maandag 10 maart 2008

Dag 22

Heel voorzichtig komen er meer witte bloedcellen zich bij de andere voegen. Tot op heden zijn ze met 190. We blijven geduldig wachten. De beklimming is zwaar en niet voor elke renner weggelegd. Goed dat ze met niet teveel ineens zijn.
Siel blijft eten van het Reties restaurantje. De chef-kok kijkt toe en hij zag dat het goed was.
De medische staf heeft een nieuwe dokter onder de arm genomen. De vorige was een dokteres en is even met vakantie. Hij is klein van gestalte maar warm en zal de komende drie weken of de tijd die nog rest, Siel observeren . Bij de eerste kennismaking nam hij een stoel en kwam naast de mama zitten. Heel rustig deed hij het relaas van de witte bloedcellen. Hij bracht goed nieuws mee. Als er voldoende witte zijn, vermoedelijk eind deze week, zal de afdaling tot het 4de misschien van start gaan.

Siel blijft zich goed bezig houden. De ziekenhuisjuf is weer langs geweest en was weer heel tevreden met de inzet die Siel voor de dag legt.

Aan alle reactieplaatsers wil ik een woordje van dank plaatsen. Er zitten echte meesterwerken tussen.
Wat ben ik altijd blij als er een nieuwe reactieschrijver tussen zit. Deze blog is Siel's enige link met de buitenwereld. Al vertellen jullie maar dat er een vogeltje op een tak in jullie tuin zat vandaag. We zijn echt blij als we iets van jullie mogen lezen. Een gewone groet is goed genoeg. Bij Siel brengt dat een lach op haar gezicht en daar doen jullie het toch voor.
Duizend maal dank voor een klein gebaar met een mooi resultaat!!!

40 opmerkingen:

Juf Anja zei

Elke dag lees ik op jou site. Steeds denk ik, wat een sterke en knappe meid.
Zelfs al kan je niet naar school, toch probeer je steeds bij te leren.

Mijn zoontje Niels (3 jaar) vraagt elke morgen opnieuw 'Is het vandaag een schooldag.'
Indien ik ja zeg verschijnen er traantjes, hij wil veel liever thuis spelen.
Dit weekend maakte ik samen met hem een kalender van wel 6 meter lang.
De dagen waarop het geen school is, mocht hij groen schilderen.
Elke avond knippen we er een stukje af zo kan hij aftellen naar de vele groene dagjes in de paasvakantie en daarna aftellen naar de groene dagjes in de grote vakantie.
Op zijn site kan je Niels aan het werk zien bij het maken van zijn kalender.
http://users.telenet.be/anjam/Niels

Bij jou zal het wel omgekeerd zijn, jij telt waarschijnlijk af naar de dag waarop je weer naar school mag.
Wanneer het zover is, zullen er misschien bij jou ook wel traantjes komen, maar dan van geluk.

Groetjes van juf Anja

Anoniem zei

Hoi Siel,

Wat fijn om te horen dat de nieuwe dokter goed nieuws bij had!
Ik ben echt fier op je!
Voor zo'n knappe meid steek ik graag een pluim in de lucht of op een tak misschien!
Het is dan toch geen vogeltje maar toch iets om trots op te zijn, Siel!

En nee, spijtig heb ik vandaag geen vogeltje gezien. Aja, want het regende toch zo verschrikkelijk!
Vandaag in de klas begin van de toetsenperiode!
Moeilijk hoor, of toch niet zo!
Je zou ze nu al mee kunnen maken!
Met jouw verstand!

Een vogeltje mis ik ook in onze klas!
Jij Siel!
Ik wacht in de klas de hele tijd op jou, maar je komt niet!
Maar niet erg. Als je niet wilt, hoeft het niet.

En Martine, ik schrijf dit met heel veel plezier:
voor jou, voor Siel en voor iedereen. Met volle teugen geniet ik van dit schrijven!
Gratis en voor niks mag ik op de blog schrijven!
Wat fantastisch!
Supertof!

Vele groetjes


Eline

Misschien tot morgen op bednet!

