vrijdag 28 november 2008

Liefste Siel,

Dag meisje,
Vandaag is het een speciale dag. Een dag waar je helemaal moet bijhoren. Ik weet alleen niet hoe ik dat moet verwezelijken.
Vandaag zijn vovo en moemoe 50 jaar getrouwd!
Straks is het "feest". Voor mij niet echt, want ik mis een V.I.P., JIJ!!!
In gedachten zie ik je glunderen, met mooie kleren aan. Klaar om echt te feesten. Je kon er zo naar uitzien om met de familie samen te zijn.
Nu moet ik al mijn moed bij elkaar rapen en zoeken om er naartoe te gaan.
Ik ga ongelooflijk véél aan je denken en doe je juweeltje aan zodat je toch voor een stukje kan "meefeesten".
Liefste Siel,
Op dagen als deze mis ik je mééééééér dan ooit. Voor mij kan het niet echt feest meer zijn.
Ik haat "feestdagen" zonder jouw!!!!!!
Mijn liefde voor jouw is onverwoestbaar!!!
Ik ben zo ongelooflijk trots op je.

Dag meisje!

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Liefste Siel,

jij voelt vast wel dat je mama je overal mee naartoe neemt, waar ze ook gaat of staat!! Gisteren nam ze je mee naar Brugge. Weet je dat daar het prachtigste zeepwinkeltje is dat er bestaat in heel Vlaanderen? Je mama zag jou daar al rondlopen en je keuze maken. Misschien wel om een mooi cadeautje samen te stellen voor moemoe en vovo! Die staan vandaag in de belangstelling. Jij hield je liever op de achtergrond. Maar als er gefeest wordt, moèt je er gewoon helemaal bijhoren. Daar zullen je mama, papa en zussen ook vandaag weer voor zorgen. Wees maar lekker dicht bij hen zodat zij net als de familie Van Campfort-Vanherk kunnen meevieren met uw "gouden" moemoe en vovo.

Heel veel liefs,
juf Gerd

Anoniem zei

Het is inderdaad niet eerlijk...op dagen als deze zou Siel niet mogen ontbreken....op geen enkele dag eigenlijk....ik begrijp heel goed dat je dit niet kan aanvaarden....
Probeer, ondanks het gemis, toch wat van het feest te genieten, zoals Siel ook gedaan zou hebben...
Liefs
ELS

Anoniem zei

Waarschijnlijk zullen er nog vele dagen komen waar Siel gemist zal worden, maar zij zal in ieders hart en gedachten aanwezig zijn,daar ben ik zeker van. En als jij,Martine, dat juweeltje draagt van Siel voel je de aanwezigheid van Siel en kan je misschien toch een beetje genieten van het feest.
Mag ik bij deze het "gouden" paar van harte feliciteren!

Liefs, Lucia.

Anoniem zei

Hoi Siel,

Sinds mei dit jaar klopt de wereld niet meer althans zo lijkt het.
Vanaf de dag dat jij deze wereld verliet kregen we een hittegolf, daarna een zomer vol regen. Vorig weekend sneeuwbuien waar je bang van wordt! Financiele crisis, moeder aarde die totaal uitgeput is. Wat is dit voor een wereld?!
Ben benieuwd of jij het allemaal mee krijgt. Er gebeuren gelukkig ook goede dingen hoor.
Ik ben een nuchter mens maar laatst keek ik naar het zesde zintuig en dacht O Siel kon jouw mamma, pappa en zussen maar eens met je praten.
Gaat het goed met je? Kan je ze zien? Heb je geen pijn meer?
Wanneer zien ze je weer?
Nu weer het berichtje van jouw mamma. Zo hartverscheurend, ik moet vaak om je huilen bijvoorbeeld als mijn eigen kindjes thuis komen met hun schoolfoto. Ik denk dan: verdorie mijn lieve buurvrouw krijgt maar 1 foto! Ze hoort er 2 bij te krijgen, 1 van jou en 1 van jou met Rune.
Soms vind ik het maar een stomme rotwereld. Ja ik weet het met deze instelling kom je er niet in het leven. Maar tegen jou mag ik wel even mopperen toch?

dag lief buurmeisje,
hou je taai waar je ook bent....

een kus van buurvrouw Christel

Anoniem zei

Het wordt een feest met een grijs randje omwille van het gemis van Siel. Maar ze zal aanwezig zijn - niet alleen in de vorm van dat juweeltje - in het hart van vele (ik durf zelfs zeggen alle) aanwezigen.
Probeer er ondanks alles een fijn feest van te maken. Siel zou het zo gewild hebben en haar sterretje straalt extra fel aan de hemel op deze heuglijke dag.
Een dikke proficiat aan vovo en moemoe.

