zondag 7 juni 2009

12 jaar!!!!

Gelukkige verjaardag meisje!!!
Kusjes van
mama, papa
Talle en Rune

Vandaag zou het een "feestdag" moeten zijn.
Genietend van je stralende gezichtje.

Het regende vandaag, het weer huilde met me mee.

Wij kunnen alleen maar gissen hoe we deze dag samen met jou zouden doorgebracht hebben.
Wat zou er in je cadeautje zitten?
Wat zou er op het menu staan?
Wie zou er naar je feestje gekomen zijn?
Vragen die zonder antwoord blijven.
Vandaag is het geen dag waarop we doen zoals we altijd deden.
We feesten niet.
We openen geen cadeau.
We herdenken je....met je pizza, je uitspraken, je vuurwerk, we mijmeren over hoe het vroeger was. Het verleden integreren in het heden. Moeilijk!!!

Liefste Siel,

Ik had mezelf wijsgemaakt dat het na een jaar al een beetje beter zou gaan.
"Beter gaan"...., ik voel mezelf bitter worden.
Ik blijf je zo hard missen bij alles wat ik doe.

Mijn hoofd is leeg en hol. Mijn lichaam draait op automatische piloot.
Dank je voor de 10,11 geweldige jaren dat je bij ons vertoefde.

Dikke knuffel van ons allen!!!!

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Martine, Dirk,

een moeilijke dag,
geen feestdag maar...



gedenkdag



terwijl ik je mis
gedenk ik je
terwijl ik je mis
vier ik je naam
op deze gedenkdag

terwijl ik je mis
noem ik je naam
je naam noemen
geeft mij lucht

terwijl ik je gedenk
dank ik je
om wie je was
om wie je nog bent

terwijl ik je dank
je gedenk
je vier
je mis

zoek ik mijn weg
verder


(Uit: Jij, onzichtbaar bij mij van Marinus van den Berg)



Talle en Rune,

ik denk dat het vuurwerk vanop Siels boomhut mooi was. Hopelijk hebben jullie er met en voor Siel toch een beetje van kunnen genieten.

Liefs,
juf Gerd

Anoniem zei

Siel,
Ik mis je !!!
Vooral vandaag op je verjaardag !
Eigenlijk is het vandaag een feestdag voor je , maar tog het lijkt zo anders ...

Siel ik mis je !
Je bent men vriendin voor eeuwig

Chelsea Vromans
-x-x-x-x-x-x-x-

Anoniem zei

Siel,
We blijven je missen.
We zouden je zo graag een gelukkige verjaardag willen wensen.
Maar nu kunnen we dat niet meer.
We kunnen alleen in onze gedachten bij jou zijn. Het bliksemt , nu zijn ze voor jou mooie verjaardag foto's aan het trekken.

Meid ik mis je enorm hard.!

xxx Candy

Anoniem zei

Martine, Dirk,

Ook vandaag gingen mijn gedachten weer vaak naar jullie...
Siel zou inderdaad 12 jaar geworden zijn..

Dag Siel,
Ik heb voor je gezongen... niet luid, niet voluit, maar zachtjes in mezelf...

mevr. directeur

Anoniem zei

Dag Martine en Dirk
Dag Talle en Rune,

Ik heb er aan gedacht deze nacht:
Siel zou 12 jaar geworden zijn...

Een dag vol zoete herinneringen en pijn...

Dag Siel,

een witte roos bij je foto
een roosje uit de tuin
"een fijne verjaardag, lieve meid"

Liefs,

Hilde J.

Anoniem zei

Lieve Siel,
ik wens je nog een gelukkige verjaardag toe! En ik hoop dat je je verjaardag ginder waar je nu bent wel kan vieren!

Julie

Maria M zei

Voor SIEL.

Voor de familie.

Lieve groetjes in deze speciale periode,wij denken ook veel aan die lieve Siel!

Anoniem zei

De verjaardag van Siel, ze zou 12 geworden zijn.

We zijn er zeker van dat weer heel veel gedachten naar Siel gingen op 7 juni.

Maria M zei

Voor Talle en Rune
Dat de testen op school goed mogen verlopen!
Doei

Maria M zei

Een helende zomer gewenst voor jullie allemaal!

Anoniem zei

We denken nog héél veel aan jullie !
Knuffel,
Britt & Co.

Anoniem zei

Ik heb begrepen van Daniel dat er niet gezongen mocht worden voor Siel d'r verjaardag (in 5B). Wat sneu voor die kinderen die Siel zo in hun harten hebben gesloten ... Ze nemen haar mee naar het middelbaar!

Liefs, E