Anoniem zei

hoi Siel,
bij ons is de toetsenweek begonnen.
Al dat leren, niet altijd even leuk.
Maar dan denk ik altijd aan jou.
Je wil graag naar school.
Maar dat kan natuurlijk niet. Alleen via bednet en de juf in het ziekenhuis.
Maar dat is niet hetzelfde als gewoon in de klas zitten.
In de klas kan je stiekem met je buur praten. Dat gaat via betnet niet. Aleen onder de speeltijd kan je met vrienden praten.
Maar ik denk dat je toch liever op de speelplaats met je vrienden speelt. We missen je echt op school. Nu ga ik stoppen.

Groetjes,
Kaat B

(P.S.:ik moet nog gaan leren.)

Anoniem zei

Hey Siel, Martine,Dirk, Talle en Rune,

We zijn blij te lezen dat de laatste rit naar de top gestart is. Al 190m afgelegd....het gaat goed....Vandaag was het buiten stormachtig maar blijkbaar heeft Siel ook deze storm weer prachtig doorstaan....
Zij verdient een gouden medaille, de groene trui, de trofee van sportverdienste, sportvrouw van het jaar, de kristallen fiets,...kortom alle prijzen die er maar te verdienen zijn....de prestatie die zij levert is zo groots...chapeau....
en ook jullie, Martine en Dirk, fantastisch, mocht er een trofee bestaan voor de beste ouders van het jaar, hij was vast en zeker voor jullie...
en Talle en Rune, ook jullie krijgen van mij een oscar....
Talle voor haar levenskracht, Rune voor haar zonnestralen....
Jullie doen het allemaal geweldig!!! Voor mij zijn jullie echte sterren!
En wij blijven duimen dat je zo snel mogelijk terug naar een kamer op het vierde mag....
Volhouden hé!!!
En aan het leger van soldaten zou ik nog willen zeggen, komaan witte van Talle, met zijn allen op naar Siel!!! Wij gaan deze strijd winnen!!! Daar ben ik van overtuigd!!!
Erik, Els, Caro en Ynias

Anoniem zei

Dag Siel en familie,

Goed nieuws tovert bij iedereen een glimlach op het gezicht. Laat het leger maar verder oprukken zodat de vijand overwonnen wordt. Je bent heel goed bezig, maar eigenlijk had ik van jou ook niets anders verwacht, zo'n doorzetter!

Voel je je al een beetje meer Talle? Waarschijnlijk heeft zij jou alleen haar goede eigenschappen meegegeven. Heeft ze eigenlijk wel minder goede? Jij kan dat weten.

We staan nog steeds langs de kant te wachten tot de sprint in alle hevigheid wordt ingezet. Geen nood, wij blijven uitkijken, zelfs als het nog even duurt. We weten dat je er zal geraken, misschien bijna uitgeput, maar zegevieren zal je!

Buiten stormt het, maar dat is niet zo erg. Laat de storm hier maar razen, zodat bij jou in ghb de zon blijft schijnen.

Groetjes,
juf Nicole

Anoniem zei

Dag Siel en familie,

Goed nieuws tovert bij iedereen een glimlach op het gezicht. Laat het leger maar verder oprukken zodat de vijand overwonnen wordt. Je bent heel goed bezig, maar eigenlijk had ik van jou ook niets anders verwacht, zo'n doorzetter!

Voel je je al een beetje meer Talle? Waarschijnlijk heeft zij jou alleen haar goede eigenschappen meegegeven. Heeft ze eigenlijk wel minder goede? Jij kan dat weten.

We staan nog steeds langs de kant te wachten tot de sprint in alle hevigheid wordt ingezet. Geen nood, wij blijven uitkijken, zelfs als het nog even duurt. We weten dat je er zal geraken, misschien bijna uitgeput, maar zegevieren zal je!

Buiten stormt het, maar dat is niet zo erg. Laat de storm hier maar razen, zodat bij jou in ghb de zon blijft schijnen.

Groetjes,
juf Nicole

Anoniem zei

Hey Siel, Martine ,Dirk , Talle en Rune.
Hier nog wat supporters die jullie staan aan te moedigen naast de zijlijn.
We kijken elke dag uit naar wat nieuws je op je blog zet, maar een reactie plaatsen is nog wat anders, en zo zijn er nog vele zoals wij denk ik?
Doe zo verder met de soldaten en wie weet durven we nog wel is een reactie achter te laten.
Chelsey , Jenthe , Nancy en Gunter

Anoniem zei

hoi siel,
Het gaat weer een beetje beter met jou.
Zo te lezen op jou blog.
Probeer het zo volte houden.
We blijven duimen voor je!
Groetjes van liena xxxx

Anoniem zei

hallo siel.
met joren hier.
ik heb de blog gelezen en het ziet er goed uit .
groetjes van u neefje joren.

