orde?,knap van haar.
Ik zou zeggen Siel eet maar flink hoor ,en dat je zo maar voort doet,nog veel sterkte !!!