Maria M zei

Dag Martine ,Dirk, Talle,Rune

Wat vreemd toch, voor jullie heeft het woordje feest een heel andere betekenis gekregen.
Dat zal iedereen wel begrijpen.
Maar je lieve Siel wil jullie heel zeker steunen in die moeilijke uren van genieten.
Want genieten moeten jullie allen samen, van het kunnen vieren van je lieve vovo en moemoe!
DAT ZE NOG HEEL LANG SAMEN KUNNEN ZIJN.

Siel zal er op haar manier wel bij zijn .

Anoniem zei

Lieve familie

op dagen als deze zal het gemis des te groter zijn. Het is niet eerlijk, Siel hoorde er nog bij te zijn. Ik ben er van overtuigd dat ze er ook bij zal zijn, in het hart van alle aanwezigen en uiteraard in het juweeltje dat je draagt Martine.

Lieve Siel

hoe spijtig dat je niet op het feest aanwezig kan zijn. Iedereen zal je erg missen daar. Ik denk toch dat ze allemaal je aanwezigheid zullen voelen. Schijn jij maar extra hard vanavond, zodat je moemoe en vovo weten dat je er bent.

Juf Magda zei

Beste familie,

Een dikke proficiat voor vovo en moemoe.
Weet Martine, Dirk, Talle, Rune en iedereen van de familie daar: Siel geeft jullie een teken. Voelde je die hand op je schouder niet? Zag je die knipoog ? Ontmoette je die blik? Voelde je de warmte van diegene die je net vastnam? Hoorde je dat éne deugddoende woord?
Siel is zo dicht bij jullie. Zo stil en zo eenvoudig!

Dikke knuffel!
Juf Magda

Unknown zei

Liefste Siel,

in deze donkere periode van het jaar ben jij hier bij ons in huis ook een lichtje. De kaarsjes branden hier heel vaak en we blijven enorm veel aan jou en je familie denken, echt waar. Siel, we missen je ook meid. De feestdagen komen eraan en dat zal bij je thuis een speciale periode worden. Jullie gezin is niet compleet en dat is zo oneerlijk. Probeer maar extra hard te schijnen dit jaar, speciaal voor je zussen en mama en papa.
dikke kussen,
Stijn-Joke-Nore-Nette

marc en linda zei

liefste allemaal,
Wéér een rotmoment voor jullie terwijl het één groot feest had moeten zijn,maar weet dat Siel zeker mee zal vieren en ze wil dat jullie dit ook doen,want een gouden jubileum maakt iedereen niet mee
nen dikke proficiat aan het gouden paar!!!!
liefste Siel,laat voelen dat je er bent,laat een sterretje schitteren aan de hemel jij bent een superster voor velen,
hopelijk hebben jullie toch een beetje kunnen feesten ondanks het zware zo oneerlijke gemis van jullie gouden dochterje
we dragen Siel ook in ons hart
Ik heb vandaag de adventkrans gemaakt en heb er een extra kaarsje voor Siel bij gezet en dat gaan we elke avond branden voor haar maar ook voor jullie,veel sterkte nog want er komt nog een moeilijke tijd aan met al die feestdagen
we denken aan jullie
groetjes

Anoniem zei

Liefste Siel ,
Het was leuk op het feest van moemoe en vovo Dessel , maar het zow veel leuker geweest zijn als jij er bij was.
Groetjes van je nicht Liena xx.

Anoniem zei

Martine, Dirk, talle en Rune
Hopelijk hebben jullie toch een beetje van het feest kunnen genieten.We moeten binnenkort nog eens afspreken.
Heel veel groetjes van Han