Anoniem zei

Hoi Siel,

Gisteren een peloton van 130 witte renners, ondertussen zijn er 60 komen aansluiten. Wat levert die ploeg van Talle schitterend werk! Nog eventjes de DNA-onderzoeken afwachten om helemaal zeker te zijn maar mijn gevoel zegt dat het goed is! Kom op é Siel, smeer die beentjes al maar in en maak je klaar voor de afdaling naar het 4e!

Vele groetjes,
juf Els

Anoniem zei

Dag Siel, Martine, en de rest van de familie

Ook wij zijn heel blij dat de witte soldaatjes langzaam maar zeker te voorschijn komen. De beklimming van de mont ventoux is zeer zwaar,maar jullie zullen er geraken. Ik heb ongelofelijk veel bewondering voor jullie allemaal.

Groetjes
Monique
p.s. blij u nog eens gezien te hebben

Evelien zei

Dag Siel !

Ik ben één van je vele supporters die elke dag op de blog een kijkje komt nemen maar altijd twijfelt om een reactie te plaatsen... Ik ben toch altijd weer blij als ik lees dat het de goede kant uitgaat met je! Ik heb ontzettend veel bewondering voor jou en je familie!

Groetjes evelien (je leidster van vorig jaar)

Anoniem zei

Hey Siel,
Ik vind het fijn dat je weer beter bent!
Groetjes Nette

Juf Magda zei

Hey lieve Siel,

Knap! Knap! Knap!
Volgens mij besef je maar half hoe goed jij daar wel bezig bent, straffe mie.
Ik begin mij wel stilaan af te vragen wat er allemaal voor krachtvoer in dat Reties eten zit. Volgens mij zouden ze dat daar in Leuven graag weten maar een goede kok geeft zijn geheimen niet prijs.
Is je stickerboek al volgeplakt?
Ik ben benieuwd hoever je met je smyrnatapijt staat.

Hopelijk morgen meer goed nieuws en hebben "de witte" zich al verdubbeld.
Heel veel sterkte, moed en geluk voor de komende dagen.

Warme groetjes,
Juf Magda

Anoniem zei

Dag Siel
Eventjes geleden dat ik nog eens een reactie geplaatst heb lees wel alle dagen je blog en zag dat het je zo fijn vond om wat nieuws te krijgen.
Je doet het super goed Siel doe zo maar verder na regen komt altijd zonneschijn.Voor de rest van de familie ook een dikke proficiat want jullie doen dit samen uitstekend jullie zijn met ze'n allen geslaagd al is de examenenperiode nog niet voorbij toch weten we jullie punten al.
Groetjes en nog veel sterkte.
Fam.Maes

Anoniem zei

Siel,
Het eerste wat ik doe als ik thuiskom, is op je blog kijken of je mama er al nieuws op heeft gezet. Nu ze niet bij jou mag slapen, is dat nieuws er vroeger, dat is leuk voor ons, de bloglezers.

Ik heb nooit een reactie geschreven omdat we mekaar niet kennen, en dat misschien wat vreemd overkomt, maar na deze speciale oproep van je mama wil ik het toch graag doen.

Ik lees dat je een stickerboek gekregen hebt. Hoewel ik al een eind in de 30 ben, ben ik eigenlijk toch een beetje jaloers,want een stickerboek vond ik vroeger altijd ge-wel-dig! (en nu eigenlijk nog..., mag dat?) Ik denk dat ik er stiekem voor mezelf ook nog eens één ga kopen...

Sorry, maar ik heb vandaag geen vogeltje op een tak gezien. Ik denk zelfs dat de vogels niet buitengekomen zijn vandaag, want het stormde zo vreselijk hard! Ik denk dat de wind ze achteruit zou hebben geblazen i.p.v. vooruit. Daarnet op het nieuws zeiden ze dat er in Mol zelfs een boom op een huis is gevallen!

