zondag 7 september 2008

Benefiet voor Nette!!!!

Weten jullie wat te doen volgend weekend?
De Aardse motorvrienden organiseren op 12, 13, 14 september een benefiet voor Nette. Een 2-jarig kankerpatiëntje uit Geel.
Vrijdag start het motortreffen met een zettersprijskamp om 20.00 u.
Zaterdag is er een solidariteitsmotortreffen.
Zondag is er een rondrit en vanaf 14.00 u een kindernamiddag.
Alles vindt plaats in een verwarmde tent langs de Aardseweg in Geel Ten Aard.
Meer info: www.deaardsemotorvrienden.be.
Ik zou zeggen allen daar heen!!!

Het wel en wee van Nette kan je volgen op haar blog
http://netted.skynetblog.be/

Tot dan Nette!!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik hoop dat er voor Netteke portretteke evenveel supporters zullen opdagen dan vorige september voor Siel!
Het is haar ouders, zus Nore en verdere familie en vrienden van harte gegund!

Anoniem zei

Dat de benefiet een even groot succes mag zijn voor Nette als dat van Siel was.

Lucia

Unknown zei

Helaba,

spijtig dat we elkaar nog niet kenden toen de benefiet voor Siel was... Alvast bedankt voor de bekendmaking!
Dikke knuffel,
Nette en co

Anoniem zei

Nette,

Wij kunnen er niet zijn zondag maar ik wil je via deze weg tot een hele mooie dag toewensen die je nooit meer zal vergeten !!!

Ik hoop van harte dat de benefiet een succes zal zijn.

Geniet ervan !!

Fam Hermans

Anoniem zei

Hopelijk is er op de benefiet voor Netteke Vedetteke evenveel volk als vorig jaar voor Siel. We gunnen het de familie van harte dat ze ook zo'n groot hart onder de riem krijgen. Helaas kunnen we er niet bij zijn wegens andere verplichtingen maar ik zou toch zeggen, diegenen die tijd hebben, allen daarheen.

nancy

Anoniem zei

Dag lieve Martine, dag Dirk en Talle en Rune,

Wij vertrekken vandaag op vakantie. Ik schrijf dit zeker niet om andere mensen jaloers te maken. Ik wil jullie alleen maar laten weten dat wij Siel een beetje gaan meenemen op onze vakantie. Zij blijft zo sterk aanwezig in onze gedachten en zoals beloofd, we gaan ginder voorzeker een kaars branden. En die is uiteraard ook bestemd voor Nette, Nora en alle anderen. Wij denken aan jullie.





Heel veel groeten en tot ziens.

Erik en Carina.

Maria M zei

Groetjes uit Mol,en hoop dat het een steunend weekend is geworden voor NETTEKE.
XXX

Anoniem zei

Lieve Nette ,
Alvast veel plezier op je benefiet!
Ik wens je veel sucses.
Geniet van die prachtige dag!
Ik wens je verder veel sterkte.
van Liena x