maandag 17 november 2008

Aandacht, aandacht!!!!!!

Hallo bloglezers,

Wij, de klasgenootjes van Siel, komen jullie iets vragen.
Wij doen mee aan de Disney spaaractie.
Lees jij de Gazet van Antwerpen of Het Belang van Limburg?
Help ons dan mee sparen door de puntjes uit te knippen en in de brievenbus van Trapop te steken, Kloosterstraat 30, 2470 Retie.
Je zou er ons een groot plezier mee doen.

Alvast bedankt!!

PS. Ik weet zeker dat Siel via deze weg haar oproep zou doen om te helpen.
Ik wens jullie alvast veel succes en wij sparen mee voor de puntjes.
Groetjes Martine

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi klasgenootjes van Siel,

Ik lees maar af en toe de krant maar zal zeker de puntjes uit knippen. Ook kan ik aan andere mensen vragen,die wel elke dag de krant lezen, om mee te helpen puntjes te sparen voor jullie.

Véél succes toegewenst met de spaaraktie.

Zo Siel, op deze manier draag ik dan ook mijn steentje bij voor jou klasgenootjes.
Groetjes Lucia

Elly S zei

Ik ben ze volop aan het verzamelen voor Janne.

Denk aan jullie.
Knuf

Maria M zei

Hebben jullie een sneeuwman gemaakt,Rune en Talle,en een warme sjaal aangedaan?

Groetjes!