Wat er is zo nogal gebeurd... Ik lees in de krant dat onze burgemeester Cis Schepens in het ziekenhuis ligt met hartproblemen (misschien ook wel in GHB, wie weet) en dat we nu dus even een andere burgemeester hebben die hem vervangt. Goed dat we jou zo snel niet kunnen vervangen eh!

En heb je gehoord dat Tia Hellebout wereldkampioen geworden is in Spanje? Ze is vandaag terug in België aangekomen, en er stonden heel veel mensen te wachten om haar proficiat te wensen. Dat zijn wij hier ook aan 't doen, aan 't wachten op jou om je een heel dikke proficiat te wensen. Maar nu ook al hoor, je bent héél goed bezig, en nog efkes zo volhouden eh!

Ik denk dat je dit al wel kan vertalen ondertussen :
Bon courage et à demain!
Ine

Anoniem zei

Waaw Siel, weeral goed nieuws. Hoewel ik, zoals heel veel mensen, dagelijks jouw blog lees, vind ik niet altijd de woorden om je te blijven motiveren en verder te supporteren!
Bedenk Siel, dat er naast de berg waarop jij rijdt, ook heel veel mensen staan die je aanmoedigen zonder woorden, maar met gebaren, met vuisten, door je in gedachten te duwen, of gewoon door veel aan jou te denken...
Ik weet zeker dat je heel veel van deze mensen zelfs niet kent.
Je doet dat daar in die isolatieruimte zo ongelooflijk goed. Niet zagen, niet klagen, gewoon??? plichtsbewust.. wat moet, dat moet..
Je verdient een ereteken van moed en volharding! Ik denk dat ik er ééntje ga maken!
Onze dochters hebben nu paasexamens, als er ééntje durft te klagen, steek is ze in de wagen en kom ermee tot bij jou!

Groetjes,
mevr. directeur

robert en jeanine van woensel zei

Hallo Siel,


Elke dag lees ik vol spanning hoe jij je dag doorgebracht heb.
Het doet ons zo'n plezier dat het stilletjes aan de goede kant opgaat met jou.
Als we lezen over de isolatiekamer waarin je al zolang verblijft,
dan doe ik mijn pet af!!
Jullie zijn ongeloofelijk dapper,
Siel, haar mama,papa, en de zussen, en niet te vergeten
het dessels restaurantje!!!
Nog veel moed, de eindstreep is
zichtbaar.
Dikke knuffels voor Siel.

Anoniem zei

Hey Siel en familie,

Wij zijn verheugd te horen dat het aantal soldaatjes dat je komt helpen strijden, is uitgebreid. Stillaan maar zeker hebben ze de goede weg gevonden hoop ik. Al een geluk dat deze niet buiten moeten zijn want met zo'n storm en regen als op dit moment hier in Retie , zouden ze misschien de weg niet vinden. Of toch, ik denk dat, wanneer de soldaatjes hun weg niet vinden er zoveel supports zouden staan voor jou en dat ze allemaal samen een grote haag vormen recht naar jou Siel zodat er geen enkele verloren kan gaan.

Heeft Rune je al verteld dat er bij haar in de klas iemand zit met een beetje een gekke bril. Het is onze Brent, hij heeft nu in de klas een bril op met één blauw en één groen glas. Het is wel wat speciaal, maar ik vind hem er wel mooi mee. De meeste kinderen op school vinden de bril "kei cool". Brent gebruikt deze bril omdat hij dyslexie heeft en we hopen dat hij zo beter kan lezen. Hij is zo fier op zijne nieuwe bril dat hij hem aan iedereen wil laten zien en hij blijft voor je neus lopen tot je er iets over zegt.

Ondertussen zal je misschien al wel slapen Siel. Slaap maar goed lang en hopelijk kan je mama of papa ons morgen weer wat goed nieuws brengen.

Kristel en Gert (Dieter,Kim en Brent)

Anoniem zei

Yes, daar zijn de goede witte van Talle. Nu hopen dat ze snel stijgen, dan kan jij afdalen naar het 4de.
Bij ons Sien beginnen morgen de examens, net zoals bij Talle. Sien vraagt voor wat extra energie altijd een lekkernij die ze overgehouden heeft aan vroeger: fruitpap! Veel vitamientjes en lekker, lekker.
We zullen de vitamientjes laten overwaaien naar GHB, dan geraak je sneller van het 6de weg.
Veel succes op je weg naar ... veel witte soldaten.

Groetjes,
Elly M

Anoniem zei

Dag Siel, Martine, Dirk, zusjes,

ik ben gewoon keiblij!!

een Tabascojuf

Anoniem zei

Hallo Siel,

Wat een hoop goede berichten.
Ik had veel te lezen want ik liep een beetje achter.
Ik had namelijk zelf een reties restaurantje want er logeerden een heleboel vrienden bij ons dit weekend.
Ik had graag de recepten van Moeke gehad, gaat dat nog lukken denk je?
Die vrienden moet je weten komen uit Den Haag. Dat is een hele drukke, grote stad in Holland met veel te veel mensen. Wat wel bijzonder is, is dat daar de koningin en de prins en prinses van Nederland wonen.
Wij woonden daar vroeger ook, vlakbij het paleis. Nu hebben we ons eigen paleis op de Hodonk. Alle vriendjes uit Den Haag zijn altijd blij dat je bij ons zo goed buiten kan spelen. Zaterdag was het best lekker weer en vanaf ons erf kan je jouw boomhut goed zien. Ik kan je vertellen dat hij er heel mooi bij stond, hij heeft de storm met gemak doorstaan. Alle kinderen zeuren nu bij mij dat ze ook zo'n boomhut willen dat is wel een probleem. Wat moet ik nu Siel?
Ik denk dat ik zeg: niet klagen, niet zagen.
Wij kijken er naar uit om je naar het 4e te zien afdalen, dan naar de Hodonk en vervolgens van de boomhutkabelbaan.
Dat gaat lukken ik heb daar alle vertrouwen in net als je nieuwe dokter.
Ter aanmoediging een oud-Hollands soldaten lied:

Wij zijn dappere soldaten,
Wij zullen elkander nooit verlaten;
't Zij 't is oorlog, 't zij 't is vree,
Wij zullen elkander nooit verlaten.
Komt dan allen, laat 't schallen
Ons soldatenlied,
We hebben geen verdriet,
Anderen zeuren, anderen treuren,
Wij soldaten niet!

Wij zijn dappere soldaten,
Wij zullen elkander nooit verlaten;
't Zij 't is oorlog, 't zij 't is vree,
Komt dan allen, laat 't schallen
't Allen tijde moedig strijden,
Samen hand in hand,
Voor 't lieve Vaderland (Siel)!
't Kruis verwerven, of wel sterven,
Voor ons Nederland (Siel)!

En wat las ik ook nog. Er komt weer een mooi knutselwerk van je aan? Ik ben benieuwd en wacht op de foto.

Liefs,
Christel (buren op 66)

Anoniem zei

Hoi Siel,

Wij hebben vandaag wel vogeltjes gezien in de tuin, maar eigenlijk spelen wij een beetje vals. In een boom, vlak bij het keukenraam, hangen we voederbollen, en tijdens de wintermaanden lokken we zo de vogeltjes tot vlak aan onze keukentafel. Mussen, koolmeesjes, pimpelmeesjes, staartmeesjes, kuifmeesjes (grappig), vinken, roodborstjes, sijsjes, merels... Onze Zwieber zit hen aandachtig gade te slaan vanop de vensterbank en hij kijkt maar al te gretig naar buiten door het raam. Je kunt zijn gedachten wel raden. Zo zie je maar, een raam kan heel nuttig zijn. De vogeltjes buiten zijn tevreden met hun vrijheid en hun eten, wij zijn tevreden met het tafereel en onze Zwieber (de slechterik) is ontevreden omdat hij zijn snode plannen niet ten uitvoer kan brengen. Gelukkig maar, hij is al dik genoeg. Hij heeft zo'n mals vogeltje absoluut niet meer nodig.

Bij jou is het net omgekeerd. De slechterikken zitten buiten, en jij, de goederik moet binnen zitten. Dat is helemaal niet eerlijk. Gelukkig is er toch dat veilige glas, zodat de slechterikken jou niet kunnen vangen. Trouwens ik zou nu toch niet graag in de schoenen van een streptokok op Gasthuisberg willen staan. Als jou witte winnaars in voldoende aantal aanwezig gaan zijn, zal het er gaan stuiven. Ik raad de slechterikken aan om zich maar veilig op te sluiten en zich definitief terug te trekken, want de goederik wint alle dagen meer en meer terrein.

Heel veel groetjes en volhouden hoor...

Erik Dries en familie.

Anoniem zei

Het regende vandaag, en er was wind. De kippen in mijn tuin zaten helemaal tegen elkaar. Maar ze hebben toch twee eitjes gelegd, en toen ik ze uit het hok ging halen waren ze lekker warm.
Onze kat lag de hele dag binnen. Net als Siel komt ze de kamer niet uit.
Ik moest fietsen in de regen en dat ging goed, want hoe meer regen er nu uit komt, hoe minder er over is voor als je straks naar buiten mag.

Anoniem zei

Lieve Siel en familie,

Daarstraks al snel het nieuwe bericht gaan lezen maar toch gewacht om een reactie te plaatsen omdat... ik persé de laatste wil zijn.
En... dan gaan er zoveel mensen mijn berichtje niet meer lezen (hoop ik).

Ik heb maar snel ons Nette iets laten typen maar zij wist niet zoveel te vertellen. Het is toch een reactie en... van iemand die nog niet eerder heeft gereageerd.

Waahw, joehoe, joehoe, joepie hé!!!! (mijn vreugdekreet om dit blije nieuws)
Wat een super bericht alweer. De witte zijn aan het stijgen en jou kennende kan dat snel gaan. Nog maar enkele dagen en je hebt ook dit weer met glans en supergemak (zo lijkt het dit keer wel) doorworsteld.

Ik kan het geloven dat die nieuwe dokter eens rustig bij jullie is komen zitten. Natuurlijk wil hij die MEGA-SUPERSIEL ook wel eens leren kennen.

Een hele dikke knuffel voor jou Siel en voor je ongelooflijk knappe mama, papa en zussen.

Veel liefs!
Diane


Sorry juf Anja, ik kon het niet laten om ook eens even naar dat knappe ventje van jullie te gaan piepen.

Anoniem zei

Siel,

Je kent ons niet, maar ook wij lezen dagelijks de blog.
Ook ik heb dikwijls getwijfeld om een berichtje te sturen, maar nu kon ik het niet laten.
Deze morgen zag ik een hele hoop vogels. In de velden achter ons, zat een hele zwerm witte meeuwen. Het leken wel allemaal witte bloedlichaampjes, die opstegen en naar GHB vlogen. Ontvang ze daar maar met veel vreugde. Jullie doen het goed daar.
Fam. Van Gestel

Anoniem zei

hallo lieve Siel,
hier nog een trouwe supporter van jou.Iedereen hier in huis is werken of naar school en ik heb mij achter de coputer gezet.Nu moet je weten dit is niet makkelijk voor mij hoor ik ken namelijk niet veel van computers.Dus Siel niet zitten te lachen hé als je fouten vind in mijn tekst.
Weet je Siel ik kende jou niet persoonlijk maar door elke dag op de blog jou verhaal te lezen heb ik jou meer en meer leren kennen.En nu lieve meid heb je al een speciaal plaatsje in mijn hart gekregen,ik ben zoooooo fier op jou.Ik wens je dan ook het aller allerbeste toe,en als ik in de zomer voorbij jullie boomhut fiets ga ik heel hard naar jou zwaaien.
Ammai dit is al gelukt nu mijn tekst nog op de blog krijgen gebruikersnaam,wachtwoord zal alles maar invullen zeker en hopen dat jij het daarna kan lezen.HET KOMT ER AAN Hé SIEL!!!!
dikke knuffel van Riet

Anoniem zei

hoi,
we weten dat je het daar beu bent, en sturen daarom je een berichtje met veel beterschap
en zodat je je niet verveelt!

heel veel groetjes
Janne en Astrid
6a.

Anoniem zei

dag,Siel


We weten niet veel te vertellen,
maar de juf praat vaak over jou.
we branden altijd een kaarsje voor je
en duimen voor jou en hopen dat je snel beter wordt en terug naar hier kan komen zo we gaan nu afronden ,

groetjes Anton ,Glenn uit 6A

Anoniem zei

Hoi Siel,

Er komt hier elke dag een duif langs. Een mooie witte en dan zegt Joris altijd:"Dat is mijn duif."
En dan vliegt ze weg.
We steken elke dag een kaarsje voor je aan en dan duimen we dat je snel weer beter wordt.

Groetjes 6A leerlingen
Alexander en Jeroen

Anoniem zei

aan siel,

we weten dat je het daar beu bent. We zullen je een paar mopjes tippen zodat je je niet verveelt.
Wat is het verschil tussen een brief en een juf??? Een brief is geschreven en een juf is getikt!hahaha.
Het is groen en het zingt???? Een slalalala!!!!!hahaha

Veel beterschap en groetjes
Chiel en Louis uit 6A

Anoniem zei

liefste Siel,

hier een berichtje van Lisa en Catho.
we zijn nu druk bezig maar toch wilden we even tijd maken om je iets te zeggen. We hebben een opdracht om een boek te schrijven. Nu zijn we bezig met de tekeningen te maken.
Ons verhaal gaat over een beer en een ijsbeer die elkaar ontmoeten. Ook hebben we de opdracht gekregen om een hoge boekentoren te maken van boeken die we tijdens de boekenweek hebben uitgelezen. We hebben er nu nog maar 8 uit, dus we zullen nog veel moeten lezen. Nu gaan we verder tekenen.

Veel beterschap!

handjes,voetjes,kusjes,groetjes

Lisa en Catho xxx

Maria M zei

Al die kleine gebaren,die maken het een beetje leefbaar,dat hebben wij ook al dikwijls mogen ervaren!
Oh ja van dat vogeltje,hier komt er elke dag eentje op bezoek en maar tegen onze venster tikken,een echt vol houdertje is dat,het lijkt wel op Siel!
Dag allemaal.

Anoniem zei

Hoi Siel,

hier 5A en 5B. Hoe gaat het vandaag? Kunnen die witte soldaten nog binnen in uw kamer of liggen ze bij u in bed? Ze springen toch niet rond op de gang?
We hadden vandaag een leuke rekenles. De toetsen waren iets minder...
Hoe was het eten van het Reties restaurantje?
Bestel al maar een parachute om naar het 4de af te dalen!
Kom je nog eens op Bednet??? PLEASE?? (op onze blote knieën)

Héééééééééél véééééééééééél groetjes van het 5de leerjaar!!

Lisette zei

Leuke van harte beterschap teksten, spreuken, versjes gedichten en wensen

Deze mail en deze bloemen
doen hun warme werk
ze fleuren je op
ze laten je leven
ze maken je weer gezond en sterk
het is geen pretje om ziek te zijn
maar lachen is toch het beste medicijn

Anoniem zei

Dag Siel en Martine,

Amai wat een reacties.
Je ziet Martine hoeveel mensen er met jullie meeleven en wat een kleine oproep allemaal kan veroorzaken, file in bloggers land.

"Een enkel woord
een klein gebaar,
houd je op de been.
Je voelt je een moment
niet meer zo alleen"

Kort gedichtje toegevoegd,ik denk dat het voor zich spreekt.

Nog veel sterkte toegewenst en volhouden Siel, zodat je vlug naar het 4 de kan afdalen.

Christel

Anoniem zei

dora sil nette
siel gbhryuj
vic nette stan
(= kindjes spelewei)
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxx

lieve siel (van dora)

Anoniem zei

hoi Siel,

Hoe gaat het?


volgens mij win jij de prijs van het dapperste meisje !!
Zijn de witte renners al bijna boven of al halverwege ?? !!!

heeeeeeeel veeeeeel groetjes mien !

Anoniem zei

Hey sieleke

hoe gaat het? ( ik hoop goed !!)

Heeeeeeeel veeeeeeeel sterkte !!
en wie weet mag je al snel uit je hokje springen en naar de 4de verdieping gaan !!

groetjes mien !!

rani zei

Hoi Siel

Wij hebben een leiband gekocht, niet voor een hond , niet voor een poes.
Het is voor een diertje met 4 pootjes, een bol plussig staartje en hoge grote flaporen.
En nu moet jij raden wat het is ……
In de zomer kom ik misschien wel eens tot bij jou gewandeld, maar dan moet ik nog hard oefenen want onze stamper huppelt nog niet zo goed mee!

Groetjes Rani